• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    En eerlijk gezegd, als je er zelf ook een topic over maakt, maak je zelf ook heisa. :X


    You'll never dream alone. <3

    ik zou zeggen; Als mensen hier om MJ willen rouwen omdat ze hem leuk vonden, Laat ze dan lekker.
    Wie ben jij om te zeggen dat het niet mag ?
    Er zijn hier heus mensen die al respect voor MJ hadden voordat die overleden was.
    iig waaronder IK


    I solemny swear i am up to no good

    oké, ik heb me te pletter gezocht naar een filmpje over MJ dat ik een tijdje terug had gezien. Het had mij toen echt ontroerd én ik kreeg toen nog méér respect voor hem, zijn muziek ed. Het toont dat hij echt wel zijn naam 'de king of pop' waard is. Als diegene die de topics over MJ irritant vinden dit zien, gaan jullie mss begrijpen hoe hij was voor zijn fans? I dunno. Maar zoals ik hier al heb gezegd: ik begrijp dat sommigen het vervelend vinden, maar zouden diegene dan mss de fans of topicopeners ook knn begrijpen? btw: dit is niet kwaad bedoeld hoor, ik wou gwn dit filmpje even met jullie delen:

    http://www.youtube.com/watch?v=-Ov9_qagdh4&feature=related

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ik ook en die zanger is ook dood, ik begin nu toch ook niet van wat is je lievelings lied en hij was best wel knap. het is gewoon vreemd dat NA zijn dood hioj wel die aanmdagt krijg van die fans en VOOR zijn dood niet.


    Ja ik snap wel wat je bedoeld.
    Maarja ik weet ook niet hoe het komt


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ik ook en die zanger is ook dood, ik begin nu toch ook niet van wat is je lievelings lied en hij was best wel knap. het is gewoon vreemd dat NA zijn dood hioj wel die aanmdagt krijg van die fans en VOOR zijn dood niet.

    ik vind het niet vreemd, voor zijn dood die tijd ervoor deed hij geen flikker. altans ik merkte er niks van, als hij een nieuw album ofso uit zou brengen zou er vast wel aandacht aan besteed worden hier. maar nu hij dood is zie en hoor je dat overal en aangezien hij zo belangrijk was in de muziekwereld vinden mensen het dan een shock.
    kijk naar andre hazes, hetzelfde was bij hem zo. ik vind het dus niet vreemd.


    -

    mensen jullie missen het punt:
    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    viedeogame schreef:
    (...)
    ik vind het niet vreemd, voor zijn dood die tijd ervoor deed hij geen flikker. altans ik merkte er niks van, als hij een nieuw album ofso uit zou brengen zou er vast wel aandacht aan besteed worden hier. maar nu hij dood is zie en hoor je dat overal en aangezien hij zo belangrijk was in de muziekwereld vinden mensen het dan een shock.
    kijk naar andre hazes, hetzelfde was bij hem zo. ik vind het dus niet vreemd.

    en die comeback toer dan, toen zeg je ook niks hiero


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    en die comeback toer dan, toen zeg je ook niks hiero

    ik heb zelf niet eens gemerkt dat er een comeback toer kwam, ik hoorde het toevallig. ik denk dat als die concerten eenmaal waren begonnen je er wel wat over zou horen.


    -

    SleepingSun schreef:
    mensen jullie missen het punt:
    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    Ik vind dat wel wat meer mensen respect voor hem mogen krijgen, ook al gebeurt dat pas na zijn dood. Wat hij heeft bereikt in zijn leven, zal niemand hem ooit meer nadoen. En is het niet kinda logisch dat als zo'n beroemdheid doodgaat er wat meer topics over komen.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    maargoed, mijn mening is mijn mening en die kan je niet veranderen (:


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    ik heb zelf niet eens gemerkt dat er een comeback toer kwam, ik hoorde het toevallig. ik denk dat als die concerten eenmaal waren begonnen je er wel wat over zou horen.
    jij meschien niet maar die mensen hier die echt fan zijn neem ik aan van wel. en dit bewijst mijn punt, hij is dood en nu krijgt hij aandag, hij leeft en geeft een comeback tour en je hoort niks


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    UseSomebody schreef:
    oké, ik heb me te pletter gezocht naar een filmpje over MJ dat ik een tijdje terug had gezien. Het had mij toen echt ontroerd én ik kreeg toen nog méér respect voor hem, zijn muziek ed. Het toont dat hij echt wel zijn naam 'de king of pop' waard is. Als diegene die de topics over MJ irritant vinden dit zien, gaan jullie mss begrijpen hoe hij was voor zijn fans? I dunno. Maar zoals ik hier al heb gezegd: ik begrijp dat sommigen het vervelend vinden, maar zouden diegene dan mss de fans of topicopeners ook knn begrijpen? btw: dit is niet kwaad bedoeld hoor, ik wou gwn dit filmpje even met jullie delen:

    http://www.youtube.com/watch?v=-Ov9_qagdh4&feature=related


    Dat filmpje is egt mooi


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Dat filmpje is egt mooi

    vind ik ook. En deel 2 laat zien dat hij ook maar een mens is, like you and me, ookal is hij wereldbekend, hij is een mens van vlees en bloed met gevoelens enzo

    SleepingSun schreef:
    (...)jij meschien niet maar die mensen hier die echt fan zijn neem ik aan van wel. en dit bewijst mijn punt, hij is dood en nu krijgt hij aandag, hij leeft en geeft een comeback tour en je hoort niks

    maar dat is altijd zo, daar kan je toch niks aan veranderen. als je hoort dat iemand overleden is dan ga je vanzelf denken aan diegene. als het een beroemd was, dan ga je denken aan wat diegene heeft bereikt. als het een familielid of kennis was, dan ga je denken aan de momenten die je samen had en dan praat je erover.


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    maar dat is altijd zo, daar kan je toch niks aan veranderen. als je hoort dat iemand overleden is dan ga je vanzelf denken aan diegene. als het een beroemd was, dan ga je denken aan wat diegene heeft bereikt. als het een familielid of kennis was, dan ga je denken aan de momenten die je samen had en dan praat je erover.
    geloof me toen ik het hoorde dag ik oo wat erg en verder denk ik echt niet aan hem, hij si voormij een gewoon mens en mensen sterven. bij familie is het logies dat je er aan denkt ja want die ken je maar een beroemtheid. ik weet bijna niks over hem


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;