• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    UseSomebody schreef:
    daar ben ik het eigl niet mee eens. Fans respecteren hun artiest of ie nu dood is of niet. Fans luisteren naar de muziek voor hij/zij stierf. En ja, mss zijn er mensen die hem nu pas gaan respecteren, of die er nu pas gaan over nadenken, omdat ze beseffen dat MJ zo groot en getalenteerd was en hij nu plots dood is. Dat doet met veel mensen iets. En of je het geloofd of niet; ja, ik was fan van hem en ik ben het nog altijd. Maar ieder heeft zijn mening daarover (:


    Mee eens


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    TeamEdward schreef:
    Als je niet van die Heisa houd wrm maak je dan zelf een topic ;)?


    Mee eens


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Maarja het is gewoon je eigen mening in ieder geval


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Geen idee of jullie Video clip van Thriller hebben gezien maarja:X

    Mijn vader vetelde mij gister mnog dat toen die uit kwam hij 10 jaar was en dat al die jongens daar van rond de 10 en 15 die CLip dood eng vonden want dat kende ze nog niet goed toen


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dankzij Michael Jackson accepteert de samenleving donkere mensen. Lang voor Tiger Woods, lang voor Oprah Winfrey, lang voor Barack Obama.


    ok

    Dit is denk ik een beetje zinloze topic. Het is toch logisch dat er dan veel over gepraat word [hij is dood, weetjenog?]? Dat is toch hetzelfde als een 'gewoon' iemand dood gaat? Dan besef je wat voor een iemand het was. en ja, hij was ook even gestopt met optreden, dus daarom was hij even wat minder in de schijnwerpers. dus zeur niet ;a


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Noukelplopx3 schreef:
    Dit is denk ik een beetje zinloze topic. Het is toch logisch dat er dan veel over gepraat word [hij is dood, weetjenog?]? Dat is toch hetzelfde als een 'gewoon' iemand dood gaat? Dan besef je wat voor een iemand het was. en ja, hij was ook even gestopt met optreden, dus daarom was hij even wat minder in de schijnwerpers. dus zeur niet ;a


    Nouw nee hoor :X

    Hij's anders dan een gewoon iemand of nouwja moeilijk uit teleggen


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Noukelplopx3 schreef:
    Dit is denk ik een beetje zinloze topic. Het is toch logisch dat er dan veel over gepraat word [hij is dood, weetjenog?]? Dat is toch hetzelfde als een 'gewoon' iemand dood gaat? Dan besef je wat voor een iemand het was. en ja, hij was ook even gestopt met optreden, dus daarom was hij even wat minder in de schijnwerpers. dus zeur niet ;a
    laat haar als zij een topic wilt openen laat haar. em als eem gewoon iemand sterft woprd er ook niet z'm heisa om gemaakt.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Nouw nee hoor :X

    Hij's anders dan een gewoon iemand of nouwja moeilijk uit teleggen

    Hij heeft veel bereikt, meer dan een normaal mens. Doordat hij bruin was, heeft hij er voor gezorgd dat andere huidskleurigen gingen in zien dat ze ook meer kansen hadden enal. Hij betekende wat voor de wereld, elk mens trouwens, maar door zijn bekendheid leeft iedereen met hem mee. 't is toch normaal dat je met iemand die je 'kent' (ook al is het gewoon zijn bekendheid) dat je met hem mee leeft?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hij heeft veel bereikt, meer dan een normaal mens. Doordat hij bruin was, heeft hij er voor gezorgd dat andere huidskleurigen gingen in zien dat ze ook meer kansen hadden enal. Hij betekende wat voor de wereld, elk mens trouwens, maar door zijn bekendheid leeft iedereen met hem mee. 't is toch normaal dat je met iemand die je 'kent' (ook al is het gewoon zijn bekendheid) dat je met hem mee leeft?


    je hebt helemaal gelijk ;)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hij heeft veel bereikt, meer dan een normaal mens. Doordat hij bruin was, heeft hij er voor gezorgd dat andere huidskleurigen gingen in zien dat ze ook meer kansen hadden enal. Hij betekende wat voor de wereld, elk mens trouwens, maar door zijn bekendheid leeft iedereen met hem mee. 't is toch normaal dat je met iemand die je 'kent' (ook al is het gewoon zijn bekendheid) dat je met hem mee leeft?

    sorry maar voor mij betekend hij niets. nog minder dan Jan met de Pet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    sorry maar voor mij betekend hij niets. nog minder dan Jan met de Pet


    Dan betekend hij toch helemaal niks voor jouw als je dan blij bent:S


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    wordt er strx nog een topic hier over geopend ofzo?? of is het dan teveel Heisa


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Dan betekend hij toch helemaal niks voor jouw als je dan blij bent:S
    ik bedoel zij zei dat hij voor iedereen wat betekend maar ik kan je er zo 5 opnoemen waar hij niets voor betekend


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    op tv hoorde je altijd negatieve dingen over MJ


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt