• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Stiekem hoop ik dat hij gaat voorstellen om samen iets te gaan doen 🫣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

We krijgen een werken en redden op hoogte training in juni, supervet! Ook gewoon handig voor mijn toekomst in dit vakgebied, maar los daarvan spreekt het mijn inner climber erg aan.

Zal alleen wel nog steeds tussen licht en geluid moeten kiezen op school.. ik wil beiden doen, damnit. Geluid vooral vanwege de theorie, licht omdat ik mogelijk volgspotter wil worden. Aah, de keuzestress is real.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ga dood van de pijn (dag 1 van shark week), dus dan maar wat later vandaag wat lessen voorbereiden.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

I want to write.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Je maakt nog eens wat mee tijdens een tripje Den Haag

Heeft tr maken met:

Wat is Mona Keizer een t r u t

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Ugh luteal phase is making me a BITCH

STOP GETTING ANGRY 💀

[ bericht aangepast op 8 mei 2026 - 17:51 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ik ben al 5 uur lang kapot moe van…… boodschapjes doen. Rip

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ooh, ik hoop zo dat ik na volgend jaar bij &julliet of Phantom terecht kan komen, of tenminste bij iets van een musical. Phantom is wel mooi een half jaar na mijn opleiding, dus als ze me daar een kans willen geven..
    Zal vast technisch minder saai zijn dan deze productie

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Hij wordt met het bericht ofja, boekwerk leuker 🥹🥹🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

m'n kat vindt me te lief en wil graag héél dichtbij me zijn, preferably op m'n schoot (ondanks de laptop die daar al staat om te kunnen werken) en als dat niet kan maar net tussen mij en de laptop ingepropt, ondanks dat het typen daar wel een beetje ingewikkeld van wordt lol

steak too juicy, lobster too buttery kind of problems i know 😂 😂

[ bericht aangepast op 9 mei 2026 - 12:46 ]

Deze huisgenoot is zo verwend zeg, wow

Tijd voor koffie.

m'n favoriete synoniemenwebsite is kaduuk :c

Ergens in de omgeving wordt zeer luide muziek afgespeeld (mini festival like?) en ik ben hier te overprikkeld voor.

•

zegmaar zoveel willen doen en zoveel opties hebben dat je uiteindelijk niets doet en 6 miljard uur schermtijd per dag hebt. Ik moet echt m'n leven even op orde krijgen, sigh

Ik ben echt op, maar ik kan het niet maken niet te gaan.

Tijd voor koffie.