• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    SleepingSun schreef:
    (...)jawel aangezien het hele forum er mee vol stond kan je niks anders dan ze te zien, aangezien het halve nieuws er over gaat kan je niet anders dan het horen en zien.

    gaan dan muziek luisteren met oordoppen
    wthever, maar ik bedoel als het je niks kan schelen, dat lijkt het me ook onnodig om te gaan reageren op zown topic:Y)


    I solemny swear i am up to no good

    SleepingSun schreef:
    (...)door sommige wel. ik zou net zo min aan hem denken als dat ik aan Bolle Jan of Elvis denk, oftewel nooit.

    Maar ik heb het niet over jou, uff ><
    Ik heb het gewoon over de mensen, in het algemeen. Er zullen nog altijd liedjes van hem gedraaid worden, T-Shirts gekocht en niet te vergeten: zijn liedjes.


    ok

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Maar ik heb het niet over jou, uff ><
    Ik heb het gewoon over de mensen, in het algemeen. Er zullen nog altijd liedjes van hem gedraaid worden, T-Shirts gekocht en niet te vergeten: zijn liedjes.

    veel mensen zullen-net als ik-nooit meer aan hem dneken


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    veel mensen zullen-net als ik-nooit meer aan hem dneken

    Tfoee, met je veel mensen.
    Als mensen nooit meer aan hem denken, dan zullen dat er héél weinig zijn, geloof me maar.
    Wejoo, wejoo.


    ok

    omdat nu hij gestorven is al die herinneringen weer bovenkomen ^^,
    Ö Ik heb al gewoon 2 jaar een liedje van hem in mijn muzieklijst staan... wth..?!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Tfoee, met je veel mensen.
    Als mensen nooit meer aan hem denken, dan zullen dat er héél weinig zijn, geloof me maar.
    Wejoo, wejoo.

    indeed!

    hallelujah
    Eindelijk iemand die me snapt ^^


    I solemny swear i am up to no good

    xTSUBASA schreef:
    (...)
    gaan dan muziek luisteren met oordoppen
    wthever, maar ik bedoel als het je niks kan schelen, dat lijkt het me ook onnodig om te gaan reageren op zown topic:Y)

    sorry maar ik wil graag het nieuws zien. ik wil namelijk weten hoe het bv. met die soldaat is die zwaar gewond is door een bermbom, ik zou graag willen weten of hij nog leef.
    of dat er gister weer 5 gewond zijn geraakt door die dingen, of het gedoe rond het katshuis,of dat met korea.

    die dingen wil ik wel weten wand die zijn belangrijk voor me, ik bedoel je hoort helemaal niks meer over die soldaat maar wel over MJ. dat vind ik niet kloppen!!


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Omdat mensen dom zijn en zich niet beseffen dat je iemand moet respecteren als hij leeft, en niet als hij dood is. Beetje jammer :') maar ach zo gaat dat altijd
    .


    Wie du mir, so ich dir.

    Hellodemii schreef:
    Jaa alle blanken luisteren nu pas zijn muziek nu die dood is


    Ik ben niet blank, en ik luister al me hele leven z'n muziek, alsjeblieft ga geen domme dingen zeggen

    Exception schreef:
    (...)
    Je kan het ook gewoon zeggen hoor --'
    En ik zei toch niet dat héél Quizlet géén fan is!?


    Heb ik dan gezegd dat JIJ dat hebt gezegd; nee dus stil dan gewoon

    Geen ruzie gaan maken ladies..(N)


    Wie du mir, so ich dir.

    Exception schreef:
    (...)
    Kijk, als je heel erg van MJ houdt, is het best dit niet te lezen.
    Ik wéét dat hij dé King of Pop was, dat hoef je me geen honderd keer te zeggen.
    En ik wéét dat het erg is dat hij dood is.
    Maar heel even: Als een normaal iemand sterft, is het even erg voor familie en vrienden.
    Dat denk ik erover.



    En wij leven mee met de familie en vrienden.;d
    En we blijven het je vertellen tot je het snapt.

    ILoveEsmee schreef:
    (...)


    En wij leven mee met de familie en vrienden.;d
    En we blijven het je vertellen tot je het snapt.

    en daarom krijg je van die topics hij was best wel knap,wat is je lievelings lied. en daarom gaat het halve nieuws over hem? dat is geen medeleven. en er zijn wel ergere dingen gebeurt in het leven.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Rond deze tijd hoorde je niets over hem?
    En lang niet iedereen is zo. Je weet helemaal niet hoe een persoon daarmee omgaat. Je moet geen conclusies trekken.


    -

    SleepingSun schreef:
    (...)
    sorry maar ik wil graag het nieuws zien. ik wil namelijk weten hoe het bv. met die soldaat is die zwaar gewond is door een bermbom, ik zou graag willen weten of hij nog leef.
    of dat er gister weer 5 gewond zijn geraakt door die dingen, of het gedoe rond het katshuis,of dat met korea.

    die dingen wil ik wel weten wand die zijn belangrijk voor me, ik bedoel je hoort helemaal niks meer over die soldaat maar wel over MJ. dat vind ik niet kloppen!!


    Maar ik heb vandaag nog niks over Mj gezien op de tv hoor :X
    Ja zijn liedje Thriller is nu TMF maar heb hem nog neit in nieuw gezien


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!