• Ja man! Dit is echt het beste jaar van m'n leven, tot nu toe. Ben het gelukkigste mens op aarde op dit moment :9~ Dat komt natuurlijk door muziek geheheh. Nou.. ik heb afgelopen dinsdag 30 Seconds To Mars voor het eerst gezien en ik heb nu eindelijk vrij 26 juni. Dan zijn de TMF Awards en daar komt 30 Seconds To Mars ook! Ik kan echt wel huilen, gewoon omdat ik ze al weer ga zien omg (krul) En een andere favo band van mij, Volbeat, komt op de Zwarte Cross _O_ En gisteren kwam ik er achter dat ze in november naar de HMH komen, waar ik dus echt wel heel graag heen wil! :Y)

    Zo. Ik ben echt even niet meer te stuiten hihi :') - hyperactief -

    Hoe is jullie jaar tot zover? (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Bij mij is 2010 wel oké. Beter dan 2009, dat was echt een kút jaar.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zwarte Cross is lauw, haha. Een vriendin van mij gaat daar heen.

    En dit jaar is wel leuk, maar niet echt heel bijzonder ofzo.


    Smiling but close to tears.

    Bij mij is 2010 ook een superjaar! Ik heb nu wel examens, maar die zijn donderdag 24 juni alweer gedaan. Vrijdag 25 juni ga ik dan naar graspop, dan heb ik vrij tot woensdag, dan krijg ik mijn rapport. Normaal ga ik daarna met de klas gaan barbecueën. De dag daarna -donderdag 1 juli- ga ik naar Rock Werchter! En nog eens 10 dagen later ga ik met mijn beste vriendinnen 10 dagen op kamp naar Kroatië.
    Serieus, 2010 kan voor mij nu al niet meer stuk! (:


    Never run out of reasons to smile...

    2010 is een jaar dat voor mij snel voorbij mag zijn. Ik zal de leuke momenten wel missen,maar die zware momenten die mogen verdwijnen.

    2010: wisselend


    If you believe in yourself anything is possible

    2010 heeft zo zijn leuke en zo zijn mindere momenten, maar wel leuke muziek, films en entertaiment.. En een gezellige Q! (krul)


    we've only said goodbye with words

    2009 was qua muziek beter voor me,
    al is 2010 ook wel goed. Qua muziek + andere dingen. :'D

    Veeeeeeeeeeeeeel beter dan 2009, maar het kan nog beter (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nee
    kutjaar...


    ok

    2010 gaat snel voorbij voor mijn gevoel.
    Echt, ik heb het gevoel alsof het pas net nieuwjaar is geweest enzo, en het is alweer juni ö
    Maar verder vind ik 2010 wel een leuk jaar, veel nieuwe mensen leren kennen dus. :]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Mijn hormonen verpestten mijn jaar. 8D


    All this dampness is damp.

    Stom. Ghaha;
    Al ben ik wel blij, nog steeds, dat ik mee mocht met Imke naar Parijs voor Tokio Hotel.


    Some people make the world special just by being in it

    Flawless schreef:
    2010 is een jaar dat voor mij snel voorbij mag zijn. Ik zal de leuke momenten wel missen,maar die zware momenten die mogen verdwijnen.

    idd ik kan niet wachten tot 2011 dat word pas n awsome jaar!

    2010 heeft de pest aan me :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Klas: stom
    Liefde: stom
    Privé: ZALIG


    All was well.