• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 3 juli 2026 - 8:40 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 3 juli 2026 - 9:06 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Kutbuurman met zn kut DIY renovation project die al WEKEN duurt, ik word g e k van de eindeloze geluidsoverlast. Stap in lego voor de rest van je leven 😠

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    Kutbuurman met zn kut DIY renovation project die al WEKEN duurt, ik word g e k van de eindeloze geluidsoverlast. Stap in lego voor de rest van je leven 😠

Dit is zo'n onschuldige en tegelijk zo'n wrede verwensing

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Regen buiten??? wat is dat ?????

Let me in, let me in.

Holy fuck ik ben gestresst

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik blijf het leuk vinden dat ik nog contact heb met mijn oud-collega van mijn vorige school (een zwaar christelijke man van in de zestig) <3

Let me in, let me in.

Ik haat het dat me even goed voelen ook onwennig en naar voelt. Is niet de status quo dus mijn brein vindt het gevaarlijk, echt fuck off

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Wie gaat er ook zo goed op House of the Dragon en de bijbehorende memes???

Let me in, let me in.

LOL mijn rijbewijs is al vier maanden verlopen en ik ben in die tijd al gecontroleerd geweest (tbf het was 3u. 's nachts), maar goed. Laten we hopen dat ze niet langer dan 3 werkdagen wachten want mimi moet naar Zweden rijden (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Rant.

Dus, je roept al een jaar niet op vakantie te willen omdat je de katten niet alleen wil laten. Prima, dan boeken wij een vakantie met z’n tweetjes waar we het ongelofelijk naar onze zin hebben. En nu word ik al 24 uur belaagd met appjes en telefoontjes omdat je last minute toch iets hebt geboekt en of ik op de katten wil passen omdat jullie wel ‘echt’ op reis gaan en wij nu maar ‘gewoon’ een vakantie hebben??? Meid, je gaat naar Denemarken, niet de andere kant van de wereld. I love you, maar je hele ‘look at me, look at me’ persoonlijkheid is soms echt vermoeiend.

Kinders jullie zijn m'n verkeerde koffer aan het terugbetalen en die ander was duurder ;-;

Pls fix

Dramatic

It's really a airpod fell into the toilet kinda day huh? (no_chears)

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Nog een uur en een dag werken en dan heb ik vakantie! London here I come!

Trump doet weer domme dingen dus stijgen de benzineprijzen meteen weer achterlijk veel

Let me in, let me in.

I wonder if you ever miss me

help

Wat een kutdag

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Omnia mutantur, nihil interit