• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    DoIores schreef:
    (...)Sip ): Ik wil het je best schenken maar ik weet niet zo goed hoe ik een enorme onweersbui jouw kant op krijg

    Ik zal in gedachten met jullie meedonderen <3


    Dramatic

    Waarom moet ik nu ineens denken aan dat stomme Eurovisionnummer van "it's thunder and lightning it's getting exciting" of zo 😭 met die man die op zn rug ging liggen en zo


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    Okay, maar rijden op de snelweg terwijl er allemaal bliksem is en 'My Way' van Olivia Rodrigo kneiter hard uit de speakers komt is echt een goede vibe.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2026 - 23:58 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    DoIores schreef:
    Waarom moet ik nu ineens denken aan dat stomme Eurovisionnummer van "it's thunder and lightning it's getting exciting" of zo 😭 met die man die op zn rug ging liggen en zo


    Thanks, nu zit dat in mijn hoofd.(cat)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Babygirlvo schreef:
    (...)

    Thanks, nu zit dat in mijn hoofd.(cat)
    Sorry 🫶🏻


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.