• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ryland schreef:
    Ik heb echt iemand nodig die kiest wat ik ga lezen... (cat)
    I can be this person :Y)

Tijd voor koffie.

Ik heb weer nood aan een lang weekend. Dat is over 1.5 week, maar dan zijn m'n schoonouders er, dus veel ga ik niet tot rust komen 😭

Hellfire houden of terug naar Zoya? hm.

WillByers schreef:
    (...)

Had je moeten vragen: "Wat is er met jouw respect?"
    Vreemd... heb je het bij je tandarts gemeld?

Was een goede geweest, want de manier waarop was niet echt netjes..
    En nog niet gedaan, maar ik ga het de volgende keer wel benoemen en eventueel een losse mondhyghienist opzoeken.

-

Nou, kijken of er vandaag meer te doen is op werk. Hopelijk wel!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Taire schreef:
    (...)

Was een goede geweest, want de manier waarop was niet echt netjes..
    En nog niet gedaan, maar ik ga het de volgende keer wel benoemen en eventueel een losse mondhyghienist opzoeken.

-

Nou, kijken of er vandaag meer te doen is op werk. Hopelijk wel!

Nee inderdaad, heel bijdehand van die mondhyghienist...

Ich liebe dich 27.12.23

Hellfire schreef:
    ADD uitleggen aan een psycholoog die duidelijk geen flintertje kennis over neurodivergentie heeft is echt exhausting

Girl find a new psychologist what

help

Noohh… not my comfort person canceling for tonight… :/ Now I’ll be with two others this evening, who I feel less comfortable around. (Not on them, it’s just me being autistic).

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

De schoonmaakster is hier (love love love m'n hospita voor deze keuze) but i gotta peeeeee hurry up pls :'DDD

[ bericht aangepast op 6 mei 2026 - 16:43 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Papa's kleding aan en poef, ineens lijk ik enorm op hem

suddenly a tiny little part of him seems to live <3

Mijn vakantie is nog geen eens voorbij of ik heb alweer een zeikmail van ouders & een reactie op een mail uit februari met de vraag of we toch niet wel even een gesprek kunnen inplannen (mind you, dit was een reactie op een uitnodiging voor een 10-minuten gesprek waar ze nooit op hebben gereageerd, ik heb al amper tijd om m'n taken uit te voeren, laat staan als iedereen constant een gesprek wil :c ). Ik moet echt maar gaan overwegen of ik na volgend schooljaar ga blijven op deze school of in het onderwijs.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Studenten die mij een bericht sturen via Teams met vragen over weet ik wat, note: het is meivakantie, maar ze wachten maar mooi tot morgen, want dan pak ik mijn werklaptop er weer bij om lessen voor te bereiden.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Wat is die dansgroep toch ontzettend leuk <3

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Ehh, ik ontdek net dat in mijn komende drie boeken/novelles iemand in brand worden gestoken. En eh, verontrustend terugkerend thema?

Every villain is a hero in his own mind.

Nou, als dan dus een variant van het hantavirus is vastgesteld dat op mensen overdraagbaar blijkt, dan hoop ik zegmaar even dat heel de wereld heeft geleerd van een zeer zekere crisis enkele jaren geleden en dat die mensen en iedereen daar omheen even in quarantaine gaat (cat)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ringwraith schreef:
    Ehh, ik ontdek net dat in mijn komende drie boeken/novelles iemand in brand worden gestoken. En eh, verontrustend terugkerend thema?

Ahh no worries, het gebeurt bij mij in m’n volgende ook!

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime