• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

    Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    We hebben het overleefd


    Tijd voor koffie.

    2u snachts met natte sokken, een mug in de kamer, jeukende bulten, inkomende ongesteldheid en een vriend die op 5u slaap 7 uur gaat autorijden en niet naar mijn zorgen luistert en zijn wekker later zet en ik ben oververmoeid en oververhit en hongerig en ik kan het nieT RELATIVEREN ALLEMAAL

    AAAAAAAAA


    || Thy hatred only wakes a smile. ||

    cutie 🥹


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sometimes I forget how bizarre it actually is that when I get too stressed out, regardless of how small the thing that triggers me is, I start to hallucinate. Anyway. Yesterday night suuuucked. Glad it's now today and that I'm not in that mindset anymore


    "I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

    Zowaar live doelpunten gezien dit keer 🫶🏻


    This world doesn't belong to them. It belongs to us.

    GRIMM was fun! Precies wat ik nodig had na deze week alleen thuis met een saaie productie op werk.
    Mijn vibes komen terug, fijn om te voelen!

    En hierna bij de Phantom gaan werken zou nog steeds erg hilarisch zijn, omdat ik dan van opera naar opera toe ga. xD (en what is better than an opera? )
    &Julliet lijkt me wel toffer, maar timing wise past Phantom beter. Een half jaar na mijn afstuderen is purrfect, zo kan ik ook nog wat op vakantie gaan na school. Here is to manifesting this!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Maandag, yay...

    Is het al Hemelvaart? Ik wil m'n extra vrije dagje...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nog twee dagen werken en dan alweer vijf daagjes vakantie. Zin in! :Y)


    O mia lost elan. Tu isag elythe.

    er is echt iets mis met mijn kamer. ik word iedere dag wakker, verkouden, met keelpijn, maar als ik ergens anders ben dan is het zo weg


    Tijd voor koffie.

    Zaalvoetbalclub schreef:
    er is echt iets mis met mijn kamer. ik word iedere dag wakker, verkouden, met keelpijn, maar als ik ergens anders ben dan is het zo weg

    Hooikoorts? Huisstofmijt? Planten waar stiekem schimmel in zit? (Been there, done that helaas :'D)


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Hooikoorts? Huisstofmijt? Planten waar stiekem schimmel in zit? (Been there, done that helaas :'D)


    Oh neee! Ik hoop echt dat het niet mijn plantjes zijn. Want ik denk inderdaad wel dat het schimmel is. Het huis is enorm oud en heeft laatst ook een exploderende leiding overleefd zonder professionele behandeling daarna. Dus ik denk dat alles vochtig en beschimmeld is, ook al kan ik het niet direct zien. Laatst super grondig stofgezogen/stofgezuigd/gezuigstofd, maar dat heeft niet geholpen. Hoe wist jij dat het je plantjes waren uiteindelijk?

    Ik ga godzijdank over een kleine maand verhuizen, dus dat scheelt.


    Tijd voor koffie.

    Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

    Oh neee! Ik hoop echt dat het niet mijn plantjes zijn. Want ik denk inderdaad wel dat het schimmel is. Het huis is enorm oud en heeft laatst ook een exploderende leiding overleefd zonder professionele behandeling daarna. Dus ik denk dat alles vochtig en beschimmeld is, ook al kan ik het niet direct zien. Laatst super grondig stofgezogen/stofgezuigd/gezuigstofd, maar dat heeft niet geholpen. Hoe wist jij dat het je plantjes waren uiteindelijk?

    Ik ga godzijdank over een kleine maand verhuizen, dus dat scheelt.

    Exploderende leiding?? Beter dat je daar weggaat :'DD Als het ook helemaal in je muren enzo zit moet dat echt grondig worden aangepakt en doet stofzuigen inderdaad niks

    Ik had dus zelf echt al een jaar of twee last van acne in mijn gezicht? Terwijl ik nooit echt last heb gehad van jeugdpuistjes. Helemaal gaan opletten wat ik at, geen suiker en chocola, maar daar lag het niet aan. Toen ging ik afgelopen december op de kat van een vriendin passen, dus heb ik vijf nachtjes in een ander huis geslapen. En wat denk je? Alles weg! Huid helemaal tot rust gekomen, geen bultjes meer, niks. Nou, toen ging ik weer naar huis en kwam alles weer terug. Toen wist ik dus dat het aan de omgeving lag. Een week ofzo later kreeg ik een tiktok doorgestuurd van een vriendin over dat mensen helemaal bad gingen op schimmel in hun huis, en tja, toen was de link met m'n plantjes snel gelegd helaas. Ik ben na een jaar wonen in m'n eerste studentenhuis allergisch geworden voor schimmel, want dat zat daar ook in iedere muur en plafond. Schimmel is voor niemand gezond natuurlijk, maar bij mij gaat het puntje van m'n neus dus mega jeuken als er schimmel in de buurt is haha. Dus niet m'n luchtwegen zelf, maar echt het puntje van m'n neus :'D Heel funky

    Maar voor jou zou ik inderdaad eerst kijken wat er over een maandje gebeurt als je niet meer in je huidige huis woont! Hopelijk ligt het daaraan en kan je je plantjes gewoon houden. Good luck either way! Schimmels zijn echt rot


    Dramatic

    Een lichttafel/ computer plek met twee delen, handig.. Heb inmiddels mijn verslag alweer bijgewerkt, al mijn uren ingevuld, en opgezocht wat ik woensdag wil gaan doen hier. Dus dat is klaar, maar verder is er dus echt niets te doen momenteel..
    En jeez, kan deze zenuwkuch weg gaan en blijven? Want dit is superannoying.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Renna schreef:
    (...)
    Exploderende leiding?? Beter dat je daar weggaat :'DD Als het ook helemaal in je muren enzo zit moet dat echt grondig worden aangepakt en doet stofzuigen inderdaad niks

    Ik had dus zelf echt al een jaar of twee last van acne in mijn gezicht? Terwijl ik nooit echt last heb gehad van jeugdpuistjes. Helemaal gaan opletten wat ik at, geen suiker en chocola, maar daar lag het niet aan. Toen ging ik afgelopen december op de kat van een vriendin passen, dus heb ik vijf nachtjes in een ander huis geslapen. En wat denk je? Alles weg! Huid helemaal tot rust gekomen, geen bultjes meer, niks. Nou, toen ging ik weer naar huis en kwam alles weer terug. Toen wist ik dus dat het aan de omgeving lag. Een week ofzo later kreeg ik een tiktok doorgestuurd van een vriendin over dat mensen helemaal bad gingen op schimmel in hun huis, en tja, toen was de link met m'n plantjes snel gelegd helaas. Ik ben na een jaar wonen in m'n eerste studentenhuis allergisch geworden voor schimmel, want dat zat daar ook in iedere muur en plafond. Schimmel is voor niemand gezond natuurlijk, maar bij mij gaat het puntje van m'n neus dus mega jeuken als er schimmel in de buurt is haha. Dus niet m'n luchtwegen zelf, maar echt het puntje van m'n neus :'D Heel funky

    Maar voor jou zou ik inderdaad eerst kijken wat er over een maandje gebeurt als je niet meer in je huidige huis woont! Hopelijk ligt het daaraan en kan je je plantjes gewoon houden. Good luck either way! Schimmels zijn echt rot


    Wow wat heftig joh! Bizar dat het zo op je huid kan slaan, maar fijn dat je weet wat het is. Ik slaap nu met plantjes naast m'n bed, dus ik ga het zeker even goed controleren. :') Ik denk dat als ik er nog niet allergisch voor was, ik nu ook aan de beurt ben. Dit huis is heel... Musty.

    Je neuspunt is een soort spidersense geworden, maar voor schimmel. Interessante superkracht. c;


    Tijd voor koffie.

    Moe, sip en mentaal gaar :( bluh


    Omnia mutantur, nihil interit