• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Gewoon hoofdpijn van de moeite om mijn tranen in te houden 😂 Castlefest was echt een vreselijk slecht idee

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Wanneer mensen u vies aankijken als ge uitlegt dat uw hond zot komt als mensen de tent passeren wanneer hij er in ligt (en dus niet kan zien wat er gebeurt), maar het is eigenlijk elementaire beleefdheid om geen tent te passeren op 10cm afstand als je minstens 4m hebt. Ik huppel ook niet langs je caravandeur, trut.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik ben echt een nieuwe podcast nodig die mijn hersens juist kriebelt.

Death in ice valley afgeluisterd, would recommend

Such a useless spell.

Fatbike gespot Inverness. Ok.

Let me in, let me in.

How to care less without turning bitter

Or am i just a bitch

My heart hurts

help

Ik zoek mede codependent gedumpte mensen want ik voel me zo alleen in dit gevoel

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Suck. 👏 It. 👏 Up. 👏 Like. 👏 A. 👏 Grownup.

You’re 30, not 3.

ik haat een huis zoeken ohmygod

--

i am so so so exhausted my lord

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

glowfaery schreef:
    ik haat een huis zoeken ohmygod

Godspeed

help

Ik wil op de grond liggen als een zeester en huilen.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Hoe groot is de kans dat je perongeluk op een ziek grote spin stapt. Er kwam zoveel vocht uit ewwww 😭🤢

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Hoe groot is de kans dat je perongeluk op een ziek grote spin stapt. Er kwam zoveel vocht uit ewwww 😭🤢

Okay het 'spinnen komen altijd met z'n tweeën' is dus echt waar WANT EEN ZELFDE SPIN LIEP NET OVER MIJN KUSSEN TERWIJL IK ER LAG.

Hoe the fuck ga ik nu ooit nog slapen. Legde echt net mijn boek weg 😭

That's it ik ga terug verhuizen

[ bericht aangepast op 31 juli 2026 - 0:50 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Het gaat zo slecht met me dat ik mijn kat tijdelijk naar mijn ouders moet brengen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Bruh is mijn bezorger nou gewoon na het aanbellen direct naar een ander huis toe gelopen en heeft mij genegeerd? Wtf man lmao ik stond gewoon klaar in de deuropening terwijl ie er nog was. Dacht dat het niet de mijne kon zijn tot ik een mail kreeg dat ik een pakket van die postal service zou krijgen specifiek. Bruh moet ik mijn pakket nu gaan ophalen???

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."