• Kijk ik heb een vriendje,
    Jamie we hebben nu 3 dagen
    en ik hou echt super veel van hem,
    maar steeds als hij van mij naar huis ga of ik weg bij hem thuis dan moet ik onder weg of thuis huilen om dat ik hem mis
    maar ik huil echt heel snel
    en ik wil niet dat ik onze relatie verpest weetje wel
    maar hoe moet ik dit nu aan pakken
    en ben ik nu te over gevoelig?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nee, het is goed wat je doet.
    Je hebt precies hetzelfde als mij.
    We hebben nu 8 maanden, en ik ben nog steeds erg verdrietig als ze weer naar huis gaat.
    Ik ben zelf echt TE overgevoelig.
    :)
    Succes ermee.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Weet niet
    Last van huilen heb ik niet
    Dat ik mijn vriend dan enorm mis meteen al wel
    Misschien iets goeds?
    Als blijk van wat je voor hem voelt?
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Rickjuh schreef:
    Nee, het is goed wat je doet.
    Je hebt precies hetzelfde als mij.
    We hebben nu 8 maanden, en ik ben nog steeds erg verdrietig als ze weer naar huis gaat.
    Ik ben zelf echt TE overgevoelig.
    :)
    Succes ermee.



    Dankje


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    alleen maar goed dat het zó snel zó heftig is? :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het teken dat je hem dan echt graag ziet.

    JOYCEVIPx schreef:
    Het teken dat je hem dan echt graag ziet.




    Thnx,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    JOYCEVIPx schreef:
    Het teken dat je hem dan echt graag ziet.

    Ja, inderdaad.


    Tanya is de beste.

    Dat is echt niet erg hoor (: Ik heb ook een vriendje en ik mis hem ook super erg wanneer hij weg gaat. Het is alleen maar een goed teken =]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 13:43 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    Dat is echt niet erg hoor (: Ik heb ook een vriendje en ik mis hem ook super erg wanneer hij weg gaat. Het is alleen maar een goed teken =]



    Echt dit lucht echt op,


    dankje


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    dat is niet erg hoor ik had dat onlangs ook.. omdat ik hem een week moet missen.. binnekort moet ik hem zelf twee weken missen en ik krijg al jankneigingen als ik er aan denk..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nope, maak je geen zorgen. Het is heel normaal, je bent nog maar net met 'm samen en dan zit je in een periode van 'ik hou zoveel van hem, wij zijn voor altijd, niemand breekt ons, ik wil 'm niet meer kwijt' en dan huil je nogal snel als je hem moet verlaten als is het maar voor een uurtje. Mijn zus heeft al meer dan zeven maand met haar vriendje en zelfs al is hij net bij ons geweest en moet hij weg, vijf minuten daarna hangen ze al te bellen met elkaar van 'schatje, ik mis jou.'

    KiKiSexyShit schreef:
    (...)


    Echt dit lucht echt op,


    dankje


    Alsje<3 Als er ooit wat is ofzo, Mag je me altijd een PB sturen ofzo, Ik weet altijd wel wat ik er op moet zeggen aangezien ik zelf ook een vriendje heb (:

    xx


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    (...)

    Alsje<3 Als er ooit wat is ofzo, Mag je me altijd een PB sturen ofzo, Ik weet altijd wel wat ik er op moet zeggen aangezien ik zelf ook een vriendje heb (:

    xx





    Oke zal ik doen<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb precies hetzelfde probleem meis!
    Ik heb een vriendje gehad die niet in de buurt woonde..dus als hij op de trein stapte dan moest ik bijna huilen, ik liep dan snel weg zodat ik er niet mee begon..
    Als ik dan thuis was gooide ik er alles uit,,maar dat is niet erg meis! aan de ene kant juist goed om het eruit te gooien! en weet je dus dat je super veel van die gene houd!!

    Suc-6 ermee

    Passerby schreef:
    dat is niet erg hoor ik had dat onlangs ook.. omdat ik hem een week moet missen.. binnekort moet ik hem zelf twee weken missen en ik krijg al jankneigingen als ik er aan denk..

    dat heb ik ook, maar ik moet jeroen een maand missen. ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.