• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    Weetje wat mij ook is opgevallen je meot een rond speuren op Marktplaats XD

    Want sins de dood ven MJ worden er wel opvallend veel dingen van hem op Marktplaats gezet.
    Platen,CD's,T-shirts enz


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hopeless schreef:
    Omdat hij dood is.
    Waarom dan?
    Nou, zo gaat dat nou eenmaal. Kijk maar naar de muziekindustrie. Elvis ging dood en er werden opeens weer miljoenen platen van hem verkocht, hetzelfde gebeurt nu met Micheal.


    Corectie :Michael srry moest ff wijsneus uit hangen(A)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    Weetje wat mij ook is opgevallen je meot een rond speuren op Marktplaats XD

    Want sins de dood ven MJ worden er wel opvallend veel dingen van hem op Marktplaats gezet.
    Platen,CD's,T-shirts enz

    Eigelijk best heel hard, als je verder gaat denken :'d

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Corectie :Michael srry moest ff wijsneus uit hangen(A)
    thanks:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Alicious schreef:
    + Ik heb gehoord dat hij nog 100 nummers had liggen voor na zijn dood.

    Ja, dat is waar. Maar hij zou ze toch niet allemaal uitbrengen, als hij nog zou leven.


    ok

    Ik heb eht geteld (A)

    In totaal zijn er sins zijn dood: 999 items op Marktplats gezet Dus afgerond 1000


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hopeless schreef:
    Omdat hij dood is.
    Waarom dan?
    Nou, zo gaat dat nou eenmaal. Kijk maar naar de muziekindustrie. Elvis ging dood en er werden opeens weer miljoenen platen van hem verkocht, hetzelfde gebeurt nu met Michael. En daar hoort dus schijnbaar ook bij dat we veel over hem gaan praten op het forum.
    Waarschijnlijk dachten veel mense niet vaak over hem na toen hij nog leefde (mensen hier) en omdat hij zo'n fenomeen was en net dood is, denken ze vaker over hem na en willen ze erover praten. Op het forum, bijvoorbeeld.


    Ja inderdaad dat heb ik ook,
    Ik d8 neit vaak over hem na maar nu hij toch dood is heb ik veel respect voor hem aangezien ik vroeger altijd d8 dat hij een hele slechte man was maar zo erg is hij neit


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik weet nog een goede,
    ze zoeken steun bij elkaar door erover te praten.

    en nu ga ik slapen, anders brabbel ik alleen nog maar meer onzin!

    Zo is het maar net, maar dit is al gezegd in een topic over hem door KirstenSnaps.

    Het is logisch dat nu alle aandacht op hem gevestigd is omdat de kranten er ook al vol mee staan, en het komt op het nieuws etc.
    Mensen denken daar nu ook veel meer aan, Snap je? Als hij nog leefde, had misschien ook wel iemand er een topic over geplaatst, alleen op dat moment is niet iedereen er mee bezig. Wat denk je? Dat iedereen de hele dag aan hem denkt ofzo. Niemand gaat het op zo'n moment aan dat je respect voor hem hebt.
    Jij zou toch ook raar op kijken als ik een topic open met: "Ik heb eigenlijk best wel respect voor David Bowie" Of zo.
    Ehm.. oké, ik ben slecht in uitleggen.


    Als je maar een ananas hebt..

    och :p
    als er nu kei veel jongeren door zijn dood geinspireerd worden door zijn muziek ... gwn omdat ze het daarvoor uit het oog ware verloren ...
    das toch mooi ? sorry mijn mening ...


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik denk juist aan iets: er zijn een tijdje trg ook enkele topics geweest over hem over het feit dat hij huidkanker zou hebben en over zijn comebacktour ook eens een topics, dacht ik. Oké, er zijn er nu meer. Maar er zijn er toch al geweest over hem

    Ik hoef je blijkbaar niet te overtuigen wél fan te zyn en het wél erg vind dat hij dood is, aangezien je zelf al aangeeft my niet te zullen geloven ¬¬


    I want my bloody cheese now!^^

    mo0nXlo0n schreef:
    Ik hoef je blijkbaar niet te overtuigen wél fan te zyn en het wél erg vind dat hij dood is, aangezien je zelf al aangeeft my niet te zullen geloven ¬¬


    Ja idd


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Geen idee :X


    Never run out of reasons to smile...