• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

inktzwart schreef:
    Bruh is mijn bezorger nou gewoon na het aanbellen direct naar een ander huis toe gelopen en heeft mij genegeerd? Wtf man lmao ik stond gewoon klaar in de deuropening terwijl ie er nog was. Dacht dat het niet de mijne kon zijn tot ik een mail kreeg dat ik een pakket van die postal service zou krijgen specifiek. Bruh moet ik mijn pakket nu gaan ophalen???

Crisis averted het pakket stond in de achtertuin (geen idee waarom er dan nog aangebeld werd als ie dacht dat we niet thuis zouden zijn but it’s fine)

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

dat ik me gewoon KUT voel en ongewenst

Omnia mutantur, nihil interit

I called it. I fucking called it. :’) The fuck.. Ik wist dat we beter eerst een plan konden maken. Maar ja, daar kreeg ik een rude comment op. En nu heeft dezelfde persoon het hele budget er doorheen gejast zonder te overleggen. Terwijl we met vier mensen zijn die dit regelen. Hoe kun je dat zomaar doen? Nu komen we te kort.
    I’m never doing this shit again, for real..

[ bericht aangepast op 31 juli 2026 - 19:09 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik had gewoon een roze shirt kunnen regelen but nooooooo ik moest zonodig de fit kiezen waarbij ik met de hand een paar dozijn bloemetjes met de hand op mn blouse moet naaien :S

Mijn vrouw (!!) is een regenponcho aan het bijknippen en dichtnaaien tot een shirt en dat is dan wel weer hilarisch

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

En wat moet zij nou weer, eens in het jaar probeert ze contact op te nemen om vervolgens er niet verder mee te gaan. Yea, not having it😂

Ligt het aan mij of zijn sommige mensen extra vervelend rondom augustus? Het is een jaarlijks terugkerend iets bij mij

[ bericht aangepast op 1 aug 2026 - 8:39 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Miyah schreef:
    En wat moet zij nou weer, eens in het jaar probeert ze contact op te nemen om vervolgens er niet verder mee te gaan. Yea, not having it😂

Ligt het aan mij of zijn sommige mensen extra vervelend rondom augustus? Het is een jaarlijks terugkerend iets bij mij

Misschien midzomerblues or something? Of vakantievibes?

-

Ah, het is gek om een paar mensen van vorig jaar terug te zien, maar niet bij ze in de groep te zitten. En om bij anderen juist weer wel in de groep te zitten.
    Ook annoying dat onze kamer eerst met drie was en ik een beter bed had kunnen hebben, maar het door twee anderen omgewisseld is en ik nu misschien met 4 op een kleine vierpersoonskamer moet gaan slapen deze week. Vorig jaar had ik meer geluk met mijn kamergenoten en kamers.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Edinburgh ❤️

Let me in, let me in.

Lmao, ik ben bij m'n ouders en zij willen van alles en nog wat met me doen, terwijl mijn mood is: please let me crash on the balcony with a book for several hours.