• EDIT:
    Ik ga toch naar Dakpan YAY, maar toch bedankt voor het 'steunen'. XD

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 15:22 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou ik was ook eerst ingeschat in VMBO en ik zou daar ook eerst heen gaan. (:
    maar toen is mijn moeder met de school gaan praten en nu zit ik toch op de HAVO . het werkt. (:


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Heb ik ook gehad. Heb vmbo zojuist afgerond, gewoon maar mee dealen& blijven bewijzen dat ze een fout hebben gemaakt.


    I want my bloody cheese now!^^

    Ze mogen je niet naar een niveau sturen als je te weinig punten hebt. Vind ik. Dan kunnen ze mij ook wel over laten gaan omdat ik tegen het VMBO TL opzie. En ja, er zijn noueenmaal mensen die niet hoeven te leren voor school. Dat is normaal. Die zijn er genoeg.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eh.. ik de eerste 8 weken nog van school/niveau wisselen. Althans, bij ons.


    I'd rather go naked than wear fur.

    nouja zeg, VMBO is vet cool hoor x'D
    nee, ik weet niet wat je ertegen kan doen :X


    -

    Wat is er zo erg aan het vmbo?
    Maarja, het is morgen pas en misschien zetten ze je gewoon op dakpan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    viedeogame schreef:
    nouja zeg, VMBO is vet cool hoor x'D
    nee, ik weet niet wat je ertegen kan doen :X

    bij ons kan je nog overstappen midden in het school jaar ;)

    zelf had ik een sito van vmbo kader.
    Ik ging naar havo/vwo
    Werd gepest maar haalde nog redelijke punten had net 3 tiende te kort voor vwo dus ging naar havo ben van school gewisseld en wilde daar naar vwo maar dat durfde ze niet aan omdat ik nieuw was maar nu ben ik blij dat ik op havo zit ;)

    btw wat is er mis met vmbo?:X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ach. Het is natuurlijk heel vervelend maar je kunt beter (als je denkt dat je het makkelijk haalt) goede cijfers halen op 't vmbo. Als ze dan merken dat het echt te makkelijk is kun je altijd nog overstappen. Je kunt ook nadat je je vmbo diploma hebt doorgaan naar de havo, dat scheelt maar één jaar. En misschien valt het wel tegen, je cijfers liegen er niet om.
    Succes iig. (:

    Wat is dat eigenlijk VMBO, HAVO, DAKPAN,...?
    Want ik woon in Oost-Vlaanderen België en daar hebben wij: Handel, STW(SocialeTechnischeWetenschap), KSO (Kunstrichting) , WWBIO (WetenschappenWiskundeBiologie), LAW (Latijns-Wiskunde), WWEC (wetenschappenWiskundeEconomie), enzo.
    Maar van die richtingen dat jullie opsommen heb ik nog nooit van gehoord :S

    Ik had hetzelfde. Ik had te weinig punten om naar het havo te gaan en iemand anders had genoeg punten. Maar later heb ik toch een brief gekregen dat ik er heen mocht.
    En als je later VMBO doet kan je doorstromen naar HAVO. Kop op! Het is maar school

    Ik wil u kunnen helpen. Maar dat zal nog al moeilijk gaan dat ik uit België kom en ik niets snap van dat havo en vmbo gedoen en dat soort richtingen ö

    Ik snap er geen knijt van wat gij allemaal hebt gezegd dus ik ga het bij een 'Ocharme' late... (':


    You'll never ever ever be mine.

    Ik denk dat jij uiteindelijk ook gelukkiger wordt van vmbo en daar hoge cijfers dan enkel onvoldoendes met havo.
    Ik zelf heb spijt dat ik hoog niveau doe, omdat ik te veel moet doen. -liever lui dan moe- Maar ik ga misschien volgend jaar vna school wisselen en dan vwo of havo doen ipv gym

    Hahahaa, dakpan. 'En welk niveau doe jij?' 'Dakpan.' :X


    The money & the power, bitch.