• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Beetje jammer hoe de gebruikelijke gedachten weer meer opkomen door thuis te zijn, en dat ik mijn gezin om me heen mis. /: En ik ben op zich wel blij met mijn avonddiensten deze week, maar ze zijn net op dagen dat ik al plannen had. Dat is toch ook een beetje jammer.
    Wel kan ik vrijdag weer nieuwe plannen maken zodra ik mijn rooster heb!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Zo moe vandaag. :c Hoe overleef ik deze dag? Ik hoop dat ik snel over deze moeheid raak...

O mia lost elan. Tu isag elythe.

3 maanden op deze job en ontdekken dat ik nog steeds niet op mijn plaats zit. Er is gewoon veel te weinig werk. Is het nu zo moeilijk om een uitdagende job te vinden op een interessante plek, met toffe collega's? :c

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

DoIores schreef:
    Echt wat is deze kleine wereld in Noord-Groningen 😂 Alsof er 3 mensen wonen

Bro maar echt. It's too small :W en een beetje te monocultureel buiten stad grun

*deep breath* hooooooo okay we hebben een laatste officiële herinnering naar onze werkgever gestuurd dat hij de wettelijk verplichte transitievergoeding uit moet betalen

Feels like poking the fucking bear, deze man heeft een serieuze geschiedenis met aggressie so I'm fucking SCARED MATE

Ik voel mij zo schuldig naar mijn kleine nu.. Een uur lang geprobeerd haar te kalmeren, meerdere keren een beetje melk gegeven, maar niets hielp. Zag ik dat ze ineens het honger gebaar gaf (dit heb ik haar aangeleerd, zodat ik snap dat als ze dat gebaar maakt, ze honger heeft). Ik dacht serieus dat ze gewoon extreem moe was en veel dorst had... Ik voel me een fucking slechte moeder... ik ben zo blij dat ze dat gebaar nu snapt en hem ook maakt. Fuck... (huil)

Ich liebe dich 27.12.23

I'M LIKE A BIRDDDD I ONLY FLY AWAYYYYYY

ga uit mijn hoofd nu ok?

Tijd voor koffie.

Hellfire schreef:
    *deep breath* hooooooo okay we hebben een laatste officiële herinnering naar onze werkgever gestuurd dat hij de wettelijk verplichte transitievergoeding uit moet betalen

Feels like poking the fucking bear, deze man heeft een serieuze geschiedenis met aggressie so I'm fucking SCARED MATE

My dad's a cop, lemme know if you need help/advice/anything <3

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    My dad's a cop, lemme know if you need help/advice/anything <3

Why that's sweet thank you c: cool dad!

For the first time in my life really I get to publicly advertise what kind of things I'm into through merch like everyone else and I'm so glad I got my pins showcasing my cutesy interests such as cannibalism and martyrdom and mentally ill gay men from the 19th century

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik wist dat ik niet hier moest parkeren. Was nu bijna te laat en ben meer geld kwijt.. En dat voor een dag waarbij er bijna niets te doen is op werk.
    Geef mij maar producties met meer werk te doen hoor. Dit is saai.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik heb echt behoefte aan een goed lopende rpg :c

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Ik heb echt behoefte aan een goed lopende rpg :c

Check de hongerspelenschrijfwedstrijd dan even!

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Buurvrouw kwam langs. Of wij wel even onze vlag weg willen halen want dat mag niet na zonsondergang.

Uuhmm. Mind your own fucking business?

Godenliefheid, ik zou zo graag willen dat je mijn mental load begrijpt. Het is zo ontiegelijk vermoeiend dat ik werkelijk overal zorg voor moet draaien, omdat jij het: niet belangrijk vindt, niet kan of niet ziet. Omdat je een ADHD’er bent? Omdat je een burnout hebt? Omdat je een man bent? I wouldn’t know. Maar het stijgt me de pan uit, ben echt op.