• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Novalunosis schreef:
    Ik heb echt behoefte aan een goed lopende rpg :c

Ik ben op zo'n leeftijd gekomen dat ik ipv 'rpg' 'rug' las en ik dacht: ja, same, holy guacamole, we worden oud

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

wat ben jij een cutie 🥹 ik zou nog wel de hele nacht met je kunnen doorappen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik heb dus kussens van mijn grootouders geërfd, die al minstens 50 jaar oud zijn en uit Zuid-Amerika komen, en ik heb recentelijk Google Lens gebruikt, een vintage paar met een vergelijkbare print (katten!) gevonden, die op eBay besteld - om in te lijsten. Per toeval een voornaam van de maker gevonden, maar meer kon ik er eigenlijk niet over vinden.

Via een post op Instagram kom ik in een comment een oproep tegen van een onderzoeker die zowaar een achternaam heeft, en onderzoek doet naar deze vrouw, maar eigenlijk ook heel weinig weet. Als mijn placemats binnen zijn, ga ik haar maar eens mailen. Ik houd van dit soort dingen, word er helemaal vrolijk van.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik loop te niezen als zo'n kat in van die funny cat videos... Jip en janken

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Wat een klotenacht.

Fijne laatste vakantiedag, zo.

Ah yes, gisteren een planning gemaakt voor deze week en er nu al geen zin meer in hebben :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Aaah, kan je dingen ook op tijd aangeven? Ik heb weinig zin om 3 keer heen en weer te rijden vandaag..
    En ik ben blij als mijn keel weer 100 % oké doet. Het is wwer minder na de terugvlucht, annoying.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

*googlet naar de symptomen van verliefdheid*

Eh tja, behoeft dat eigenlijk überhaupt een zoekopdracht? Wat ben je leeeeuk

Wachten op een levering van Easykit die tussen 10u en 12u30 geleverd gaat worden. In een huis dat helemaal in de verbouwing ligt. Zonder toilet. Drie keer raden wie hier zenuwachtig van wordt en graag een toilet ter beschikking zou hebben.

[ bericht aangepast op 5 mei 2026 - 10:31 ]

Nothing is impossible in my own powerful mind.

godverdekut waarom is het opvragen van je dossier ZO INGEWIKKELD??? ik wil verwijzingsbrieven en shit kunnen inzien, waarom heeft niemand dit op orde? waarom wordt er van mij, de patiënt, verwacht dat ik het beter op orde heb dan mijn zorgverleners? waarom moet ík dit aanleveren en kan het niet gewoon intern worden meegestuurd naar de nieuwe instantie waar ik naar ben doorverwezen? AAAAAAAAAAAH

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Derks schreef:
    (...)

Ik ben op zo'n leeftijd gekomen dat ik ipv 'rpg' 'rug' las en ik dacht: ja, same, holy guacamole, we worden oud

Hahahaha 😂 een goede rug kan ik ook wel gebruiken!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Leodh schreef:
    (...)

Check de hongerspelenschrijfwedstrijd dan even!

Ik zal even kijken! Ben nog niet bekend met verhalen wedstrijden 🫣

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Ik heb echt behoefte aan een goed lopende rpg :c

kom meedoen met die van mij xoxo

help

Bevrijdingsfestival Groningen leuk! Maar ik voel me zo krakkemikkig

Tijd voor koffie.

WillByers schreef:
    Ik voel mij zo schuldig naar mijn kleine nu.. Een uur lang geprobeerd haar te kalmeren, meerdere keren een beetje melk gegeven, maar niets hielp. Zag ik dat ze ineens het honger gebaar gaf (dit heb ik haar aangeleerd, zodat ik snap dat als ze dat gebaar maakt, ze honger heeft). Ik dacht serieus dat ze gewoon extreem moe was en veel dorst had... Ik voel me een fucking slechte moeder... ik ben zo blij dat ze dat gebaar nu snapt en hem ook maakt. Fuck... (huil)

Nee. Je bent géén slechte moeder!
    Een "slecht moment" of een "slechte dag" maakt je géén slechte moeder.
    En het feit dat je jezelf hier druk om maakt, is juist het bewijs dat je een geweldige moeder bent ❤️

You're doing amazing! ❤️

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler