• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 3 juli 2026 - 8:40 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 3 juli 2026 - 9:06 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Mag ik even zeggen? Kutmuggen.

Maar het geeft wel psychopatische tevredenheid om ze vervolgens als een persuit predator op te sporen en dood te meppen. Da’s MIJN bloed, ja?!

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Beste concert waar ik ooit geweest ben

Let me in, let me in.

Ik was vergeten hoe hatelijk Groningen is. Een goede vriendin was mijn arm aan het kriebelen om liefde te geven en de blikken die ze kreeg, om te kotsen 💀 We zijn niet eens een stel en we krijgen anti-gay treatment godverdomme

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Depressie's a bitch.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zoya schreef:
    Ik was vergeten hoe hatelijk Groningen is. Een goede vriendin was mijn arm aan het kriebelen om liefde te geven en de blikken die ze kreeg, om te kotsen 💀 We zijn niet eens een stel en we krijgen anti-gay treatment godverdomme

Dat is echt heftig. Wtf.

Ich liebe dich 27.12.23

In het kader van worst nightmares happening to you? Bingo rip

Okay maybe not worst worst but it deffo was NOT fun and cinamatically tragic in a bad way

Zoya schreef:

Het is zo erg man, ik woon niet in Groningen zelf maar relatief in de buurt, en ik en mijn ex-vriendin (die, mind you, elkaar niet eens aanraken of iets, geen handen vast houden, niks) waren in de stad en kregen een stinkbom naar ons toe geflikkerd van een stel jongeren omdat we er beide gender nonconforming uit zien?? Echt belachelijk dude (en like ja sure they got us we're queer - maar bruh)
    Al is het wel erg grappig dat de vrouw van het gemeentehuis er direct vanuit ging dat ik lesbisch was toen ze vroeg of ik een relatie had, zo snel als queer te worden gezien is mij op mijn oude woonplaats NOOIT gebeurd in een professionele setting op die manier

[ bericht aangepast op 12 juli 2026 - 16:43 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3

TW: anxiety, mental health suicidal idiation sorry

fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck i dont want to exist i dont want to be here i don't want to be feeling like this fuckingFUCK

[ bericht aangepast op 12 juli 2026 - 19:02 ]

Vandaag ik NIET mijn dag!
    Eerst stoot ik mijn kleine teen die ik vorige week ook had gestoten en hem waarschijnlijk weer gebroken had. Daarna stoot ik de teen die naast die kleine teen zit en door die stoot drukte mijn nagel in mijn teen, waardoor ik bloedde. En net stootte ik mijn andere kleine teen! Hou gewoon op! 😭

[ bericht aangepast op 12 juli 2026 - 19:27 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ik moet vrijdag naar mijn oude huis en dan de laatste spullen ophalen en dan de sleutel achterlaten en dan is het echt voorbij en ik weet niet of ik dat wel aankan

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Oh my word is death by broadway dance workout a thing?? Heb in tijden niet zó hard gezweten whahahahahah, stond als een rotissery chicken voor m'n ventilator om af te koelen

Dramatic

51 km gefietst, 6 km gewandeld, ik lig al sinds terugkomst als een zeester op de grond, je suis kapot

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Why did I apparently accurately predict part of Twin Peaks' plot in my dream tonight whut I've never seen Twin Peaks

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Oopsie, I damaged the fuck out of my thumbnail polish while cleaning those mussels. Sadge.

I, the soul called Wanderer, love you, human Ian. And that will never change, no matter what I might become.