• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    SleepingSun schreef:
    (...)
    om eerlijk te zijn wist ik dit alles niet. maar goed ik ken ook maar 3 liedjes van hem dus het is niet zo heel vreemd dat hij voor mij een 'gewone' arties is
    I understand (:

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja inderdaad hij was bijna net zo beroemd als Elvis of net zo beroemd elvis is dood sins 1977 en daar praat men nog steeds over :X

    Inderdaad. ^^

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Misschien, misschien ook niet. Zelfs nu zijn ze nog altijd aan het speculeren over de dood van Lady Di en dat is al wel langer geleden dan een paar weken.
    wie? en ik had het over topics niet over gewone speculaties


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)wie? en ik had het over topics niet over gewone speculaties

    Lady Di? Prinses Diana? Ken je die niet?

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Lady Di? Prinses Diana? Ken je die niet?
    ja ik ken haar alleen niet als lady di maar als prinses Diana of lady Diana.
    maar je ziet er geen topics over


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)ja ik ken haar alleen niet als lady di maar als prinses Diana of lady Diana.
    maar je ziet er geen topics over


    Die vrouw is dood gegaan op de dag dat mijn broertje geboren wrd :X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SleepingSun schreef:
    (...)ja ik ken haar alleen niet als lady di maar als prinses Diana of lady Diana.
    maar je ziet er geen topics over

    Dat is omdat toen zij gestorven was, de meeste van ons nog in de luiers zaten.

    Als wij ouder waren geweest waren er ook topics over verschenen hoor.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Dat is omdat toen zij gestorven was, de meeste van ons nog in de luiers zaten.

    Als wij ouder waren geweest waren er ook topics over verschenen hoor.
    ik bedoel dat je er NU niets meer over ziet. dat zou ook wel met MJ zijn.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Vriendelijk van je, aan je heb ik pas iets. Zorg je dat Alex naar mijn begrafenis komt zonder moustache?

    Mooizo, dan weten we wat we aan elkaar hebben ofzo. :Y) En natuurlijk, hij zal op de eerste rij zitten langs kiekeborstje, die natuurlijk langs mij zit. :'D En hij zal blond zijn, zoals jij het graag wilt.

    Alicious schreef:
    (...)
    Dat is omdat toen zij gestorven was, de meeste van ons nog in de luiers zaten.

    Als wij ouder waren geweest waren er ook topics over verschenen hoor.

    Wat zij dus zegt, en toen bestond Quizlet nog niet, dusja, moeilijk om topics erover te maken dan.

    SleepingSun schreef:
    (...)ik bedoel dat je er NU niets meer over ziet. dat zou ook wel met MJ zijn.

    Waarschijnlijk. Maar is het niet normaal dat daar nu aandacht aan gegeven word dan?


    We'll never be as young as we are tonight

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Wat zij dus zegt, en toen bestond Quizlet nog niet, dusja, moeilijk om topics erover te maken dan.

    snap ik ook nog. maar over een paar weken zie je hier egt geen topics meer over, dan is het de zoveelste dode(arties)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Alicious schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk. Maar is het niet normaal dat daar nu aandacht aan gegeven word dan?

    nee logies dat er een stiky is, maar al die topics van hij was best wel knap of wat is je lievelings leid. als je z'n grote fan bent waarom doe je het nu pas waarom niet eerder. moet hij eerst dood zijn


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    snap ik ook nog. maar over een paar weken zie je hier egt geen topics meer over, dan is het de zoveelste dode(arties)


    Ik wil het neit gemeen bedoelen ofzo maby is het wel helemaal neitm zo :X Maar je komt een beetje over alsof je het neit erg vindt meer zo van..

    Ach tja een dode artiest er op of er onder maakt niet uit.

    Misschien is het helemaal neit zo niet boos worden dan maar zo komt het wel over :X

    //mening//


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Jij bent gewoon echt een Henk.
    Je stresst hem voor niks?:'D Hallo, er zijn fans weetje wel.
    En ookal zijn er geen fans, hij was de King of Pop. Dat is niet zomaar iets. Als je weet dat hij dood is, en je ziet al die reacties van die famous people van 'Ik ben geschokt' blabla, weetje dat er iets ergs aan de hand is.
    En waarom het er niet eerder was? Omdat het stil was rond hem. Hij had een comebacktour gepland, maar die is dus niet doorgegaan. Hij is doodgegaan voor zijn comeback.


    ok