• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    Dat is al eens gezegd en daarbij da's op z'n minst hetgene wat je kan doen om zijn familie te steunen.
    Kijk als jij familie was van een bekend iemand en het leek alsof de wereld niets om hem gaf, zou jij dat leuk vinden?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb respect voor de dingen die hij heeft gemaakt. Hij heeft de muziek wereld naar een hoger niveau gebracht. En hij is als het ware de uitvinder van de videoclips. Michael is een held voor mij. Niet dat ik fan ben. Maar gewoon, hij is een held.

    En dat er nooit een topic over hem was. Who cares? Het is een groot verlies voor de hele wereld. Het journaal is er toch ook steeds vol van. Waarom mag het forum er dan niet vol over staan?


    Music is the new sex

    Boeit me geen bal of je me niet geloofd. maar ik ben altijd fan van Michael Jackson geweest.

    Marshmellow schreef:
    Dat is al eens gezegd en daarbij da's op z'n minst hetgene wat je kan doen om zijn familie te steunen.
    Kijk als jij familie was van een bekend iemand en het leek alsof de wereld niets om hem gaf, zou jij dat leuk vinden?


    Nee idd


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    Als je niet van die Heisa houd wrm maak je dan zelf een topic ;)?
    mee eens

    Mannequin schreef:
    (...)mee eens


    Maarja nu hebben we wel weer nog een topic om in gte praten


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik ga eerlijk zijn -> ik vind het erg dat er een mens gestorven is (hier is trouwens ook nog eens Jasmine gestorven ..alleen de Belgen kennen haar denk ik+ ik heb ook gehoord dat er een meisje van 18 is gestorven aan kanker) maar toen ik het hoorde(van MJ) reageerde ik of er niets aan de hand was gwn van: "oh is die dood? mm ok dan.."

    ik heb respect voor de fans, maar ik ben gwn niet zo voor MJ het enige wat ik cool aan hem vond wrn z'n danspassen die hij steeds deed, wnt die kan ik dus echt niet x)

    & please geef hier nu geen comments op dat ik geen respect heb, want dat is niet zo. Heb er gwn ook respect voor dat ik niet echt voor die man ben

    XxtomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Voor hij stierf luisterde ik zijn muziek niet & nu nog altijd niet. Maar ik hád & héb wel nog altijd respect voor hem. En hij is dóód, komaan, laat het toch even, het is hun leven, niet het jouwe.


    None but ourselves can free our minds.

    Vind jij dit trouwens niet echt een onrespectloos topic? Die man is er niet meer, het minst wat je kan doen is je steun betuigen en niet zo klagen over mensen die laten zien dat ze zijn familie steunen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ILoveEsmee schreef:
    Boeit me geen bal of je me niet geloofd. maar ik ben altijd fan van Michael Jackson geweest.


    I found myself in Wonderland.

    @ dat kind dat nu haar bericht heeft verwijderd: En wat als mensen WEL om hem geven? Dan is het ook niet fair om te gaan zeggen dat ze niks om hem geven.
    En de topicstarter geeft haar mening, dus dan mogen wij dat toch ook?

    Marshmellow schreef:
    Vind jij dit trouwens niet echt een onrespectloos topic? Die man is er niet meer, het minst wat je kan doen is je steun betuigen en niet zo klagen over mensen die laten zien dat ze zijn familie steunen.


    Inderdaad :X
    Mag je hier gen slotje op zetten ofzo :X
    Of mag dat niet als het mening is??


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Mag hier alsjeblieft een slotje op.

    Want er zijn wel fans van Michael Jackson op quizlet, en ik vind dit echt een hele domme topic ;'S

    Hahahah hoezo kan jij voor mij beslissen of ik wel of geen respect had voor die gast? :'D
    Ik vind het jammer dat hij dood is, vind dat hij leuke muziek heeft.
    End, punt.
    Wat zéur je?

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Inderdaad :X
    Mag je hier gen slotje op zetten ofzo :X
    Of mag dat niet als het mening is??

    Niet nodig in dit geval lijkt me. Als het erger wordt zal er wel eentje op komen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay