• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Zo heb je idd ook gelijk hoor maar zo is het nouw eenmaal.

    Stel: Obama gaat dood of Paris Hilton gaat dood Dan wordt daar veel meer aand8 aan besteed dan als er een bus vol met kinderen in het water rijd en allemaal dood gaan :X

    dat vind ik ook dom. dit is niet tegen MJ maar het is toevallig dat het nu met hem is, het kan iedereen zijn geweets


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Alicious schreef:
    (...)

    Omdat je meestal pas beseft hoe goed iemand was, of hoe graag je het hoorde als die er niet meer is. Kijk naar Elvis, die verkocht meer albumen na zijn dood dan ervoor.

    Correctie: het is albums.:$


    ok

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Correctie: het is albums.:$

    Dislectie + Laat


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)

    Omdat je meestal pas beseft hoe goed iemand was, of hoe graag je het hoorde als die er niet meer is. Kijk naar Elvis, die verkocht meer albumen na zijn dood dan ervoor.


    Ja idd ik weet zeker dat er nu ook onweer veel mensen MJ platen/CD's gaan kopen.
    Kijk mar eens op marktplaats daar ken je nu al REST IN PEACE KING OF POP op kopen enzo. En ik zag een video die was er vanochtend op geplaats en die was al 3 miljoen keer bekeken van MJ.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Alicious schreef:
    (...)
    Dislectie + Laat

    :Y)
    I am sorry.


    ok

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja idd ik weet zeker dat er nu ook onweer veel mensen MJ platen/CD's gaan kopen.
    Kijk mar eens op marktplaats daar ken je nu al REST IN PEACE KING OF POP op kopen enzo. En ik zag een video die was er vanochtend op geplaats en die was al 3 miljoen keer bekeken van MJ.


    Ik druf ervoor wedden dat MJ terug in de utratop 50 komt te staan.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)

    Ik druf ervoor wedden dat MJ terug in de utratop 50 komt te staan.

    Ik denk het ook.
    Heeft hij toch nog een 'comeback'.


    ok

    SleepingSun schreef:
    (...)
    dat vind ik ook dom. dit is niet tegen MJ maar het is toevallig dat het nu met hem is, het kan iedereen zijn geweets


    Bedoel je dat ik dom besig ben of dat het dom is dat beroemde mensen belangerijker zijn?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Alicious schreef:
    (...)

    Ik druf ervoor wedden dat MJ terug in de utratop 50 komt te staan.


    Ja idd. Zeker weten emt Thriller en Beat it XD Ik denk dat dat wel een van zijn beste liedjes waren of nouwja die vindt ik het best //menig//


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    + Ik heb gehoord dat hij nog 100 nummers had liggen voor na zijn dood.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    + Ik heb gehoord dat hij nog 100 nummers had liggen voor na zijn dood.


    Ik denk eerder dat dit een Roddel is:X
    Maar ik hoop dat het zo is.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Alicious schreef:
    + Ik heb gehoord dat hij nog 100 nummers had liggen voor na zijn dood.


    waar heb je dat gehoord? xd


    never say goodbye.

    DudexDude schreef:
    (...)

    waar heb je dat gehoord? xd

    Netlog :')
    Daar waren ze er overbezig.


    We'll never be as young as we are tonight

    Guys' ik ga me hier lekker niet mee bemoeien, want uhm, dat is niet goed voor me. :'D

    Omdat hij dood is.
    Waarom dan?
    Nou, zo gaat dat nou eenmaal. Kijk maar naar de muziekindustrie. Elvis ging dood en er werden opeens weer miljoenen platen van hem verkocht, hetzelfde gebeurt nu met Michael. En daar hoort dus schijnbaar ook bij dat we veel over hem gaan praten op het forum.
    Waarschijnlijk dachten veel mense niet vaak over hem na toen hij nog leefde (mensen hier) en omdat hij zo'n fenomeen was en net dood is, denken ze vaker over hem na en willen ze erover praten. Op het forum, bijvoorbeeld.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.