• GUYS! I need your help right now!
    De ouders van mijn vriend denken dat ik hun zoon -mijnvrienddus- claim ><'
    Ik ben al best vaak gebruikt dus ik weet heus ook wel wat dat aanricht. Ik geef super veel om hem en gebruik hem dus absoluut niet. Ik had al zo'n vermoeden dat die ouders me niet zo echt heel erg mochten ofzo..maar nu ik dit hoor slaat t alles. Anybody help me? Wat moet ik tegen ze zeggen? Niet over het claimen ofzo, maar maar..ikwordgewoonbijnabang ö

    Dat is erg man |:
    Weet niks, I'm ever so sorry!
    x


    ok

    Niets van aantrekken. Als je de kans hebt, tegen zijn ouders zeggen dat je heel erg van hun zoon houdt en als ze meer tijd met hem willen het gewoon moeten vragen aan jullie. Ze moeten het maar begrijpen dat jullie verliefd zijn ^^


    Slowly floating to the sky...

    zo kut voor je, ik kom (gelukkig) heel goe overeen met de ouders van men vriendje, maar kan me wel voorstellen dat het niet echt goed is voor julie relatie..


    Take my heart, I'll take youre hand.

    we hebben al gewoon 2 dagen dat wel elkaar niet mogen zien :\
    Ik vind het echt klote dat ze me niet mogen..maar hun zijn ook een beetje..raar, beetje moeilijkdoeners..

    wow, dat lijkt me vreselijk. Maar zoals @Aristocrat zegt. Vertel zijn ouders wanneer je de kans krijgt hoeveel je om hem geeft <3 Of probeer je goed te praten bij hun, om over dingen te praten waar hun zich in interesseren?Ö

    Sterkte :'$ En succes!(flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Confuse schreef:
    wow, dat lijkt me vreselijk. Maar zoals @Aristocrat zegt. Vertel zijn ouders wanneer je de kans krijgt hoeveel je om hem geeft <3 Of probeer je goed te praten bij hun, om over dingen te praten waar hun zich in interesseren?Ö

    Sterkte :'$ En succes!(flower)

    Ja, dat probeer ik dus >>< maar aangezien ik ook al amper over mijn gevoelens kan praten word moeilijk. en en ik weet niet eens waar hun in geïntresseerd zijn, en die vader mag me volgens mij al heeeeleemaaaaaaaaal niet x__X

    Zeg tegen hen dat je echt van hun zoon houd en dat je hem niet wil kwetsen en al zéker niet wil gebruiken ofzo?


    None but ourselves can free our minds.

    Hmm.. heeft het misschien iets met je uiterlijk te maken? Kledingsmaak of iets? Want meestal is dat het probleem dat ouders vooroordelen gaan nemen.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Hmm.. heeft het misschien iets met je uiterlijk te maken? Kledingsmaak of iets? Want meestal is dat het probleem dat ouders vooroordelen gaan nemen.

    Zijn kledingstyle is skate-emo om het zo even te zeggen, en de mijne iets meer gericht naar emo -niet mijn mening gewoon wat ik van vrienden hoor!-

    Masterpiece schreef:
    Dat is erg man |:
    Weet niks, I'm ever so sorry!
    x


    I'm your Sweet 666

    Ten eerste :'D Claimen en gebruiken zijn twee verschillende dingen.
    Ten tweede, laat die ouders gewoon.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Njha, ik red het wel...vast wel

    anonymous schreef:
    we hebben al gewoon 2 dagen dat wel elkaar niet mogen zien :\
    Ik vind het echt klote dat ze me niet mogen..maar hun zijn ook een beetje..raar, beetje moeilijkdoeners..

    Oke ik vind dat dus echt een heel kwalijke zaak. Maar goed, daar heb ik geen zeggenschap over.
    & Ja, ik zou doen wat Aristocrat zegt. Zodra de gelegenheid zich voordoet laten zien dat je om hem geeft. Ik vind dat je als echt liefhebbende ouder open moet staan voor dit soort dingen. En iemand de omgang met een ander verbieden is gewoon.. achterlijk. Als die jongen later in de grote boze maatschappij terechtkomt heeft hij de vaardigheid nodig dat hij zelf zijn vrienden uitzoekt. Vertel dat ze maar. Of toch maar niet, dan maak je ruzie =='

    MVG, Aurelia.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 15:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    anonymous schreef:
    (...)
    Zijn kledingstyle is skate-emo om het zo even te zeggen, en de mijne iets meer gericht naar emo -niet mijn mening gewoon wat ik van vrienden hoor!-


    Misschien irriteren zijn ouders dat. Omdat ze niet echt houden van al dat zwart ofso. Ik weet het ook niet, maar wat ik wel weet is dat ouders nog al snel naar het uiterlijk en het gedrag kijken. :/


    You'll never dream alone. <3

    gewoon vaker met je vriend in de woonkamer zitten met zijn ouders erbij, zo kan je hem een beetje delen =)


    i know you'll be my paparazzi *