• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

i know i gotta stick it out but i feel absolutely awful and i want it to be over (:

help

Die examenuitslagdag is altijd enorm chaotisch en spannend, maar straks die (geslaagde) leerlingen op school verwelkomen is toch wel echt weer heel leuk <3

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Niet mijn begeleider vanuit school die zegt dat ze de 4ejaars/afstudeerders voorrang geeft bij het nakijken van stageportolio's..... VRIENDIN, IK BEN OOK EEN AFSTUDEERDER! al gaat het mij toch niet lukken om over 3 weken alles af te hebben, maar wel het meeste afgerond heb

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Voor werk volg ik dus 6 examenleerlingen en van vijf van de zes zag ik de namen op de geslaagd-lijst... eentje niet, en die bel ik morgenochtend als eerste om te horen hoe het was...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Also jongens: vanochtend kwam eindelijk de uitspraak van de Huurcommissie binnen.
    Ik krijg ruim 3,5 maand aan servicekosten van 2024 terug en de huisjesmelkers mogen een forse boete betalen voor het niet naleven van de wet.

Gerechtigheid :Y)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Also jongens: vanochtend kwam eindelijk de uitspraak van de Huurcommissie binnen.
    Ik krijg ruim 3,5 maand aan servicekosten van 2024 terug en de huisjesmelkers mogen een forse boete betalen voor het niet naleven van de wet.

Gerechtigheid :Y)

HEUYYYY lekker man!!

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Made the whole office laugh & and they were still talking about it at lunch c:

(And yet my brain is convinced they don't like me but we're not listening to that 😠(

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Leodh schreef:
    (...)

HEUYYYY lekker man!!

Toch weer 600 euro cashen hahaha

Ik ging net de verhuurder googlen, ze hadden altijd 1,6 ster qua reviews en nu ineens allemaal 5-sterren reviews 🤡🤡🤡🤡 waardoor ze op 3,8 gemiddeld uitkomen HAHAHA zeer ongeloofwaardig

DoIores schreef:
    Ik wil SKAM kijken maar nergens goed te vinden ;-;

Ik heb het gekeken via iemands Google Drive waarvan ik een link had gevonden op Tumblr :')

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Emoties zijn gek. Ik kijk uit naar en op tegen morgen. Moet er maar aan wennen dat alles een zwart randje heeft nu...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Having to teach myself that the emotionally unavailable, sort of rude and manipulative people are in fact NOT my platonic soulmates, I have just been made to believe I'm a bad person myself and thus project my own good intentions onto emotionally abusive people because I am desensitized to bad treatment 👍

Also I'm nervous as hell for my birthday tomorrow and the weekend thereafer because APPARENTLY it's a trauma anniversary from the shitty household I escaped from a few years ago where birthdays just were a reminder of how little I was loved and cared for where my dad and sister would just bully me non stop and now I am bracing myself to feel incredibly miserable even though I've planned a fun thing with a very sweet friend ): Can't my trauma manifest in other ways. Can't it just manifest as a minotaur I can kill and be done with or something

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    Having to teach myself that the emotionally unavailable, sort of rude and manipulative people are in fact NOT my platonic soulmates, I have just been made to believe I'm a bad person myself and thus project my own good intentions onto emotionally abusive people because I am desensitized to bad treatment 👍

Also I'm nervous as hell for my birthday tomorrow and the weekend thereafer because APPARENTLY it's a trauma anniversary from the shitty household I escaped from a few years ago where birthdays just were a reminder of how little I was loved and cared for where my dad and sister would just bully me non stop and now I am bracing myself to feel incredibly miserable even though I've planned a fun thing with a very sweet friend ): Can't my trauma manifest in other ways. Can't it just manifest as a minotaur I can kill and be done with or something

Trauma sucks man, hoop dat je het toch nog een beetje terug de donkere krochten waar het vandaan kwam in kan schoppen vandaag als je bezig bent met the fun thing.

In ieder geval, van harte gefeliciteerd en ik wens je echt een hele mooie dag toe vandaag <3 Dat je nieuwe, mooie herinneringen mag maken die de oude, slechte momenten kunnen gaan verdrijven en er toch een mooi randje aan verjaardagen kan komen.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Mensen die niet weten met wie ze een afspraak hebben, zijn echt mijn grootste nachtmerrie :')

[ bericht aangepast op 12 juni 2026 - 10:15 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Bijna weekend. Kan niet wachten lmao.

Life is a beautiful struggle

ughhh waarom zijn er zoveel REGELS verbonden aan bestaaaaaaaaaaan
    volwassen zijn is stom en ingewikkeld

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime