• Ja, hallo.

    Voordat je gaat zeiken; Nee, ik was zelf ook geen grote fan van Michael Jackson. Maar dat doet er niet toe.
    I mean, heel het forum staat vol over hem.
    Waarom? Omdat ie net overleden is.
    Maar dat is dus nét iets te laat, denk je ook niet?
    I mean, ik denk niet dat jullie allemaal zo'n respect hadden voor dat ie stierf?
    Ja, nu gaan jullie natuurlijk allemaal 'jawel' zeggen, maar dat geloof ik toch niet.
    En idc of je nu pas naar zijn muziek luistert, maar had gewoon respect voor hem voordat ie stierf, en niet nu. Want nu is het te laat, ppl.
    Waarom moet iedereen altijd eerst sterven voordat er zo'n heisa rond gemaakt wordt?

    En nee, ik ben geen fan van hem, het gaat gewoon om het principe. Maakt niet uit welke persoon er sterft, het is altijd hetzelfde. ><

    UseSomebody schreef:
    (...)
    vind ik ook. En deel 2 laat zien dat hij ook maar een mens is, like you and me, ookal is hij wereldbekend, hij is een mens van vlees en bloed met gevoelens enzo


    Ja idd dat kijk ik nu.

    je ziet dat hij bijna in huilen uit barst


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    UseSomebody schreef:
    (...)
    vind ik ook. En deel 2 laat zien dat hij ook maar een mens is, like you and me, ookal is hij wereldbekend, hij is een mens van vlees en bloed met gevoelens enzo

    het leuke aan michael is, als iemand i love you michael zei, hij i love you too zei, en dat midden in een speech. elk andere artiest zou gewoon doorgaan met praten, maar hij niet. hij zei het echt altijd, en dat maakte hem ook zo anders als al die andere artiesten.
    [/mijn mening]


    I solemny swear i am up to no good

    SleepingSun schreef:
    (...)geloof me toen ik het hoorde dag ik oo wat erg en verder denk ik echt niet aan hem, hij si voormij een gewoon mens en mensen sterven. bij familie is het logies dat je er aan denkt ja want die ken je maar een beroemtheid. ik weet bijna niks over hem

    ik geloof je ook wel x'D toen ik het hoorde zat ik echt met mijn mond open, ik ben geen fan ofzeu maar had het echt niet verwacht. hoe slecht hij er ook aan toe was, ik had het serieus niet verwacht op zo'n leeftijd. ik weet bijna ook niks over hem maar toch was ik wel geschrokken. er zijn gewoon mensen die anders denken dan jou, en ja dan krijg je zoiets .


    -

    Exception schreef:
    (...)
    Kijk, als je heel erg van MJ houdt, is het best dit niet te lezen.
    Ik wéét dat hij dé King of Pop was, dat hoef je me geen honderd keer te zeggen.
    En ik wéét dat het erg is dat hij dood is.
    Maar heel even: Als een normaal iemand sterft, is het even erg voor familie en vrienden.
    Dat denk ik erover.

    Haha, ik weet zelf wat ik wíl lezen? En ik weet dat je dat wel weet, dat weet iedereen. Maar dat realiseren mensen niet. Het bericht hier boven was niet voor jou bedoeld, maar voor de mensen 'Ach, het gaat wel weer over'. Nee, het gaat niet over. Hij wordt niet vergeten, dat weet ik gewoon.


    ok

    xTSUBASA schreef:
    (...)
    het leuke aan michael is, als iemand i love you michael zei, hij i love you too zei, en dat midden in een speech. elk andere artiest zou gewoon doorgaan met praten, maar hij niet. hij zei het echt altijd, en dat maakte hem ook zo anders als al die andere artiesten.
    [/mijn mening]


    Ja inderdaad


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Haha, ik weet zelf wat ik wíl lezen? En ik weet dat je dat wel weet, dat weet iedereen. Maar dat realiseren mensen niet. Het bericht hier boven was niet voor jou bedoeld, maar voor de mensen 'Ach, het gaat wel weer over'. Nee, het gaat niet over. Hij wordt niet vergeten, dat weet ik gewoon.
    door sommige wel. ik zou net zo min aan hem denken als dat ik aan Bolle Jan of Elvis denk, oftewel nooit.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Ja inderdaad

    kijk vishoorn maatjes zijn het altijd eens:Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Masterpiece schreef:
    (...)
    Haha, ik weet zelf wat ik wíl lezen? En ik weet dat je dat wel weet, dat weet iedereen. Maar dat realiseren mensen niet. Het bericht hier boven was niet voor jou bedoeld, maar voor de mensen 'Ach, het gaat wel weer over'. Nee, het gaat niet over. Hij wordt niet vergeten, dat weet ik gewoon.


    Tuurlijk wordt hij niet vergeten. Zie mijn vader, hij is een super, grote, mega fan van Elvis. Elke dag denkt hij nog aan die man. En ik weet dat er nog duizenden mensen zijn die aan hem denken. En dat zal ook bij Michael zijn. :]


    You'll never dream alone. <3

    SleepingSun schreef:
    (...)door sommige wel. ik zou net zo min aan hem denken als dat ik aan Bolle Jan of Elvis denk, oftewel nooit.

    maar dat ben jij, En jij bent niet '' de rest van de wereld''

    Want ik weet dat genoeg mensen echt dik hard rouwen om MJ :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    xTSUBASA schreef:
    (...)
    maar dat ben jij, En jij bent niet '' de rest van de wereld''

    Want ik weet dat genoeg mensen echt dik hard rouwen om MJ :Y)
    en er zijn ook genoeg mensen die het nisk doen en die gek worden van al die comotie


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    xTSUBASA schreef:
    (...)
    kijk vishoorn maatjes zijn het altijd eens:Y)



    Joah :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    SleepingSun schreef:
    (...)en er zijn ook genoeg mensen die het nisk doen en die gek worden van al die comotie

    Als het die mensen niks doet, dan hoeven ze ook niet op deze topic te kijken en te reageren. dan hebben ze nergens last van n_n


    I solemny swear i am up to no good

    Prankster schreef:
    Hij is dood. Daarom misschien? Zelfs als je geen fan was, je kent hem toch en het is een grote schok; Het is the king of pop! Seriously, als Rihanna dood ging zou hetzelfde gebeuren.



    jaaa. en ik heb wel respect voor wat hij gedaan heeft. en zo en dat had ik ook wel, maar neit zo van 'omg, ik heb zo veel respect voor hem' nee, want ik hield neit van zijn muziek, ik vidn alleen knap wat hij bereikt heeft

    ik vindt dat de fans van MJ fucking blind zijn. Ik heb dit zien aankomen en ik ben niet eens fan. Het ging super slecht met die man. Ik wist dat hij die 50 concerten niet ging halen.

    [/mijn mening]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    xTSUBASA schreef:
    (...)
    Als het die mensen niks doet, dan hoeven ze ook niet op deze topic te kijken en te reageren. dan hebben ze nergens last van n_n
    jawel aangezien het hele forum er mee vol stond kan je niks anders dan ze te zien, aangezien het halve nieuws er over gaat kan je niet anders dan het horen en zien.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;