• Bij ons in de straat zijn ze bezig met verbouwen dus liggen er overal stenen en zand enz. Nu staat er elke dag een man bij ons in de straat en die zit dan van 6 uur s'ochtends tot 11 uur s'avonds stenen op te stapelen en te vegen, terwijl hij lichamelijk gehandicapt is. In de middag of s'avonds zie je hem helemaal trillen van vermoeiheid.

    Soms roept hij ook wat naar mensen:S
    Hij vroeg ook een keer aan mijn stiefvader hoe laat het was xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nouja, als hij er plezier in heeft. Er loopt ook altijd een vrouw bij mijn opa door de straat met een poppenwagen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    hij heeft tenminste werk..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dan Help hij wel die Werknemers,
    Of heb ik dat verkeerd gezien?
    Nouja als hij het leuk vind =.>


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Als die daarmee iets om handen heeft en zich nuttig kan maken vind ik dat zeker ok

    Als hij het maar leuk vind =D

    in mijn dorp wonen veel geestelijk en lichamelijke gehandicapten.. leuke mensen hoor =] heel lief


    We can only learn to love by loving.

    BananaSplitx schreef:
    Dan Help hij wel die Werknemers,
    Of heb ik dat verkeerd gezien?
    Nouja als hij het leuk vind =.>


    Nouja, helpen?............
    Hij stapelt die stenen voor niks op want de volgende dag liggen de stenen weer door elkaar xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Als hij er zelf geen last van heeft,moet die zn werk verder doen :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Nouja, helpen?............
    Hij stapelt die stenen voor niks op want de volgende dag liggen de stenen weer door elkaar xD



    Ow Hahhaha,

    Nouja die man heeft er plezier in
    Bij mij komt er altijd een man'Jason"
    Iedere zondag om 7 uur
    belt hij aan en die komt dan bij ons Tv kijken of
    met mij op de pc echt grapig
    hij heeft ok een stoornis wat weet i precies niet maar hij is wel lief,
    hij was ene keer met mijn opa hier naartoe geweest en hij vond mij lief
    na ene paar dagen kwam hij weer en toen had een mega bos rozen voor mij megebracht echt lief^^
    nu komt hij al 2 jaar bij ons ofzo


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ocharme (:


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Lijkt me raar. Maar laat die man toch lekker lopen. Wat kan hij anders doen? :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.