• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Renna schreef:
    (...)
    Say hi to Milan for me <3

Haha I could have, hij stond voor de voorstelling in de "foyer" buiten. M'n zusje heeft z'n handtekening en een foto met hem. Danique ook overigens. Maar tering, wat was het een goede musical. Ze zongen allemaal echt fantastisch, damn.

En nu gaan we half sterven vandaag, want half 2 thuis en 6 uur ging de wekker :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Nu al me gestrest voelen door treinvertragingen en een discussie met mijn vader, en de werkdag begint pas over een uur.. Het is duidelijk tijd voor vakantie. xD
    Nog vier dagen, ik kan dit!
    Niet als ik mijn &juliet vest verlies op een station.. ik hoop dat iemand die inlevert bij NS en ik hem zo nog terug kan vinden. Wat een chaotische ochtend.

[ bericht aangepast op 29 juni 2026 - 7:37 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ah ja, door vorige week uit te stellen naar de opticien te gaan vanwege het weer, moet ik nu morgen maar op de gok zien of ze tijd hebben als ik eerder weg ga van werk (gaat m'n vrije tijd weer) en anders kan ik pas donderdag. But I need new ones asap en ze hebben nog steeds m'n sterkte niet goed ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Haha I could have, hij stond voor de voorstelling in de "foyer" buiten. M'n zusje heeft z'n handtekening en een foto met hem. Danique ook overigens. Maar tering, wat was het een goede musical. Ze zongen allemaal echt fantastisch, damn.

En nu gaan we half sterven vandaag, want half 2 thuis en 6 uur ging de wekker :')

Klinkt geweldig weer damnnn

Behalve je slaap dan hahahahah, RIP. Sterkte vandaag

Dramatic

Een van m'n favo collega's vertrekt en ik ben echt een beetje heartbroken :')

Dramatic