• Ik heb zo een jongen op msn,uit duitsland. En die geloofd echt in vampieren. En die is er dus echt zo zeker van dat hij een half vampier/weerwolf/engel en demon is. Die geloofd er echt in. Oke,iedereen geloofd wel in iets Maar nu heb ik die lekker wijs gemaakt dat ik een vampier ben. En serieus (': Nu vraagt die allemaal vragen over hoe lang ik al vampier ben. En of ik mijn slachtoffers in een vampier verander of ik die gewoon vermoord enal :') Die is echt gek.

    Blue schreef:
    Er is op National Geographic ook zo'n filmpje van een vent die denkt dat hij een vampier is :') en dan zegt hij dat hij geen bloed drinkt van mensen, maar alleen van dieren en die doet dat dus serieus hé ö


    ew. Die gast is gestoord.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    en trouwens die gast is niet gek hij is een beetje licht in zijn bolletje^^(zoals mijn vriendin dat zegt)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Meadow schreef:
    @Sleepingsun: Niet zo'n verhalen. xD
    Maar als je echt een Vampierenboek zoekt zou ik je Darren Shan aanraden. Het eerste boek had ik in één dag uit. O.O
    En ik bedoel met verhalen mythen en legendes. ^^


    Darren Shan is genialig goed.
    Ik weet niet hoe die kerel het flikt, maar hij kan echt goed schrijven.
    Ik vond het einde van de serie echt zo raar (het 12de boek dus) omdat Darren zo'n raar wezentje was (zoals die Harkat fzo).
    Ik vind ook wel dat de Twilight vampieren een beetje raar zijn, en die van Darren shan klinken geloofwaardiger (vind ik dan).
    Nu ja, het bestaat toch niet ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dreamcatcher schreef:
    (...)

    Darren Shan is genialig goed.
    Ik weet niet hoe die kerel het flikt, maar hij kan echt goed schrijven.
    Ik vond het einde van de serie echt zo raar (het 12de boek dus) omdat Darren zo'n raar wezentje was (zoals die Harkat fzo).
    Ik vind ook wel dat de Twilight vampieren een beetje raar zijn, en die van Darren shan klinken geloofwaardiger (vind ik dan).
    Nu ja, het bestaat toch niet ...
    sjjt ik heb die boeken noch niet uit zit pas bij boek 8^^
    en je bedoelt een Klein Mens

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 22:49 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Mag 'k z'n msn ook? (A)


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik vind vampieren in het algemeen stom. Of ze nu verbranden of glinsteren in de zon...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    SleepingSun schreef:
    (...)sjjt ik heb die boeken noch niet uit zit pas bij boek 8^^
    en je bedoelt een Klein Mens


    Ja die bedoel ik.
    Tis al een lange tijd geleden dat ik het las.
    (moet ik echt opnieuw doen)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dreamcatcher schreef:
    (...)

    Ja die bedoel ik.
    Tis al een lange tijd geleden dat ik het las.
    (moet ik echt opnieuw doen)

    Kheb het laatst ook overnieuw gelezen! Darren is echt een geniaal ventje =3 Serieus! ^^

    *back on topic*
    Omgash, die ventje op je msn is grappig XD Ik ben toevallig ook vampier :Y) *kuch* *glinstert in zonlicht* ^^ *stroom valt uit en glinstert niet meer*
    Misschien is die een Cult volger en drinkt ie wel echt bloed enzo :Y) =D


    Slowly floating to the sky...

    Wacht, jij maakt hem wijs dat je een vampier bent en je verklaart hém voor gek? xD


    I clicked my heels and wished for you.

    Ick ga hem ook wijs maken dat ik een vampier ben xD

    dat word lachen (6)


    _O_

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 8:57 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    omyygossh XD die lult denk ik XD maar weetje, als hij echt dan bloed drinkt en alles vind ik dat like, scary xD

    Enchant schreef:
    Nou, ik heb een vriendin die in aliëns geloofd. Ze denkt dat ze zwaar psychopatisch zijn en zij dat ook is. Ik heb haar ooit een vleeshaak gegeven, omdat ik er toch teveel heb en zij er helemaal dol op is. En nou vind ze zichzelf helemaal psycho en alles. Yo, right...

    Dus ja, je hebt er gekke bij lopen. :')
    Ik geloof daar ook in hoowr ö
    maar serieus,,ik hoor ook echt in het gekkenhuis -.-'


    Imperfection Is Beautiful

    Vampieren kunnen bestaan...
    Alleen als iemand vampier is zegt hij het niet: en tip: SPOT NIET MET VAMPIEREN EN ANDERE MYTHES.
    Anders ben je er letterlijk geweest als ze dat te weten komen!!!!!

    NoahTS schreef:
    Vampieren kunnen bestaan...
    Alleen als iemand vampier is zegt hij het niet: en tip: SPOT NIET MET VAMPIEREN EN ANDERE MYTHES.
    Anders ben je er letterlijk geweest als ze dat te weten komen!!!!!


    Nou ja zeg, nu ga jij uitleggen waarom? Niemand komt erachter wie we zijn cx


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Nee,dat vraagt die niet ^^ Ik zal je pb'e.



    Ohh dat lijkt mij kei leuk om zo iemand voor de zot te houden :) Ik heb dat ooit gedaan bij een gast dat ik haatte maar die stalkte mij en ik had gezegd dat ik voor wicca was (hekserij enzo) en dat ik hem ging vervloeken en die gast denkt nu nog altijd dat ik een heks enzo ben xD