• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 3 juli 2026 - 8:40 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 3 juli 2026 - 9:06 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Al sinds zaterdag anxious en proberen te accepteren dat dit gevoel er kan en mag zijn, maar laten we eerlijk zijn, dit is zoooo vermoeiend.

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Ik wil zo graag terug naar mijn eigen huisje maar alle pijn en verdriet die daar liggen zijn zo beangstigend en nu zit ik vast in de auto tussen thuis en mama en ik weet niet waar ik heen moet

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

AMuppetOfAWoman schreef:
    (...)

Voel jezelf altijd welkom voor een praatje! <3

Heel lief dankjewel!

Zoya schreef:
    Voor de eerste keer in mijn leven "mijn ex" gezegd, au au au au wat is dit een afgrijselijke, misselijkmakende realiteit

Oh meid, een dikke knuffel! Ik vind het ontzettend rot voor je 🥺

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Zoya schreef:
    Voor de eerste keer in mijn leven "mijn ex" gezegd, au au au au wat is dit een afgrijselijke, misselijkmakende realiteit

Nahw I'm so sorry. I remember that feeling all too well. Mijn gb/pb staat open if u need a stranger to talk to 💛

help

Zoya schreef:

I’m sorry. Het komt allemaal goed, ook als het nu even niet zo voelt!
    Ga lekker voor jezelf zorgen en probeer dingen te doen die je leuk vindt. Pamper jezelf even helemaal in. Zoek vrienden op om wat te doen als je dit fijn vind. Zo niet, doe dan wat in je eentje. You’re going to be okay ❤️

Ik had het juist andersom. Ik was zo blij dat ik mijn ex, mijn ex noemen kon🫣 5,5 jaar relatie die eigenlijk heel toxisch was vanaf het begin, maar ik zag het niet. Iedereen om mij heen wel, maar het drong niet door.

Nu heb ik bijna 3 jaar een relatie, waarvan ik bijna 1 jaar getrouwd ben en we een kindje hebben van 1 jaar en 5 maanden en ben zo enorm gelukkig en het is totaal niet toxisch of wat dan ook. Dus het kan echt (:

Ich liebe dich 27.12.23

Bij Phantom werken zou nog steeds erg tof zijn, al is het maar omdat ik dan van opera naar opera ga. xD
    En weer eens volgspotten op werk zou leuk zijn, hopelijk krijg ik daar nog een kans voor!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

MWOEHAHAHAHAHA ik zei het toch pap, zij en ik waren goeie besties. Dat het bedrijftechnisch met haar vertrek bij jouw bedrijf niet soepeltjes is gegaan betekent niet dat zij en ik niet nog samen door één deur kunnen. Mwhehehhehee :3

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

cant believe these people arent rooting for me. what happened to unconditional

Tijd voor koffie.

Ik heb echt zo'n tyfushekel aan mensen die alleen via spraakberichten communiceren holy shit, alsof ik overal zomaar de mogelijkheid heb om dat af te spelen (ik heb niet standaard oortjes bij)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

bruv een telefoon van 7 minuten heeft me zonet 15k bespaard. ted talk materiaal dit.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Op werk voelt het allemaal een klein beetje lichter

Jammer dat het hier zo 5 weken dicht is 💀

Mijn vriend kan er absoluut niks aan doen, maar het is zo frustrerend dat hij al meerdere keren opgebeld werd door bedrijven met de vraag of hij daar wil gaan werken. En dat terwijl ik moeite zit te doen om motivatiebrieven te schrijven en niet eens ergens op gesprek mag gaan. It feels so unfair.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Ergens is het goed dat ik straks 4 weken bijna de hele tijd weg ben, want zoals het gisteren en vandaag gaat, hou ik het geen weken vol.
    Op deze manier heb ik vakantie nodig van de vakantie.. Dat was in mei al, dat is niet wat ik deze zomer wil.

Wel musicalkamp en Ijsland soon, dingen om naar uit te kijken!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Deze ontladingen waren erg onverwacht. Vooral de eerste bij mijn ouders. Maar hey, zij reageerden deze keer wel begripvol. Dat ben ik niet gewend, wie weet zijn ze hierin wel meer gegroeid. I hope so, want het zou toch echt mooier zijn als we meer over dit soort stuff zouden kunnen praten.

En ik hoop dat oma trots zou zijn. Dat ik M. en zijn gezin help waar ik kan zoals ze had gewild. Het vraagt heel veel van mij, maar ik kan ze hierin echt niet alleen laten.
    De reactie van de burgermeester voelde wel wat off. Wel fijn dat hij überhaupt reageerde, maar dat er veel overleg zou zijn geweest en dat er “weer” een gesprek is ingepland klopt niet helemaal. Dit is pas de eerste keer dat er een gesprek is ingepland. Hij liet het merken alsof er al ontzettend veel aan gedaan is.
    Hopelijk helpt het in ieder geval wel. Al heb ik weinig hoop. Instanties do suck - Ze houden heel erg van kastjes en muren.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Oma's uitvaart, einde relatie en overlijden van een dierbare familievriend, binnen één week. Life is throwing in a spicy season finale