• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Frodo schreef:
    Ik wil een nieuwe beheerder and i want it now.

How about een staatsgreep?

Frodo schreef:
    Ik wil een nieuwe beheerder and i want it now.

same

help

Cabeswater schreef:
    (...)

same

Zit nog steeds op een groen kleurtje te wachten

RJ pls

Kunnen we het er even over eens zijn dat niet alles wat los en vaststaat in een huis via wifi hoeft?

Een fucking lamp om in te draaien in de keuken wil ik enkel een schakelaar voor nodig hebben. Geen fucking wifi.

Historically, us queers have never asked for permission to exist. - Heartstopper

Ik ben echt heel considerate naar baby's en jonge ouders, maar als je een huilbaby meeneemt naar de camping dan mag je echt op een dennenappel stappen

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Uggla schreef:
    (...)
    En dan vragen bezorgers zich af waarom de meerderheid een grafhekel aan ze heeft... Of ze bellen niet eens aan en zeggen meteen dat je niet thuis bent. Of ze bellen aan en rennen meteen weg. Of ze komen helemaal niet en het pakket wordt meteen naar een ophaalpunt gebracht.

Of ze zetten het gewoon neer en gaan weg, doen ze zo vaak bij ons. >.>
    Nu op vakantie en we kregen een bericht dat er een pakket was geleverd. Toch maar even aan de buurman gevraagd of hij kon kijken of ze het niet gewoon voor de deur hadden gezet, en ja hoor. Anders had het daar gewoon anderhalve week gestaan. :/

Every villain is a hero in his own mind.

Ringwraith schreef:
    (...)

Of ze zetten het gewoon neer en gaan weg, doen ze zo vaak bij ons. >.>
    Nu op vakantie en we kregen een bericht dat er een pakket was geleverd. Toch maar even aan de buurman gevraagd of hij kon kijken of ze het niet gewoon voor de deur hadden gezet, en ja hoor. Anders had het daar gewoon anderhalve week gestaan. :/

Bij mij was er laatst eentje zonder melding op m'n balkon gezet. Wist niet eens dat ie daar stond, kwam er pas minstens 1 regenbui later achter.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Is het nog te vroeg om het kerstkaartenswap topic te openen? Ik denk het wel, hè?

Cabeswater schreef:
    (...)

Don't hate the deliverers, hate the delivery company. Die vragen echt te veel van hun werknemers en betalen ze niet genoeg. Next day delivery is a symptom of capitalism and we should all become more patient.

(no offense)

No offense taken ^^
    Het is gewoon belachelijk. Ik hoef mijn pakket echt niet de volgende dag, maar ik wil gewoon een vriendelijke bezorger die hallo en doei zegt en mijn pakket aan mij geef ipv meteen wegrent. Ik heb het geduld wel, als ik het niet zou hebben zou ik mijn man vragen of we naar een winkel kunnen die het verkoopt of zo hahah.

Ich liebe dich 27.12.23

Uggla schreef:
    (...)

No offense taken ^^
    Het is gewoon belachelijk. Ik hoef mijn pakket echt niet de volgende dag, maar ik wil gewoon een vriendelijke bezorger die hallo en doei zegt en mijn pakket aan mij geef ipv meteen wegrent. Ik heb het geduld wel, als ik het niet zou hebben zou ik mijn man vragen of we naar een winkel kunnen die het verkoopt of zo hahah.

Yeah, i get it. Denk dat het voor hen ook fijner zou zijn moesten ze daar de tijd voor kunnen nemen :')

help

Catmint schreef:
    Is het nog te vroeg om het kerstkaartenswap topic te openen? Ik denk het wel, hè?

:W :W :W ..................... do it *O*

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

iedereen prayercircle dat ik deze keer niet een jaar op de wachtlijst moet voor een diagnose

--

glowfaery schreef:
    iedereen prayercircle dat ik deze keer niet een jaar op de wachtlijst moet voor een diagnose

help

Catmint schreef:

Ik heb gisteren een deurbel geïnstalleerd met 38 melodietjes. Daarvan heb ik jingle bells gekozen. Dus het is nooit te vroeg voor christmas joy.

[ bericht aangepast op 6 aug 2026 - 18:29 ]

Historically, us queers have never asked for permission to exist. - Heartstopper

Ik heb mijn grens aangegeven, maar waarom voelt het dan zo slecht? Waarom voel ik me alsof ik iets kapot maak?

Omnia mutantur, nihil interit