• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zoya schreef:
    Vier weken uit elkaar zijn en horen dat hij nu al met een ander in bed lag is even te veel

imma go stab him where does he live

help

ASDFGHJKL pakket vertraagd naar morgen en béter komt het ook morgen, anders kan het niet mee op vakantie :((((

Dramatic

How to get through the day without crying?

Ik ben gewoon zo moe en zo klaar met alles.
    En dan heb ik straks ook nog mijn functioneringsgesprek..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Twee dagen geleden super blij want de buren waren ineens weg met de camper. Eindelijk rust in de ochtend, maarja mijn zenuwstelsel zat nogsteeds vast in het half 8 wakker worden, maar dat werd wel steeds minder. Verwachtte morgen voor t eerst weer uit te kunnen slapen.

Zie ik ze net weer thuiskomen ffs ik was zo blij 😭😭😭

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Renna schreef:
    ASDFGHJKL pakket vertraagd naar morgen en béter komt het ook morgen, anders kan het niet mee op vakantie :((((

13:11 - de bezorger is onderweg!
    13:15 - bezorgmoment bijgewerkt, morgen om 15:00

😭😭😭

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    13:11 - de bezorger is onderweg!
    13:15 - bezorgmoment bijgewerkt, morgen om 15:00

😭😭😭

En dan vragen bezorgers zich af waarom de meerderheid een grafhekel aan ze heeft... Of ze bellen niet eens aan en zeggen meteen dat je niet thuis bent. Of ze bellen aan en rennen meteen weg. Of ze komen helemaal niet en het pakket wordt meteen naar een ophaalpunt gebracht.

Ich liebe dich 27.12.23

Well, als deze sollicitatie niets wordt sad life. At least was de manager cute.

Historically, us queers have never asked for permission to exist. - Heartstopper

Uggla schreef:
    (...)
    En dan vragen bezorgers zich af waarom de meerderheid een grafhekel aan ze heeft... Of ze bellen niet eens aan en zeggen meteen dat je niet thuis bent. Of ze bellen aan en rennen meteen weg. Of ze komen helemaal niet en het pakket wordt meteen naar een ophaalpunt gebracht.

Ja maar dit dus...
    DHL has never let me down maar PostNL is deze keer wel echt tragisch man

Dramatic

Ehm oeps.. we zouden vannacht bellen, maar ik was blijkbaar zo moe dat ik in slaap crashte voor hij weer online was. Has happened to both of us before, maar dit is wel erg slechte timing. Feels bad /:
    Al noemt hij ironisch genoeg het niet antwoorden als ding, terwijl hij zelf ook niets meer gestuurd heeft. En laatst was hij zelf ook erg laat met reageren. Dus, misschien werken we gewoon niet meer zo goed samen, hoe moeilijk ook..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mijn hoofd doet echt al drie dagen pijn op een hele gekke plek. It may stop now.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Uggla schreef:
    (...)

Don't hate the deliverers, hate the delivery company. Die vragen echt te veel van hun werknemers en betalen ze niet genoeg. Next day delivery is a symptom of capitalism and we should all become more patient.

(no offense)

help

Cabeswater schreef:
    (...)

Don't hate the deliverers, hate the delivery company. Die vragen echt te veel van hun werknemers en betalen ze niet genoeg. Next day delivery is a symptom of capitalism and we should all become more patient.

(no offense)

Yeah valid, het gaat idd mis bij de belofte die de bedrijven maken. Als de verwachting is dat het op tijd binnen is en het is er vervolgens niet, dan ja, worden mensen daar salty van (me included I'll admit). Maar idd als de verwachtingsmanagement goed is aangepakt dan scheelt dat frustratie voor alle betrokken partijen :'D

Dramatic

Ja gast, je belt in het hoogseizoen en er is maar één verkoper. Sorry dat hij je niet binnen een halfuur heeft teruggebeld, maar erg salty reageren tegen mij ''dan willen jullie geen auto's verkopen zeker? Kijk wel ergens anders!'' heeft geen zin. And to be honest, I don't care :')

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

De laatste weken met mijn collega zo op onze tenen moeten lopen om door het werk te komen. Nu eindelijk een rustigere periode en dan zit je met de vermoeidheid en brainfog 😵‍💫

Twee halven maken een hele, gelukkig hebben we beiden de vakantie nog tegoed.

Such a useless spell.

Ik wil een nieuwe beheerder and i want it now.

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"