• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    Omdat iemand dan weer in de aandacht komt denk ik. (Edit: ook de dingen die hij vroeger deed dus, en dan oude herrineringen enz...)
    Trouwens is lang niet iedereen ineens respectvol, dat is dan hier weer. Op een ander forum zijn er gewoon al topics gemaakt met grappen over Michael Jacksons dood e.d. en ook genoeg mensen die zeggen dat ze er blij mee zijn.


    Mew <3

    je hebt gelijk. ik word er egt gek van


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ja, ik vond het ookwel. Als ik doodga wil ik ook zoveel topics, want ik ben Captain Chiaar. (:

    Previous schreef:
    Ik vind dit een zeik topic, veel mensen zeggen dit al in topics. Maar nee jij moet er weer een topic over maken. Laat ons lekker, hij is dood. En zowat iedereen kent hem wel en hij had niet voor niets de bijnaam: king of pop. Respect heeft hij altijd al gehad van vele mensen hier. Jij kan niet oordelen over andere en hun idee over MJ en jij weet niet of ze fan waren of niet. Het komt nu door zijn dood gewoon meer ter sprake. Het is hetzelfde als Madonna dood zou gaan. En een artiest hoeft niet altijd dood te wezen om een heisa over te maken. Kijk maar naar Tokio Hotel vs. Jonas Brothers een tijd terug.

    Ja, ik maak er een topic over. Als je het niet fijn vindt, reageer dan niet.
    En maak geen ruzie of het wordt gesloten en dat willen we niet.

    Exception schreef:
    (...)
    Hoezo mag ik niet één topic maken over iets helemaal anders, als het forum er toch vol van staat?

    Ik bedoel het neit gemeen hoor XD Maar da's wel het eerste waar ik aan denk:Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Deliverance schreef:
    Zo gaat dat meestal hoor >.<
    Het is de wereld, kan je niets aan doen.

    let op ik gok 1 week en dan hebben ze het er niet meer over :Y)
    dat was ook bij jan en yolanthe


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Exception schreef:
    (...)
    Ja, ik zeg ook niet dat iedereen zo is.
    maar nu worden er tientallen topics geopend: 'Welk lied vind je het leukst?' 'Hij was best knap!' etc. allemaal goed hoor, maar voordat ie stierf werd er niets over gezegd. :]


    Inderdaad. De topic met het sticky is logisch, daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. Zelf reageer ik er ook in. Maar om nou nog meer topics er over te openen vind ik een beetje onzin. Dat hadden ze ook kunnen doen vóór zijn dood, als ze allemaal beweren zulke grote fans te zijn. En hoezo mag ze hier geen topic over openen als die andere volgens haar overbodig zijn? Zij doet nu niet hetzelfde, zij verteld alleen haar mening.


    Scream for mercy!

    Omdat hij dood is.
    Het sterven van Michael Jackson is zoals de dood van Elvis.
    Michael was een van dé grootste icoonen in de muziek wereld, misschien wel dé grootste.
    Hij was de eerste zwarte artiest dat op MTV kwam.
    Zijn album Thriller is het best verkochte album allertijden.
    Een beetje respect is wel op zijn plaats.


    We'll never be as young as we are tonight

    Exception schreef:
    (...)
    Ja, ik zeg ook niet dat iedereen zo is.
    maar nu worden er tientallen topics geopend: 'Welk lied vind je het leukst?' 'Hij was best knap!' etc. allemaal goed hoor, maar voordat ie stierf werd er niets over gezegd. :]
    ah ja, er zijn zoveel artiesten waar geen topic wordt over geopend. En het is op zo een moment dat iedereen er bij stil staat.

    ParodyOnLife schreef:
    Ja, ik vond het ookwel. Als ik doodga wil ik ook zoveel topics, want ik ben Captain Chiaar. (:

    Die topics maak ik dan om de kapitein te eren. :Y)

    Alicious schreef:
    Omdat hij dood is.
    Het sterven van Michael Jackson is zoals de dood van Elvis.
    Michael was een van dé grootste icoonen in de muziek wereld, misschien wel dé grootste.
    Hij was de eerste zwarte artiest dat op MTV kwam.
    Zijn album Thriller is het best verkochte album allertijden.
    Een beetje respect is wel op zijn plaats.

    Ik geef je volledig gelijk,
    behalve dat laatste.
    Dat zou moeten zijn: 'Heb respect altijd, voor zijn dood, niet alleen erna.'
    vind ik dan.

    Enchant schreef:
    (...)

    Inderdaad. De topic met het sticky is logisch, daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. Zelf reageer ik er ook in. Maar om nou nog meer topics er over te openen vind ik een beetje onzin. Dat hadden ze ook kunnen doen vóór zijn dood, als ze allemaal beweren zulke grote fans te zijn. En hoezo mag ze hier geen topic over openen als die andere volgens haar overbodig zijn? Zij doet nu niet hetzelfde, zij verteld alleen haar mening.
    Kijk jij vat haar punt.


    Cómo no te voy a querer..

    Immortal schreef:
    let op ik gok 1 week en dan hebben ze het er niet meer over :Y)
    dat was ook bij jan en yolanthe

    Tuurlijk, zo gaat het altijd. Er is iets groot of belangrijk gebeurd, en het forum staat er vol van. Enkele weken later weet niemand nog waarover het ging ^^ En als MJ's begrafenis enzo is gepasseerd, en alles is gezegd over de doodsoorzaak en van die dingen, dan zullen er wrsch geen topics meer over geopend worden

    Alicious schreef:
    Omdat hij dood is.
    Het sterven van Michael Jackson is zoals de dood van Elvis.
    Michael was een van dé grootste icoonen in de muziek wereld, misschien wel dé grootste.
    Hij was de eerste zwarte artiest dat op MTV kwam.
    Zijn album Thriller is het best verkochte album allertijden.
    Een beetje respect is wel op zijn plaats.
    ze is ook niet onrespect vol.
    ze vind het -net als ik- vreemd(en meschien zelfs een beedje dom) dat nu pas al die topics worden geopend. het had ook voor z'n dood gekunt, als iedereen hem zo geweldig vond


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;