• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Honestly blij dat ik na 15 jaar weer eelt op m'n handen heb

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Ok maar HOE VET ZOU HET ZIJN ALS DE WINTERSPELEN OVER 4 JAAR ZICH DEELS AFSPELEN IN THIALF

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

3 balletlessen gehad na de meivakantie en iedere keer was de vloer zo smerig dat m'n panty gewoon grijs is geworden op bepaalde plekken (knie bijvoorbeeld). Top man, leer ff je vloer schoon te maken voordat je mensen erop laat rollen...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Het is zou koud in bed zonder mijn man :c
    Maarja, dat heb je als je een vrachtwagenchauffeur trouwt hahah. Gelukkig is hij geen hele week meer weg en is het af en toe een nachtje.
    Ik kan mijn kleine meid ook niet naast mij neerleggen, want ze krijgt het 100% voor elkaar aan het voeteneind uit bed te vallen, omdat daar geen bescherming zit. En daar heb ik geen zin in tbh.

Ich liebe dich 27.12.23

Dus je zou het waardevol vinden om het met mij daarover te hebben, maar dan wel met een kop koffie?

PRIMA PRIMA PRIMA PRIMA wanneer?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mensen ik moet ook een kat hebben die mij op tijd naar bed stuurt want uhmmm op deze manier rust ik toch niet echt uit in m'n vakantie :'))

Dramatic

Renna schreef:
    Mensen ik moet ook een kat hebben die mij op tijd naar bed stuurt want uhmmm op deze manier rust ik toch niet echt uit in m'n vakantie :'))

Tbh ik heb in de meivakantie op de huisdemonen van vrienden gepast en ik ging alleen maar later naar bed en moest ook nog vroeger opstaan 😂😂😂😂 denk niet dat een kat je op tijd naar bed gaat sturen 🤪

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik dacht dat het binnen mijn werkveld de ongeschreven afspraak was dat we allemaal niet zo formeel doen. Wil je beleefd zijn, schrijf je "beste, (evt voornaam)".
    Please, stop mij mevrouw te noemen 😭

Renna schreef:

Ik kan proberen je kat te zijn :') Half 1 leg ik mijn boek meestal weg (al was het gisteravond ineens tien voor 1, oops).

Altijd leuk ook, de 'wacht maar tot je wat ouder bent' over kinderen als je zegt geen kinderen te willen. Gotta love that stereotype.

Catmint schreef:
    (...)

Ik kan proberen je kat te zijn :') Half 1 leg ik mijn boek meestal weg (al was het gisteravond ineens tien voor 1, oops).

Altijd leuk ook, de 'wacht maar tot je wat ouder bent' over kinderen als je zegt geen kinderen te willen. Gotta love that stereotype.

Oh gatver zulke mensen zijn gewoon vervelend. Jij wilt geen kinderen, punt. Geen wacht maar. Gewoon nee. Ik respecteer iedereen daarin. Wil je vijf kinderen, be my guest. Wil je er eentje, doe je ding. Wil je er helemaal geen, dan doe dat. Waarom ligt het zo in de mens hun aard zich met andere te willen bemoeien. Zulke mensen willen gewoon graag controle over anderen en dit soort mensen zijn gewoon heel erg vervelend. (cat)

[ bericht aangepast op 12 mei 2026 - 11:56 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Iedere ochtend wakker met zo'n kriebel/zenuwen in mijn buik dat het voelt alsof ik in een achtbaan zit ffs

Geef mij die baan plies plies plies plies mail vandaag (no_chears)

Het leven stelt me de laatste weken enorm op de proef :c
    En ondanks dat ik een heel warm vangnet heb, voel ik mezelf steeds vaker weer "eenzaam".
    Omdat ik niemand ken die het écht begrijpt; die (ongeveer) hetzelfde doormaakt.
    Maar ook hier komen we wel weer bovenop.
    Adem in. Adem uit. Herhaal. Schouders eronder en weer door.

I got this!

“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

Wat is er nou aan de hand?? Waarom deze kramp?? WAT doet er precies zeer???? Vertel het me lichaam, als ik naar de huisarts ga met vage klachten word ik gewoon weer naar huis gestuurd. Waar moet ik beter naar luisteren??

Tijd voor koffie.

WillByers schreef:
    (...)

Oh gatver zulke mensen zijn gewoon vervelend. Jij wilt geen kinderen, punt. Geen wacht maar. Gewoon nee. Ik respecteer iedereen daarin. Wil je vijf kinderen, be my guest. Wil je er eentje, doe je ding. Wil je er helemaal geen, dan doe dat. Waarom ligt het zo in de mens hun aard zich met andere te willen bemoeien. Zulke mensen willen gewoon graag controle over anderen en dit soort mensen zijn gewoon heel erg vervelend. (cat)

Vind zelf vooral de opmerkingen over natuurlijke klok en dat het over een aantal jaar zal gaan kriebelen erg irritant. Ik heb volgens mij zelf nooit heel erg het gevoel gehad kinderen te willen, maar meer uit de kant van 'het is normaal om kinderen te krijgen, het hoort bij het leven' vroeger wel nagedacht over kinderen later. Maar nu heb ik totaal geen behoefte. Beetje jammer alleen dat mensen dat niet altijd snappen en dat die biologische klok altijd moet worden genoemd.

Catmint schreef:
    (...)

Vind zelf vooral de opmerkingen over natuurlijke klok en dat het over een aantal jaar zal gaan kriebelen erg irritant. Ik heb volgens mij zelf nooit heel erg het gevoel gehad kinderen te willen, maar meer uit de kant van 'het is normaal om kinderen te krijgen, het hoort bij het leven' vroeger wel nagedacht over kinderen later. Maar nu heb ik totaal geen behoefte. Beetje jammer alleen dat mensen dat niet altijd snappen en dat die biologische klok altijd moet worden genoemd.

Mijn favoriete wanneer kinderen?-moment was op een bruiloft een paar jaar geleden, waar een vage kennis naar ons toe kwam lopen, mij aankeek en deadpan vroeg: "Dus. Wanneer ga je baren?"