• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 3 juli 2026 - 8:40 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 3 juli 2026 - 9:06 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Een van m'n favo collega's werkt morgen voor het laatst en het volgende vertrek hangt al in de lucht en mijn kleine hartje huilt (no_chears)

Dramatic

Ennnnn maar weer toelaten dat ik me gewoon helemaal ruk voel en dat dat voorlopig ook niet beter gaat zijn. De dagen zijn veel te lang

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

I feel sick because of anxiety fuuu

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Lolll de neklijn van deze jurk is met m’n huidige boobies wel erg, eh, leuk om naar te kijken voor mijn medereizigers? 😂 Voor ik aan de pil begon paste het prima, nu is er eigenlijk iets te veel boob en iets te weinig jurk—maar dit ding was duur en fokking mooi dus broski’s and queers, enjoy🙂‍↕️

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

AAAHH weer lekker impulsief naar Londen geboekt. Gaan naar Hunger Games on stage en ik ben echt veeeeel te excited (blush)

Life is a beautiful struggle

Leodh schreef:
    Lolll de neklijn van deze jurk is met m’n huidige boobies wel erg, eh, leuk om naar te kijken voor mijn medereizigers? 😂 Voor ik aan de pil begon paste het prima, nu is er eigenlijk iets te veel boob en iets te weinig jurk—maar dit ding was duur en fokking mooi dus broski’s and queers, enjoy🙂‍↕️

Ik ben nu wel erg benieuwd naar de jurk. Also, love deze tekst, ik ging stuk

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Thank god, na 3 dagen muur bouwen, tegelen en voegen hebben we vandaag eindelijk ons eerste toilet kunnen installeren.
    Dus geen tripjes meer naar de tuin of het de hele dag ophouden. 🤗

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Catmint schreef:
    (...)

I second this! ✨

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Leodh schreef:

Hello this queer wants to enjoy the views come over

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Zoya schreef:
    (...)

Hello this queer wants to enjoy the views come over

kay om Qreaonlyfans te voorkomen ben ik toch helaas geneigd dit verzoek af te wijzen, maar niet getreurd, check ur dms cos you can use some dopamine these days❤️😘

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    (...)

kay om Qreaonlyfans te voorkomen ben ik toch helaas geneigd dit verzoek af te wijzen, maar niet getreurd, check ur dms cos you can use some dopamine these days❤️😘

Wil je dat woord nooit meer gebruiken? Oh my LORD that's uggly

YOU however... WHEW (krul)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Krijg een appje: 'Hey, heb je zin om zaterdag samen iets leuks te doen'

Mijn eerste reactie was: NEE!

Maar dat kan ik natuurlijk niet zomaar reageren zonder fikse ruzie te krijgen 😅😅😅

Dus even tactisch aanpakken

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Catmint schreef:
    (...)

Diiiiit!

Every villain is a hero in his own mind.

Wie herkent dat je dan na een gezellige avond met vrienden jezelf gaat evalueren of je je wel goed gedragen hebt mag mijn bericht liken ☝️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Leodh schreef:

Show me show me

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."