• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    Je verdiendt altijd meer geld als je dood bent. Kijk maar naar Picasso (lol) Maar je hebt wel gemijk. (:


    everything you imagined, and more...

    DropxDown schreef:
    (...)Kijk jij vat haar punt.


    Ja, dat ze het even weten.


    Scream for mercy!

    UseSomebody schreef:
    (...)
    Tuurlijk, zo gaat het altijd. Er is iets groot of belangrijk gebeurd, en het forum staat er vol van. Enkele weken later weet niemand nog waarover het ging ^^ En als MJ's begrafenis enzo is gepasseerd, en alles is gezegd over de doodsoorzaak en van die dingen, dan zullen er wrsch geen topics meer over geopend worden

    Ja, inderdaad dat bedoel ik.
    Men snapt het eindelijk :x

    Enchant schreef:
    (...)

    Ja, dat ze het even weten.

    Halleluja, want nu vinden ze mij allemaal zo kut, haha, dat weet ik. Maar idc.
    Dus thank you, dat iemand het zegt^^

    SleepingSun schreef:
    (...)ze is ook niet onrespect vol.
    ze vind het -net als ik- vreemd(en meschien zelfs een beedje dom) dat nu pas al die topics worden geopend. het had ook voor z'n dood gekunt, als iedereen hem zo geweldig vond

    Zoals ik al zei: mensen gaan er nu pas echt bij stilstaan wie hij was, hoe hij was, wat hij deed enzovoort, omdat er zoveel commotie rond is overal ter wereld. Ookal ben je geen fan, velen zijn nog altijd geraakt of staan er echt bij stil dat hij dé King Of Pop was en veel heeft betekent voor de muziekwereld. Dat betekent natuurlijk niet dat jij of de topic-openster onrespectvol zijn gwn omdat jullie geen fan zijn en de topics beu zijn. Ik begrijp jullie zeker en vast. Maar zoals jullie wrsch veel hebben aan topics ivm met andere artiesten ofzo, hebben sommige momenteel veel aan de topics over MJ (:

    Exception schreef:
    (...)
    Halleluja, want nu vinden ze mij allemaal zo kut, haha, dat weet ik. Maar idc.
    Dus thank you, dat iemand het zegt^^
    had ik ook, toen ik zei dat ik het belagelijk vind dat het halve nieuws er over gaat. ben ik de nboeman. kennelijk krijgen mensen pas respect voor iemand als die dood is en moet iedereen dan de hem ook respecteren. wat een logica


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Immortal schreef:
    let op ik gok 1 week en dan hebben ze het er niet meer over :Y)
    dat was ook bij jan en yolanthe


    Nee dat denk ik neit hoor :X Kijk Yolante en Jan waren heel bekend in Nederland en belgie. Maar Michael Jackson is bekend over al ik denk dat bijna iedereen weet wie dat is hoor.
    En dood gaan is toch iets anders dan uitelkaar gaan :X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SleepingSun schreef:
    (...)had ik ook, toen ik zei dat ik het belagelijk vind dat het halve nieuws er over gaat. ben ik de nboeman. kennelijk krijgen mensen pas respect voor iemand als die dood is en moet iedereen dan de hem ook respecteren. wat een logica

    _O_

    Exception schreef:
    (...)
    Halleluja, want nu vinden ze mij allemaal zo kut, haha, dat weet ik. Maar idc.
    Dus thank you, dat iemand het zegt^^


    Graag gedaan. ;]


    Scream for mercy!

    UseSomebody schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei: mensen gaan er nu pas echt bij stilstaan wie hij was, hoe hij was, wat hij deed enzovoort, omdat er zoveel commotie rond is overal ter wereld. Ookal ben je geen fan, velen zijn nog altijd geraakt of staan er echt bij stil dat hij dé King Of Pop was en veel heeft betekent voor de muziekwereld. Dat betekent natuurlijk niet dat jij of de topic-openster onrespectvol zijn gwn omdat jullie geen fan zijn en de topics beu zijn. Ik begrijp jullie zeker en vast. Maar zoals jullie wrsch veel hebben aan topics ivm met andere artiesten ofzo, hebben sommige momenteel veel aan de topics over MJ (:
    ik wol ook niemand aan vallen maar degen waar ik op reageerde zei dat de topicopenster onrespectvol was en dat vind ik van niet. en dit gaan niet op MJ het gaat over het punt wioe het ook geweest was. en om heel eerlijk te zijn vind ik hem niet zo goed en zo, en ik zie ook niet hoe hij zo veel voor de muziek hefet betekend. maar ik dnek dat dat ook komt omdat de mensen hier zijn goede jaren niet kennen en hem vaker alleen van de schandalen en daarna pas de muziek


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    dat was toch ook bij andré hazes? :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    SleepingSun schreef:
    (...)ik wol ook niemand aan vallen maar degen waar ik op reageerde zei dat de topicopenster onrespectvol was en dat vind ik van niet. en dit gaan niet op MJ het gaat over het punt wioe het ook geweest was. en om heel eerlijk te zijn vind ik hem niet zo goed en zo, en ik zie ook niet hoe hij zo veel voor de muziek hefet betekend. maar ik dnek dat dat ook komt omdat de mensen hier zijn goede jaren niet kennen en hem vaker alleen van de schandalen en daarna pas de muziek
    Damn, hoezo jij leest mijn gedachten?
    Oké sorry, maar daar ben ik het dus volledig mee eens.

    Trafficlight schreef:
    dat was toch ook bij andré hazes? :8
    Ja!
    Dat wou ik er ook nog bijzetten! Maar ik zeik al genoeg blijkbaar.

    Exception schreef:
    (...)Damn, hoezo jij leest mijn gedachten?
    Oké sorry, maar daar ben ik het dus volledig mee eens.

    dat weet je natuurlijk niet maar ik ben heldezient:Y)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Unhearted schreef:
    (...)
    Die topics maak ik dan om de kapitein te eren. :Y)

    Vriendelijk van je, aan je heb ik pas iets. Zorg je dat Alex naar mijn begrafenis komt zonder moustache?