• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    Inderdaad, ik vond hem wel goede liedjes maken maar verder heb ik er ook niks mee. Kut voor hem dat die nu dood is ;'D Spijt me maar ik ga nu niet ineenkeer fan worden van hem.


    I live for the applause, you will die for it.

    Cherished schreef:
    Vind dit eigenlijk een beetje een rare poging om Quizletters de les te lezen.

    Ik spel niemand de les.

    Aurelia schreef:
    That's humen psychology. Een kunstenaar wordt vaak pas na zijn dood erkend, kijk maar naar de geschiedenis.

    Halleluja, toch iemand die normaal reageert ;x

    Maar even, mak jij nou niet ongelofelijk veel heisa eromheen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Maar even, mak jij nou niet ongelofelijk veel heisa eromheen?

    Als dat zo overkomt, is niet mijn bedoeling want ik word er gek van. Ik heb gewoon dit topic geopend omdat ik dat vind en omdat ik het kwijt wou.

    Masterpiece schreef:
    Weetje, mensen die zeggen dat we het over een maand al vergeten zijn, wtf!
    Gedraag je man *doet haar best niet te schelden*. Ik weet niet of dat bij jullie zo is, maar volgens mij hebben jullie niet door dat iemand heeeeeeeel groots gestorven is?
    Het is Michael Jackson 'the king of pop', you know?-.-'
    Wejoo, wejoo. Schande.

    Kijk, als je heel erg van MJ houdt, is het best dit niet te lezen.
    Ik wéét dat hij dé King of Pop was, dat hoef je me geen honderd keer te zeggen.
    En ik wéét dat het erg is dat hij dood is.
    Maar heel even: Als een normaal iemand sterft, is het even erg voor familie en vrienden.
    Dat denk ik erover.

    je hebt gelijk, en ik moet toegeven dat ik hem ervoor ook meer als een creep bekeek, ook al vond ik dat sommige liedjes wel goed waren.
    Maar nu heb ik zo'n programma over zijn leven gezien en heb ik echt massa's veel respect voor hem. En ik denk dat hij dat nu wel apprecieert vanuit de hemel dan (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xBillster schreef:
    je hebt gelijk, en ik moet toegeven dat ik hem ervoor ook meer als een creep bekeek, ook al vond ik dat sommige liedjes wel goed waren.
    Maar nu heb ik zo'n programma over zijn leven gezien en heb ik echt massa's veel respect voor hem. En ik denk dat hij dat nu wel apprecieert vanuit de hemel dan (:


    ja idd toen ik dat programma gister had gezien had ik ook veel respect voor hem gehad.
    Want par jaar geleden werdt mij zo gezegt dat hij dat kind uit het raam hing om hem te laten vallen ofzo.
    Maar voglens hem was het om zijn kind te laten zien en ik weet gewoon zeker dat hij hem egt neit zou laten vallen want hij houd zielsveel van kinderen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Maar houd er ook rekening mee, dat hij niet zomaar iemand is geweest. Hij is de man die ervoor zorgde dat er clips kwamen, hij was de eerste zwarte artiestdie werd gedraaid op MTV, hij heeft 750 miljoen albums en singles verkocht, hij heeft op een avond 8 grammy's gewonnen. Als hij er niet was geweest, was de muziek niet zo geweest als nu, hij isheel belangrijk geweest, voor heel veel mensen!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    TeamEdward schreef:
    (...)

    ja idd toen ik dat programma gister had gezien had ik ook veel respect voor hem gehad.
    Want par jaar geleden werdt mij zo gezegt dat hij dat kind uit het raam hing om hem te laten vallen ofzo.
    Maar voglens hem was het om zijn kind te laten zien en ik weet gewoon zeker dat hij hem egt neit zou laten vallen want hij houd zielsveel van kinderen.

    ja , op t eerste zicht lijkt het of hij het kind bijna laat vallen , maar hij heeft het stevig vast met twee handen, dus hoe kan het dan vallen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omgawd. Doe even rustig ofzo. o_o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    TeamEdward schreef:
    (...)

    ja idd toen ik dat programma gister had gezien had ik ook veel respect voor hem gehad.
    Want par jaar geleden werdt mij zo gezegt dat hij dat kind uit het raam hing om hem te laten vallen ofzo.
    Maar voglens hem was het om zijn kind te laten zien en ik weet gewoon zeker dat hij hem egt neit zou laten vallen want hij houd zielsveel van kinderen.


    Michael Jackson werd ook gezien als een 'pedofiel' maar hij hield gewoon zoveel van kinderen omdat hij zelf geen jeugd heeft gehad en hij wou dat kinderen wel een echte jeugd krijgen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    TeamEdward schreef:
    (...)

    ja idd toen ik dat programma gister had gezien had ik ook veel respect voor hem gehad.
    Want par jaar geleden werdt mij zo gezegt dat hij dat kind uit het raam hing om hem te laten vallen ofzo.
    Maar voglens hem was het om zijn kind te laten zien en ik weet gewoon zeker dat hij hem egt neit zou laten vallen want hij houd zielsveel van kinderen.

    Ja, ik zag dat programma ook, maar wat ik erover denk, ga ik niet zeggen. Of toch wel; ja, ik heb ook meer respect voor hem nu. En als je mij een wannabe vindt, fijn voor jou dan.

    xBillster schreef:
    (...)
    ja , op t eerste zicht lijkt het of hij het kind bijna laat vallen , maar hij heeft het stevig vast met twee handen, dus hoe kan het dan vallen?


    Ik bedoel dat ze altijd zijden dat hij zijn kind wou gooien naar beneden.

    Want ik bedoel als je een jaar of 10 bent ofzo en er wordt je verteld ja MJ heeft zijn pas geboren kind uit het raam laten slingeren dat je dan geen goede indruk van hem krijgt.

    Maar volgens mij bedoelde hij het gewoon egt om hem te laten zien.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Exception schreef:
    (...)
    Kijk, als je heel erg van MJ houdt, is het best dit niet te lezen.
    Ik wéét dat hij dé King of Pop was, dat hoef je me geen honderd keer te zeggen.
    En ik wéét dat het erg is dat hij dood is.
    Maar heel even: Als een normaal iemand sterft, is het even erg voor familie en vrienden.
    Dat denk ik erover.

    Sorry hoor, het kan heel lullig overkomen, maar Michael Jackson kun je toch niet vergelijken met iemand uit je familie of vriendenkring. :'D MJ was over de hele wereld bekend en het is nogal een bominslag als zoiemand overlijdt, omdat er haast niemand meer is die hem niet kent. En vooral ook omdat deze man heel veel heeft betekend voor de muziekwereld.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.