• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

lowering ur antidepressants means re-grieving old character deaths

help

Je weet dat je een goeie baas hebt als hij je in de vakantie belt en je eerste gedachte is "hey gezellig, even bijkletsen"

hey enige in mijn leven dat niet in de fik staat lmao

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Ik zit ontzettend hoog in mijn emoties. Net toen iemand vroeg of het wel ging, brak ik bijna.

Wat een gedoe toch allemaal op het werk. De verhuizing is al een ding, maar deze gesprekken nu..

En telkens rot reacties in een bruiloft appgroep krijgen helpen ook niet mee. Ik probeer om tough te zijn, zo ook te reageren. Maar iedere keer blijft zo'n reactie continu door mijn hoofd spoken. En ik ben al zo onzeker of ik dingen wel goed doe. Ik had gewoon nooit ja moeten zeggen hierop. Maar hoe zeg je nee tegen iemand die je zo'n eer doet?

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik keek er best wel naar uit dat mijn beste vriendin een babyshower zou gaan doen, maar ze wil het niet omdat haar vriend vindt dat het alleen voor de vrouwen is. Doe toch even normaal... Jij wordt toch ook papa of ga je bij haar weg zodra het kind er is? Haal die stok uit je reet.
    En nu denkt ze dat zijn moeder wat aan het regelen is, wat denk ik niet zo is, want ik heb nog niets ontvangen. Zou er wel iets geregeld worden en ik word niet uitgenodigd, dan wordt ik wel echt pissig, want ze weten dat ik haar beste vriendin ben en people believe me, ik weet meer dan dat haar huidige vriend over haar weet en dat betekent dus ook dat ik weet dat ze zulke surprise partys helemaal niet leuk vindt. Dus mocht ik toch iets van een uitnodiging krijgen, heeft ze gevraagd of ik het haar zeggen kan, zodat ze zich erop voor kan bereiden, en dat doe ik ook.

Ich liebe dich 27.12.23

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

God, ik mis mijn 2022-2023 leven lol.

Caution first, always.

I'm so anti social lately and i don't like it 🫠

Such a useless spell.

Brain what are u doing :')

Dramatic

When je eerste werkdag onverwachts niet 9-17 maar 9-22 is damn dat was not fun, sorry oppaskatten dat ik jullie tot 23:00 uur heb moeten laten verhongeren :(

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Wat ben ik weer onzeker de laatste tijd. :')

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Love it wanneer je droomt over te laat zijn op werk for some reason en je vervolgens wakker wordt en je je realiseert dat je je hebt verslapen en het al 7.10 is (normaal gezien ben ik dan al 10 minuten op het werk). Nu lekker de rest van de dag chagrijnig, yay. Hopelijk kan de balletworkshop van de andere balletschool nog wat rust geven vanavond (still hoping they have space for me and my sister voor het nieuwe seizoen)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

ok so there's this really cute girl at the office who I know is also bisexual and keeps giving me these looks but ya girl is gettin' married in 3 weeks?? so please pretty girl staph it

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Can the datahackers stop hacking my data

help

Kan niet wachten tot mijn nieuwe schoenen bezorgd worden 🥹

Afgelopen week twee paar schoenen in de container gegooid. Een paar had ik al sinds de brugklas, dus inmiddels al 15 jaar. Het andere paar sinds het eerste jaar van mijn studie, dus inmiddels ook al 8 jaar. Beide helemaal stukgelopen, volledig versleten en het kon eigenlijk echt niet meer. Voor reparatie bij de schoenwinkel waren ze ook al veel te ver heen. (Mensen zeiden: "Dan zet je er toch een nieuwe zool op?" maar niet alleen de zool was volledig doorgesleten, ook de demping was verdwenen, de schoenen waren volledig verkleurd en de neuzen kaal, de binnenzool verdwenen, hielversteviging is door de stof heen geprikt, binnenvoering op meerdere plekken gescheurd en versleten)

En ik wilde al heel lang heel graag de Vans Ultrarange, eigenlijk de Neo maar de 2.0 waren in een mooie kleur in de aanbieding.

Dus deal gemaakt: als ik m'n oude schoenen zou weggooien, mocht ik een nieuw paar bestellen.

Zaterdag de twee oude paren weggegooid.
    Zondag nieuwe besteld

Nu afwachten 😎

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lysander schreef:
    God, ik mis mijn 2022-2023 leven lol.

Second this.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain