• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Allejezus

Had nog een paar eclipsbrillen over. Op facebook gegooid (fout één)

Hoeveel mensen je nog net niet stalken voor zo'n ding is bizar. Iemand stond letterlijk voor mijn huis en stuurde een chatje dat ie wist waar ik woon en ze direct kon komen ophalen. W A T D E F U C K

Needless to say, mijn neef en zijn kids zijn er blij mee 🫠

Such a useless spell.

Zoya schreef:
    Ik wil mijn eigen huis 😭😭😭 ik ben er zo zat van om thuis te komen na twee weken kamperen en dan het huis niet alleen vies terug te vinden, maar ook zó vol dat ik nauwelijks mijn vakantiespullen binnen kan zetten

You inconsiderate man 🫠

Ik heb niet eens een schone handdoek + er ligt iets te rotten in de koelkast

En mijn ring is kapot gevallen

Ik heb hier geen rek meer voor 💀

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Eclips gezien: check 👌😎

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3

TW: Mention of SA trauma which is the only reason I'm tagging this because I know it's fine otherwise. Just know from experience how triggering the subject can be regardless of context.
    Guy unaware of his own trauma and the fact he's in trigger warning territory for a second: "Man I really don't know how people can read scenes about sexual intimidation or abuse even when it's super romanticized like in a bodice ripper (where it's meant to be hot) without getting really fucking upset and feeling their heart in their throat how do they do this and actually enjoy them damn"

[ bericht aangepast op 13 aug 2026 - 2:08 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

I'm not gonna be insecure I'm not gonna be insecure I'm not gonna--

TEXT BACK DAMN IT

Dramatic

Heb er zo'n hekel aan, ik had 3 maanden Spotify Premium voor 6,99 (een of andere aanbieding) maar als je die opzegt, word je METEEN naar Spotify Free over gezet.

Morgen zou ik 12,99 moeten betalen, dus ik dacht: ik zeg vandaag op, mooi voordat de factuurperiode start.

En om te voorkomen dat ik dat 's avonds doe en alsnog een factuur krijg, dacht ik: oké, dat doe ik mooi 's ochtends als ik wakker word.

Maar nu zit ik de rest van deze dag dus ook al zonder Spotify Premium 😭

Imagine dat er wel gefactureerd was en ik morgen opgezegd had, dan had ik 12,99 voor saus betaald. Ik zou denken: ik heb voor deze dag betaald dus die hoort er nog gewoon bij en dan ga ik morgen over naar Free

Maar nee, binnen een minuut zat ik al op Free 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Maar weer eens een sollicitatie verstuurd.
    Benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren vooraleer ze me afwijzen.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

i would like to be less sad today

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

Echt zinvol dat ze elk jaar weer een nieuwe brief sturen met de mededeling dat ik geen zorgtoeslag krijg. Bruh, overheid, dat krijg ik al jaren niet meer, save some trees 😭

Let me in, let me in.

Dermot schreef:
    Echt zinvol dat ze elk jaar weer een nieuwe brief sturen met de mededeling dat ik geen zorgtoeslag krijg. Bruh, overheid, dat krijg ik al jaren niet meer, save some trees 😭

Omg ja hetzelfde voor DUO: elke keer dat ik studieschuld aflos krijg ik 2 brieven: 1 met 'je hebt afgelost' en 1 met 'zoveel studieschuld heb je nog'. Maar ik wil papieren post niet volledig uitschakelen want de brieven met verandering rente en wijzigingen enz wil ik wel heel graag 'officieel' per post ontvangen (online berichten mis ik regelmatig of ik kan niet inloggen omdat ze weer eens "onderhoud" hebben en je dan 3 dagen niet kan inloggen). Maar vind het zo nutteloos om dan elke maand 2 brieven te krijgen 🙃

Het kost ze niet alleen papier en inkt om te printen, maar ook die portokosten van €1,40 per envelop lmao

En dan bezuinigen ze op sociale zekerheid… like kijk eerst even helemaal naar je postapparaat.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

vroeg me al af waarom iedereen 'meneer' zegt tegen me op whatsapp, maar besefte me net dat we zo'n stock-foto van een random man op de website hebben staan bij de "whatsapp mij!" knop :S

--

glowfaery schreef:
    vroeg me al af waarom iedereen 'meneer' zegt tegen me op whatsapp, maar besefte me net dat we zo'n stock-foto van een random man op de website hebben staan bij de "whatsapp mij!" knop :S

Oké, dit is een bizarre situatie, maar ik vind dit stiekem ook gewoon grappig. 🙈 Wat stom dit.

[ bericht aangepast op 13 aug 2026 - 16:30 ]

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    (...)
    Oké, dit is een bizarre situatie, maar ik vind dit stiekem ook gewoon grappig. 🙈 Wat stom dit.

dacht dat iedereen domme aannames deed maar ze denken gewoon dat ik een random man met een baard ben ):

--

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3

TW: dood van een ouder
    Ik ben heel blij dat we net op tijd terug konden komen van vakantie maar wat is dit een fucking kutzooi. Ik wil papa helemaal niet missen.

En mijn emmertje is echt heel erg vol en ik kan er niet tegen dat iedereen elkaar nu al de tent uitvecht en dat mijn moeder alles over haar moet laten gaan en dat die fucking hond van Milan hier nu ook nog rondloopt, die hoort NIET bij ons gezin en is hier alleen maar omdat die vrouw pity points en aandacht van bn'ers wil. Ik ben zo boos op die vrouw en eigenlijk ook op papa dat hij het opgeeft maar ik wil ook niet dat hij pijn heeft en fuck fuck fuck

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

glowfaery schreef:
    (...)

dacht dat iedereen domme aannames deed maar ze denken gewoon dat ik een random man met een baard ben ):

Ud rock a beard tbh

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)