• Ik heb zo een jongen op msn,uit duitsland. En die geloofd echt in vampieren. En die is er dus echt zo zeker van dat hij een half vampier/weerwolf/engel en demon is. Die geloofd er echt in. Oke,iedereen geloofd wel in iets Maar nu heb ik die lekker wijs gemaakt dat ik een vampier ben. En serieus (': Nu vraagt die allemaal vragen over hoe lang ik al vampier ben. En of ik mijn slachtoffers in een vampier verander of ik die gewoon vermoord enal :') Die is echt gek.

    Enchant schreef:
    Nou, ik heb een vriendin die in aliëns geloofd. Ze denkt dat ze zwaar psychopatisch zijn en zij dat ook is. Ik heb haar ooit een vleeshaak gegeven, omdat ik er toch teveel heb en zij er helemaal dol op is. En nou vind ze zichzelf helemaal psycho en alles. Yo, right...

    Dus ja, je hebt er gekke bij lopen. :')

    Ik geloof ook in Alién's
    tenminsten,, dat er ook nog andere levendedingen zijn.. in het heelal..
    Ik bedoel.. hoezo zou de mensheid het enige zijn ??


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    En hoe oud is die ?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik geloof er niet in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Therapy schreef:
    (...)
    Mag ik eventjes eerlijk zijn? :X
    Ik vind dat niemand hier kan zeggen wat of hoe vampieren zijn en hoe ze eruit zien aangezien ze toch niet bestaan. Is het dan niet oké als iedereen voor zichzelf mag kiezen hoe ze leven of eruit zien? En daarom vind ik ook dat je niet moet beginnen over dat twilight shit ofzo is aangezien heel het vampieren zijn door elkaar gesmeten word want niemand weet hoe ze echt zijn.


    Ok ik geef je gelijk maar 1 ding wil ik wel op je tekstje hier zeggen je zegt ''Ik vind dat niemand hier kan zeggen wat of hoe vampieren zijn en hoe ze eruit zien aangezien ze toch niet bestaan.'' met dat eerste deel ga ik akkoord, niemand kan hier zeggen hoe vampieren eruit ziet , maar over dat bestaan, dat kan eigenlijk ook niemand iets over zeggen, wie weet bestaan ze wel. Er zijn personen die in Aliëns, monsters en vampiers geloven en iedereen zegt die zijn gek, maar wie weet bestaat dat wel en zijn diegene die het niet geloven wel gek en de gelovigen juist normaal. Maar persoonlijk denk ik niet dat vampieren enzo van die shit bestaan. Het is wel leuk dat je er in kunt geloven voor een tijdje, of als je erover kunt fantaseren daar is niets mis mee. Maar mensen die Twilight uitmaken van ja die ogen veranderen dat kan niet want bij echte vampieren is dat niet zo. Hoe kunnen jullie dat nu weten? Hebben jullie al een ''echte'' vampier gezien misschien? En als je ja antwoordt wil ik toch eens weten hoe jullie dan zijn ontsnapt uit die vampier zijn handen? :D
    En jullie moeten niet denken die twilighthaters dat ik dit zeg omdat ik een twilightlover ben , nee ik kies nooit kanten en zelf ik vind zoiets maar dom dat mensen disscusseren over hoe vampiers eruit zien. Want de eerste dat een echte vampier heeft gezien mag mij hier komen verbeteren :)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 16:23 ]

    Ik vind dat best wel heel vreemd.

    Maar wel cool. Nu kun je hem allemaal dingen wijs maken en zo (nerd)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Volgens mij heeft hij te veel naar twilight gekeken :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha hij is idd gek ja (': en ook wel gek van jou datje hem dat hebt wijsgemaakt haha (':


    Happiness hit her like a train on a track

    BlackKeys schreef:
    Ik heb ergens op internet een bericht van een meisje gelezen waarin stond dat zij samen was met Jasper van twilight, dat ze gelukkig getrouwd waren, dat iedereen hem met rust moeten laten en dat ze 2 kinderen hadden: Dawn en Vlad
    en zij geloofde het echt oô



    OMG,, weet je nog waar je dat kunt lezen?
    Ik zou dat dolgraag eens willen lezen.
    x