• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Cabeswater schreef:
    (...)

Ud rock a beard tbh

thank you, zal er eentje groeien voor plopsa

--

EDVIN RYDING IS GECAST VOOR HEATED RIVALRY! THIS IS NOT A DRILL!

Historically, us queers have never asked for permission to exist. - Heartstopper

Turns out I really relate to the lesbian cartoon fox lmao, I will never work up the guts to flirt 💀

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

KAN IEDEREEN STOPPEN MET APPEN IK BEN ZO OVERWHELMED

Ik voel me al zo veel beter gelukkig, maar de kuch is er nog steeds. Dus ik twijfel over naar werk toe gaan morgen.
    Ik wil zo graag, maar wat is slim?

Het was trouwens wel funny dat 'ik weet er alles van' een vraag had over de naam van tiramisu, En dat dezelfde vraag maar dan omgekeerd bij Triviant voorbij kwam.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I would like to exist without being perceived for a while please thank you

Zoya schreef:
    KAN IEDEREEN STOPPEN MET APPEN IK BEN ZO OVERWHELMED

owww hunny <3

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

ik wil eigenlijk al een jaar af van deze vriendschap maar ik heb de confrontatie vermeden en nu moet ik naar haar bruiloft, ugh

(nee Bes, babe, dit gaat niet over jou, I love you)

[ bericht aangepast op 14 aug 2026 - 12:05 ]

Na ruim 3,5 jaar single zijn, ben ik zowaar op date gevraagd, aaaaah.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

nu al stress wat ik aan moet naar comic con in oktober want kellan lutz < 3

--

Altijd open ik automatisch een tabblad met Q, maar begin me de laatste tijd toch af te vragen waarom ik dat nog doe aangezien ik hier alleen voor de RPG's ben en die zijn er praktisch niet meer :')

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Altijd open ik automatisch een tabblad met Q, maar begin me de laatste tijd toch af te vragen waarom ik dat nog doe aangezien ik hier alleen voor de RPG's ben en die zijn er praktisch niet meer :')

Muscle memory, haha.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Novalunosis schreef:

Gezelligheid? (blush)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Novalunosis schreef:

Ik had echt hoop voor de Hunger Games en Apocalypse RPG´s, rip. Ik mis ze :c why are we (Q in general) so bad at maintaining them ??

Zoya schreef:
    (...)

Ik had echt hoop voor de Hunger Games en Apocalypse RPG´s, rip. Ik mis ze :c why are we (Q in general) so bad at maintaining them ??

Ik vond (vind?) het zo jammer van THG 😭😭😭 Ik mis RPGs!

Omnia mutantur, nihil interit