Ja, hallo.
Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
I mean, heel het forum staat vol over hem.
Waarom? Omdat ie net overleden is.
Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?
En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><
-
27 juni 2009 - 23:5128 juni 2009 - 0:44
Masterpiece schreef:
Jij bent gewoon echt een Henk.
Je stresst hem voor niks?:'D Hallo, er zijn fans weetje wel.
En ookal zijn er geen fans, hij was de King of Pop. Dat is niet zomaar iets. Als je weet dat hij dood is, en je ziet al die reacties van die famous people van 'Ik ben geschokt' blabla, weetje dat er iets ergs aan de hand is.
En waarom het er niet eerder was? Omdat het stil was rond hem. Hij had een comebacktour gepland, maar die is dus niet doorgegaan. Hij is doodgegaan voor zijn comeback.
mee eensnever say goodbye.
28 juni 2009 - 0:45Masterpiece schreef:
toen die comeback bekend was gemaakt had het ook gekunt.
En ookal zijn er geen fans, hij was de King of Pop. Dat is niet zomaar iets. Als je weet dat hij dood is, en je ziet al die reacties van die famous people van 'Ik ben geschokt' blabla, weetje dat er iets ergs aan de hand is.
En waarom het er niet eerder was? Omdat het stil was rond hem. Hij had een comebacktour gepland, maar die is dus niet doorgegaan. Hij is doodgegaan voor zijn comeback.
en niet voor iedereen is hij de king of pop♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
28 juni 2009 - 0:46SleepingSun schreef:
(...)toen die comeback bekend was gemaakt had het ook gekunt.
en niet voor iedereen is hij de king of pop
Nee precies.Scream for mercy!
28 juni 2009 - 0:46TeamEdward schreef:
tuurlijk vind ik het erg dat iemand dood is maar ik vind die aandag een beetje overdreven. er sterven zoveel mensen elke dag.
(...)
Ik wil het neit gemeen bedoelen ofzo maby is het wel helemaal neitm zo Maar je komt een beetje over alsof je het neit erg vindt meer zo van..
Ach tja een dode artiest er op of er onder maakt niet uit.
Misschien is het helemaal neit zo niet boos worden dan maar zo komt het wel over
//mening//♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
28 juni 2009 - 0:48SleepingSun schreef:
(...)tuurlijk vind ik het erg dat iemand dood is maar ik vind die aandag een beetje overdreven. er sterven zoveel mensen elke dag.
Ik bedoel het egt neit gemeen ofzo maar zo komt het wel een beetje overEasy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
28 juni 2009 - 0:48Masterpiece schreef:
heelemaal mee eensEasy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
28 juni 2009 - 0:49SleepingSun schreef:
(...)tuurlijk vind ik het erg dat iemand dood is maar ik vind die aandag een beetje overdreven. er sterven zoveel mensen elke dag.
ja dat is waar, maar niet alle mensen zijn bijna hun hele leven ''beroemd'' geweest.never say goodbye.
28 juni 2009 - 0:50SleepingSun schreef:
(...)toen die comeback bekend was gemaakt had het ook gekunt.
en niet voor iedereen is hij de king of pop
En nu?
Dat weet ik ook wel hoor. :'Dok
28 juni 2009 - 0:50TeamEdward schreef:
geeft niet hoor. het gaat mij er om dat er (te)veel aandag aan word besteet en dat kinderen een doorgeladen wapen hebben gevonden, dat het net goed is gegaan of die ene militair die in kritieke toestand naar NL is over gebragt of dat gedoe rond het katshuis word geen aandag meer aan besteet terwijl IK dat belangrijker vind
(...)
Ik bedoel het egt neit gemeen ofzo maar zo komt het wel een beetje over♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
28 juni 2009 - 0:51DudexDude schreef:
omdat hij beroemt is is hij dus meer/beter/belangrijker nee!!
(...)
ja dat is waar, maar niet alle mensen zijn bijna hun hele leven ''beroemd'' geweest.♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
28 juni 2009 - 0:54SleepingSun schreef:
(...)omdat hij beroemt is is hij dus meer/beter/belangrijker nee!!
zeg ik dat? -.-
nee.never say goodbye.
28 juni 2009 - 0:55DudexDude schreef:
komt het zo over?
(...)
zeg ik dat? -.-
nee.
ja-.-♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
28 juni 2009 - 0:55SleepingSun schreef:
(...)omdat hij beroemt is is hij dus meer/beter/belangrijker nee!!
Zo heb je idd ook gelijk hoor maar zo is het nouw eenmaal.
Stel: Obama gaat dood of Paris Hilton gaat dood Dan wordt daar veel meer aand8 aan besteed dan als er een bus vol met kinderen in het water rijd en allemaal dood gaanEasy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
28 juni 2009 - 0:57SleepingSun schreef:
(...)komt het zo over?
ja-.-
Voor jou misschiennever say goodbye.
28 juni 2009 - 0:57SleepingSun schreef:
(...)
nee logies dat er een stiky is, maar al die topics van hij was best wel knap of wat is je lievelings leid. als je z'n grote fan bent waarom doe je het nu pas waarom niet eerder. moet hij eerst dood zijn
Omdat je meestal pas beseft hoe goed iemand was, of hoe graag je het hoorde als die er niet meer is. Kijk naar Elvis, die verkocht meeralbumenalbums na zijn dood dan ervoor.We'll never be as young as we are tonight