• Ik heb zo een jongen op msn,uit duitsland. En die geloofd echt in vampieren. En die is er dus echt zo zeker van dat hij een half vampier/weerwolf/engel en demon is. Die geloofd er echt in. Oke,iedereen geloofd wel in iets Maar nu heb ik die lekker wijs gemaakt dat ik een vampier ben. En serieus (': Nu vraagt die allemaal vragen over hoe lang ik al vampier ben. En of ik mijn slachtoffers in een vampier verander of ik die gewoon vermoord enal :') Die is echt gek.

    Enchant schreef:
    (...)

    Natuurlijk, wij zullen echt niet het enige leven zijn van al die planeten. Maar ze denkt dat ze er dus ook eentje is, aangezien ze *ahum* 'psycho' is. ¬¬ En ja, ik moet zeggen dat ze er met die harses ook wel op lijkt, maar om nou te zeggen dat ze van een andere planeet komt o.o

    Omg,dat is echt grappig dat mensen zo kunnen denken ^^

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ja,weetje. Als je wilt geef ik hem zijn msn. Dan moet je maar eventjes mee spelen,en zeggen dat jij ook een vampier bent ofso :') Serieus,die gast is lachen.


    Mag ik? :3


    All was well.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Nee,dat vraagt die niet ^^ Ik zal je pb'e.


    Oké x'D

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 21:50 ]


    You're a star in heaven.

    Meadow schreef:
    (...)
    De reden dat ik wat tegen Twilight heb. :X
    Ik ben Vampieren verslaafd en geloof me, dat komt niet door Twilight.
    Twilight veranderd de échte Vampieren. :X
    -Naja, mijn mening-


    The same here, door Twilight begin ik vampieren nu zelfs stom te vinden ;x


    Scream for mercy!

    Gheghe :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Enchant schreef:
    (...)

    The same here, door Twilight begin ik vampieren nu zelfs stom te vinden ;x

    Nee, Vampieren haat ik niet, in tegendeel, maar ik vind het hatelijk dat iedereen nu verslaafd is aan een stel wezens dat Vampieren moet voorstellen. :X
    Alsjeblieft, een Vampier dat gaat blinken in de zon. :X
    Een échte Vampier zou verbranden..
    -Maar wie ben ik? :]-


    Let the Night embrace you

    Ps.
    Ik zou die jongen zijn msn best wel willen hebben.
    Hij lijkt me cool!
    Misschien kan hij me bijten! :9~


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    (...)
    Nee, Vampieren haat ik niet, in tegendeel, maar ik vind het hatelijk dat iedereen nu verslaafd is aan een stel wezens dat Vampieren moet voorstellen. :X
    Alsjeblieft, een Vampier dat gaat blinken in de zon. :X
    Een échte Vampier zou verbranden..
    -Maar wie ben ik? :]-

    Ik heb twee keer twilight gezien. En twee keer ben ik in slaap gevallen (':

    Meadow schreef:
    (...)
    Nee, Vampieren haat ik niet, in tegendeel, maar ik vind het hatelijk dat iedereen nu verslaafd is aan een stel wezens dat Vampieren moet voorstellen. :X
    Alsjeblieft, een Vampier dat gaat blinken in de zon. :X
    Een échte Vampier zou verbranden..
    -Maar wie ben ik? :]-


    Ja, een echte vampier kan niet tegen daglicht, zover ik weet >< Tenminste, de vampieren waar ik me zo mee bezig hield. Maar omdat iedereen nou zo verslaafd is aan die verlepte film met 'vampieren', begin ik ze gewoon zat te worden. Echt waar, word er mee dood gegooid. :X


    Scream for mercy!

    Meadow schreef:
    (...)
    De reden dat ik wat tegen Twilight heb. :X
    Ik ben Vampieren verslaafd en geloof me, dat komt niet door Twilight.
    Twilight veranderd de échte Vampieren. :X
    -Naja, mijn mening-
    presies het zelfde hier, die dingen van Twilight komen zo ongelovig over, glinsteren in de zon?vegetaries?veranderende oogkleur?

    nee dat klinkt zo nep

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 22:01 ]


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Vegetarisch kan nog wel, want er zijn wel meerdere verhalen waarin Vampieren zo zijn. :p
    Maar andere dingen zoals inderdaad die ogen en zo snel zijn.. x)


    Let the Night embrace you

    haha ;D
    die is gek (:

    Meadow schreef:
    Vegetarisch kan nog wel, want er zijn wel meerdere verhalen waarin Vampieren zo zijn. :p
    Maar andere dingen zoals inderdaad die ogen en zo snel zijn.. x)
    van zo snel zijn zijn ook eerder verhalen^^ maar inderdaat het klinkt gewoon vreemd hoe zij ze omschrrijft


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    waha, daar is echt serieus een hoek af.. ^^

    ben jij meer voor het soort vampieren uit 'Blade'?

    (btw: hoe weet je nu hoe een vampier 'echt' is??)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 22:12 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Meadow schreef:
    Vegetarisch kan nog wel, want er zijn wel meerdere verhalen waarin Vampieren zo zijn. :p
    Maar andere dingen zoals inderdaad die ogen en zo snel zijn.. x)

    Mag ik eventjes eerlijk zijn? :X
    Ik vind dat niemand hier kan zeggen wat of hoe vampieren zijn en hoe ze eruit zien aangezien ze toch niet bestaan. Is het dan niet oké als iedereen voor zichzelf mag kiezen hoe ze leven of eruit zien? En daarom vind ik ook dat je niet moet beginnen over dat twilight shit ofzo is aangezien heel het vampieren zijn door elkaar gesmeten word want niemand weet hoe ze echt zijn.