• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hoi kan niet meer slapen

betovering schreef:
    Ik heb mijn grens aangegeven, maar waarom voelt het dan zo slecht? Waarom voel ik me alsof ik iets kapot maak?

Omdat je zenuwstelsel nog niet geleerd heeft dat het veilig is als je je grenzen aangeeft (; Dat kost tijd, herhaling en leren zitten met dit ongemak en schuldgevoel. Het is daarom extra knap dat je het wel hebt gedaan!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Limoen tiramisu taart done. Nu eerst eten en dan de champignonballetjes preppen.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Hoezo begint het nieuwe schooljaar over anderhalve week weer????

Let me in, let me in.

Hhhhhhh I'm that person now 😭 maar de wasmachine was al klaar toen ik aankwam en daarna heb ik nog bijna een half uur gewacht! Sorry maar dan haal ik jouw was eruit en leg ik het in een krat 😶

Update: ik kwam mijn was ophalen en het programma stond op mysterieuze wijze op pauze... I think someone was feeling very petty :W

[ bericht aangepast op 7 aug 2026 - 14:17 ]

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Ik ben moe, sip, geïrriteerd en iedereen is weg of negeert me. Kortom: ik zwelg en ben heel zielig vandaag. I need some TLC 😭

Omnia mutantur, nihil interit

Zoya schreef:
    Hhhhhhh I'm that person now 😭 maar de wasmachine was al klaar toen ik aankwam en daarna heb ik nog bijna een half uur gewacht! Sorry maar dan haal ik jouw was eruit en leg ik het in een krat 😶

Update: ik kwam mijn was ophalen en het programma stond op mysterieuze wijze op pauze... I think someone was feeling very petty :W

Ohh wat kinderachtig zeg als die persoon dat heeft gedaan. Bah.

Ich liebe dich 27.12.23

Character growth? We see the writing on the wall and this time we're literate so we can actually read the warning signs!! Now we just gotta adjust course to avoid collision lol

Men. Of course it's men.

Dramatic

Ben ik nou echt zo'n zeur of is het echt kneiterirritant als buren om 9u gaan lopen zingen in het weekend. Ik ben gisteren sinds lange tijd weer een keer een avondje weg geweest en ik wil gewoon uitslapen 😭😭 haat aan ochtendmensen

Misschien dat ik het nu wel een keer kan aankaarten want dit zijn geen normale leef geluiden meer (weet alleen nog niet zo goed hoe, zo vaak kom ik ze niet tegen)

Mocht iemand nog tips hebben om een huurhuis te soundproofen let me know.

[ bericht aangepast op 8 aug 2026 - 9:17 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Vrijwillig zwaardere gewichten gepakt bij de Bulgarian split squats?? What is wrong with me?!?!

Let me in, let me in.

Een week lang geen telefoon gehad dus 0 schermtijd en ik kom terug, bam, meteen 4 uur schermtijd 🙃

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Consider me confused.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Huilen.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

bijna helemaal klaar voor de verhuizing nu

i am ded.

a ghost is typing this fr

thanks to a friend the ghost at least still vaguely remembers what alive means but omg

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

En dan ga je naar een random afgelegen berg in Montenegro, heerlijk in de rust en stilte en natuurpracht.

En dan komt er een dispuut van 73 meiden die een DJ inhuren die tot diep in de nacht keiharde muziek gaat draaien. Like?!?!?!?!? Ga dan naar een club ofzo????

Dramatic