• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 1 juli 2026 - 11:32 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Renna schreef:
    (...)
    Say hi to Milan for me <3

Haha I could have, hij stond voor de voorstelling in de "foyer" buiten. M'n zusje heeft z'n handtekening en een foto met hem. Danique ook overigens. Maar tering, wat was het een goede musical. Ze zongen allemaal echt fantastisch, damn.

En nu gaan we half sterven vandaag, want half 2 thuis en 6 uur ging de wekker :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Nu al me gestrest voelen door treinvertragingen en een discussie met mijn vader, en de werkdag begint pas over een uur.. Het is duidelijk tijd voor vakantie. xD
    Nog vier dagen, ik kan dit!
    Niet als ik mijn &juliet vest verlies op een station.. ik hoop dat iemand die inlevert bij NS en ik hem zo nog terug kan vinden. Wat een chaotische ochtend.

[ bericht aangepast op 29 juni 2026 - 7:37 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ah ja, door vorige week uit te stellen naar de opticien te gaan vanwege het weer, moet ik nu morgen maar op de gok zien of ze tijd hebben als ik eerder weg ga van werk (gaat m'n vrije tijd weer) en anders kan ik pas donderdag. But I need new ones asap en ze hebben nog steeds m'n sterkte niet goed ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Haha I could have, hij stond voor de voorstelling in de "foyer" buiten. M'n zusje heeft z'n handtekening en een foto met hem. Danique ook overigens. Maar tering, wat was het een goede musical. Ze zongen allemaal echt fantastisch, damn.

En nu gaan we half sterven vandaag, want half 2 thuis en 6 uur ging de wekker :')

Klinkt geweldig weer damnnn

Behalve je slaap dan hahahahah, RIP. Sterkte vandaag

Dramatic

Een van m'n favo collega's vertrekt en ik ben echt een beetje heartbroken :')

Dramatic

Hihihi ik mag volgspotten. Werken in het theater voelt gewoon als een hobby (krul)

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

net ff iets te druk op werk right now

Tijd voor koffie.

Zoya schreef:
    Hihihi ik mag volgspotten. Werken in het theater voelt gewoon als een hobby (krul)

Ohmg, wat tof! Enjoy! Volgspot je iets leuks?

-

Mijn vest is gevonden, thank the gods for this miracle. Al heb ik ook vertraging op de terugweg helaas..

En jeez. De moeite doen om een mail twee keer te verwijderen zodat er geen trace is, is slecht. En nu heb ik het geluk dat je er eerlijk over bent, maar dit is geen goed teken.
    'not my proudest moment'. Goh, echt? Waarom kan je je impulsen niet eerder onder controle hebben in plaats van nu spijt hebben van je actie? This guy..

Taire schreef:
    (...)
    Ohmg, wat tof! Enjoy! Volgspot je iets leuks?

-

Mijn vest is gevonden, thank the gods for this miracle. Al heb ik ook vertraging op de terugweg helaas..

En jeez. De moeite doen om een mail twee keer te verwijderen zodat er geen trace is, is slecht. En nu heb ik het geluk dat je er eerlijk over bent, maar dit is geen goed teken.
    'not my proudest moment'. Goh, echt? Waarom kan je je impulsen niet eerder onder controle hebben in plaats van nu spijt hebben van je actie? This guy..

Niet heel veel bijzonders, een groep-8 musical 🤭 Maar toch leuk om gelijk in de eerste maand te mogen! En dat terwijl ik geen techniek ben lmao

Schaatsen in Thialf bij de volgende Winterspelen??!!!???? Yaassssssss

Let me in, let me in.

Zoya schreef:
    (...)

Niet heel veel bijzonders, een groep-8 musical 🤭 Maar toch leuk om gelijk in de eerste maand te mogen! En dat terwijl ik geen techniek ben lmao

Aaahh dat is zo cute 🥹

Dramatic

Ze hebben mijn favoriete ijsje in de diepvries laten liggen 🙂‍↕️
    Very happy

Such a useless spell.

Ik voelde me vandaag... Oke?!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zoya schreef:
    (...)

Nog steeds tof, en een leuke en goede ervaring lijkt me!
    Zeker als niet-technicus zijnde. Want je zou denken dat ze dit aan iemand van de techniek zouden vragen, maar nice dat ze ook aan jou denken!

-

Nog meerdere dingen te schrijven, maar mijn hoofd werkt niet zo goed mee met deze writersblock. Heb wel een toffe meeting later vandaag. Ben benieuwd!

Taire schreef:
    (...)
    Nog steeds tof, en een leuke en goede ervaring lijkt me!
    Zeker als niet-technicus zijnde. Want je zou denken dat ze dit aan iemand van de techniek zouden vragen, maar nice dat ze ook aan jou denken!

-

Nog meerdere dingen te schrijven, maar mijn hoofd werkt niet zo goed mee met deze writersblock. Heb wel een toffe meeting later vandaag. Ben benieuwd!

Jaa nou de scheidslijnen van mijn baan (eventmanager) zijn een beetje vaag en ik sta in het systeem wel bij techniek ingedeeld, maar ik heb helemaal geen technische opleiding lol. Ze hebben gewoon zoiets van "vind je het leuk? dan leren we het je toch" en nu heb ik gisteren licht van de hele show mogen draaien *O*

Heel veel plezier met je toffe meeting!