• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 3 juli 2026 - 8:40 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 3 juli 2026 - 9:06 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Cabeswater schreef:
    (...)

feestje in Bes' tuin?

Ik moet al een trouw betalen voor 160 mensen, blijf maar lekker weg allemaal
    (zei ze met heel veel liefde en genegenheid )

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Ik wou dat ik mezelf ook gewoon even klem kon zuipen om niet te voelen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frodo schreef:
    (...)

Ik moet al een trouw betalen voor 160 mensen, blijf maar lekker weg allemaal
    (zei ze met heel veel liefde en genegenheid )

Als ik kom, neem ik eten mee voor een leger. Basically alleen servies en bestek nodig

Waarom kan die vader van mijn man het niet gewoon laten…
    Mijn man is expres al aan de kant gegaan met de personen waarmee hij aan het praten was, zodat zijn vader hem niet zou zien. Blijkbaar had hij hem toch gezien of gehoord en is er ruzie ontstaan en zijn ze bijna op de vuist gegaan. Pffff. Kan die lul het niet gewoon laten rusten en zich met zijn eigen leven bemoeien. Je hebt sowieso vorig jaar gezegd dat je zoon voor je is gestorven, dus waarom maak je je zo druk en ga je ruzie zoeken. Ugh.

Ich liebe dich 27.12.23

De gesprekken die sommige mannen in een groepssetting hebben.. Krijg er spontaan de ick van.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Catmint schreef:
    (...)

Als ik kom, neem ik eten mee voor een leger. Basically alleen servies en bestek nodig

Although I second this, denk ik toch dat we Bes bij nader inzien haar rust moeten gunnen 😂

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik mis de VS :(

Omnia mutantur, nihil interit

okay het is een yay voor de zomer want, zomer, maaarr alle mensen die dan tot 's avonds laat buiten zitten en converseren alsof ze in een drukke discotheek staan, hoeven van mij dan ook weer niet... Net alsof ik terug ben in m'n huis in hartje centrum Ede dit :W

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Yay, nieuwe boekjes binnen!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

ohh rot op met die kut hardstylefeesten tot middernacht elke keer, het is fucking 10 km hier vandaan en het is nog alsof ze op het dak staan te stampen. :c

Every villain is a hero in his own mind.

Hxhdjshrhfhdbdhssv het is echt nu, we zijn gewoon getrouwd :$
    Echt een super mooie dag. Ontzettend dankbaar dat dit zo mogelijk was (H)

En ik ga me niets aantrekken van mijn loeder ook al word ik g e k van haar pffffff adem in adem uit

Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

Samanthablaze schreef:

En ik ga me niets aantrekken van mijn loeder ook al word ik g e k van haar pffffff adem in adem uit

OMG GEFELICITEERD!!!!! Enjoy the after-bliss en geniet natuurlijk van elkaar!

En wanneer je er meer tijd voor hebt, want nu moet je gewoon lekker bij elkaar zijn, wil ik er alles over horen! Ben benieuwd :D

Samanthablaze schreef:

Aaahh wat leuk, gefeliciteerd!!

Every villain is a hero in his own mind.

Our team became provincial champion today 🫰

Such a useless spell.

Ik vorig jaar: 9- 10 uur ontbijt is vroeg.
    Ik nu: tot kwart voor 9 kunnen slapen? Wat een luxe!
    Haha, what a full time job can do xD
    Alleen ben ik ook een beetje overprikkeld. Hopelijk gaat dat nog weg!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn