• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Derks schreef:
    Nou, als dan dus een variant van het hantavirus is vastgesteld dat op mensen overdraagbaar blijkt, dan hoop ik zegmaar even dat heel de wereld heeft geleerd van een zeer zekere crisis enkele jaren geleden en dat die mensen en iedereen daar omheen even in quarantaine gaat (cat)

Exactly what i was thinking 🫣

Such a useless spell.

Derks schreef:
    Nou, als dan dus een variant van het hantavirus is vastgesteld dat op mensen overdraagbaar blijkt, dan hoop ik zegmaar even dat heel de wereld heeft geleerd van een zeer zekere crisis enkele jaren geleden en dat die mensen en iedereen daar omheen even in quarantaine gaat (cat)

Nah, gewoon lekker gaan carnavallen, toch? Quarantaine is voor losers.

Maar zonder grap, ik hoorde het en had echt zoiets van 'Ah shit, here we go again'. Hopelijk niet nog een 'once in a lifetime'-crisis, zeker niet op pandemie-vlak (maar stiekem zou het wel lekker zijn weer verplicht thuis te moeten gaan werken)

[ bericht aangepast op 7 mei 2026 - 7:14 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Leodh schreef:
    (...)

Ahh no worries, het gebeurt bij mij in m’n volgende ook!

We maken er een hype van? :')

Every villain is a hero in his own mind.

Catmint schreef:
    (...)

Nah, gewoon lekker gaan carnavallen, toch? Quarantaine is voor losers.

Maar zonder grap, ik hoorde het en had echt zoiets van 'Ah shit, here we go again'. Hopelijk niet nog een 'once in a lifetime'-crisis, zeker niet op pandemie-vlak (maar stiekem zou het wel lekker zijn weer verplicht thuis te moeten gaan werken)

Haha ja, hier ook flashbacks all over. Met corona vond ik de lockdowns wel lekker, maar nu heb ik mijn collega's gewoon veel te lief en ik ken best wel wat mensen die echt de wanhoop nabij zijn en zo'n crisis ala corona zou hen een extra zetje kunnen geven.

Over corona maakte ik me destijds niet al te veel zorgen, het was een verademing om niet naar college te kunnen en om verplicht thuis te moeten werken. Maar nu is mijn leven toch wel heel anders ofzo… en vooral heb ik nu meer mensen lief waarvan ik niet wil dat hen iets overkomt...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mijn contract wordt verlengd tot het einde van het jaar. Whoop whoop!

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Derks schreef:
    (...)

Haha ja, hier ook flashbacks all over. Met corona vond ik de lockdowns wel lekker, maar nu heb ik mijn collega's gewoon veel te lief en ik ken best wel wat mensen die echt de wanhoop nabij zijn en zo'n crisis ala corona zou hen een extra zetje kunnen geven.

Over corona maakte ik me destijds niet al te veel zorgen, het was een verademing om niet naar college te kunnen en om verplicht thuis te moeten werken. Maar nu is mijn leven toch wel heel anders ofzo… en vooral heb ik nu meer mensen lief waarvan ik niet wil dat hen iets overkomt...

Ah ja fair, ik heb juist vooral wat mensen in mijn omgeving die van corona kunnen profiteren doordat er meer rust in drukke schema's ontstaat. Maar ik snap jouw punt zeker ook wel hoor. Had daar nog niet aan gedacht.

Hopelijk hebben we wel iets geleerd als maatschappij van de vorige keer en laten we het niet escaleren tot dat...

Om de hoogstwaarschijnlijke komst van mijn nieuwe baan te vieren heb ik de katten eindelijk een nieuwe krabpaal/toren cadeau durven doen en het maakt mij zo vreselijk blij dat ze er zo gek op zijn (blush)

Ga ik in December naar Londen voor Beetlejuice de musical? Vielleicht

VAKANTIE

Dramatic

ik heb altijd heel erg in mijn hoofd van dat doe ik altijd met die persoon en daar ga ik altijd heen met die vriendin etc
    en dan ben ik kapot hurt als iemand iets wat ‘wij altijd doen’ met iemand anders doet

--

Afsdkjskdk ik weeeeeeet het gewoon niet 💀 beide opties zijn zo interessant om te schrijven

Karakter de arena in yeeten of in het capitool houden? Al sla je me dood (no_chears)

Hellfire schreef:
    Afsdkjskdk ik weeeeeeet het gewoon niet 💀 beide opties zijn zo interessant om te schrijven

Karakter de arena in yeeten of in het capitool houden? Al sla je me dood (no_chears)

Tijd voor een extra karakter? 😏

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    (...)

Tijd voor een extra karakter? 😏

Maybe Elijah's evil wholesome twin Hajile? :W Nee ik heb helaas de limiet van twee al hihi

i played the game and lost.

"one more video" she said "then i'll brush my teeth and go to bed".
    and now?
    now my roommate is in there showering 🙃🙃🙃

play stupid games, win stupid prizes

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

vandaag in wtf why

er zaT EEN SPIN OP MIJN GEZICHT ONDER MIJN OOG EN IK ZAG HEM KRUIPEN

[ bericht aangepast op 7 mei 2026 - 22:58 ]