• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Leodh schreef:
    do i drink the final bit of coffee (risk of poisoning myself with coffee, aka anxiety2.0) (risk not being able to sleep) (risk productivity) or do i not?

remember when your doctor said you shouldn't drink coffee?

Dramatic

I've placed a bid and now i'm scared 🫡

Such a useless spell.

Catan schreef:
    Ik wil me niet meer zo voelennnnn

Renna schreef:
    (...)
    remember when your doctor said you shouldn't drink coffee?

i am sippin' as we speak. oops.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Leodh schreef:
    i am currently surrounded with cats, that is a nice thing

Waar blijven de plaatjes? Asking for a (furry) friend

[ bericht aangepast op 2 mei 2026 - 23:21 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Erg jammer om zo snel al weer weg te gaan hier, maar ik ga wel Loras en Grantaire weer zien en kunnen aaien! Heb ze gemist!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

tbf, zelfs ik begin mijn geduld met hem te verliezen.

Pff, een hele lange monoloog schrijven lijkt leuk op papier, maar wat moet ik nou in hemelsnaam met m'n blocking tussendoor zonder honderd keer hetzelfde te doen? :'D

Ik wil terug naar vakantie ook al zit ik nog in de auto naar huis

Tijd voor koffie.

Jij mag geen grapjes maken alsof we gewoon vrienden zijn, terwijl ik hier al maandenlang sterf vanbinnen en JIJ me in de steek liet...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Vanmiddag lekker in de regen 9,5 km hardgelopen alsof het de normaalste zaak van de wereld is terwijl het pas de 3e x in mijn leven is dat ik zo'n afstand loop 🫣 het begint snel te wennen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Echt wat is deze kleine wereld in Noord-Groningen 😂 Alsof er 3 mensen wonen

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

er ligt iets zo keihard te rotten in de ruimte naast ons kantoor ohmygood

--

Another week at work, another week questioning waarom we 40 uur in de week moeten werken en waarom we niet meer nuttige privé-tijd krijgen (als in, overdag i.p.v. alleen in de avonden)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zo langzaam word ik echt agressief. Iemand vind het nodig mijn brommer tot twee keer toe te bewegen, terwijl hij gewoon op een parkeerplaats staat. Dus, omdat mijn brommer jou stoort, vind je dat je het recht hebt MIJN eigendom zomaar te bewegen zonder geldige reden? Eikel. Volgende keer wordt de politie gebeld en komt er een aangifte, of ik nu weet wie je bent of niet. Ik beweeg toch ook niet even jouw auto, omdat hij lelijk is of zo? Bruh.

Ich liebe dich 27.12.23