• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    (...)

Mijn favoriete wanneer kinderen?-moment was op een bruiloft een paar jaar geleden, waar een vage kennis naar ons toe kwam lopen, mij aankeek en deadpan vroeg: "Dus. Wanneer ga je baren?"

Omg neeeeee, dat is echt zo'n absurde vraag. Sowieso al, maar zeker in zo'n setting. Dat mensen dat durven te vragen.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Vind zelf vooral de opmerkingen over natuurlijke klok en dat het over een aantal jaar zal gaan kriebelen erg irritant. Ik heb volgens mij zelf nooit heel erg het gevoel gehad kinderen te willen, maar meer uit de kant van 'het is normaal om kinderen te krijgen, het hoort bij het leven' vroeger wel nagedacht over kinderen later. Maar nu heb ik totaal geen behoefte. Beetje jammer alleen dat mensen dat niet altijd snappen en dat die biologische klok altijd moet worden genoemd.

Ja snap ik helemaal. Mensen die zich met andere bemoeien zijn gewoon echt kutste. Punt.

Ich liebe dich 27.12.23

Hellfire schreef:
    (...)

Mijn favoriete wanneer kinderen?-moment was op een bruiloft een paar jaar geleden, waar een vage kennis naar ons toe kwam lopen, mij aankeek en deadpan vroeg: "Dus. Wanneer ga je baren?"

waarom zijn mensen zulke creeps 😭

[ bericht aangepast op 12 mei 2026 - 12:22 ]

Tijd voor koffie.

Ik heb zo erg geen zin om op en neer te fietsen voor die afspraak UGH. Ik hoopte heel erg dat het privételefoontje een afmelding was

Tijd voor koffie.

Hellfire schreef:
    Iedere ochtend wakker met zo'n kriebel/zenuwen in mijn buik dat het voelt alsof ik in een achtbaan zit ffs

Geef mij die baan plies plies plies plies mail vandaag (no_chears)

This. It sucks.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Sorasa schreef:
    (...)
    This. It sucks.

It DOES

Werkeloos zijn heeft zo'n vooroordeel van oh lekker chill niks doen, nobody warned me for the nerves 0_0"

Hellfire schreef:
    (...)

Omg (6)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Hellfire schreef:
    (...)

Yo, wat is deze vraag? :')

Bij mij was mijn schoonmoeder er een keertje over aan het drammen bij mijn vriend en die heeft toen vlakaf gezegd: 'Als ge zo graag nog kinderen wilt, maak ze dan zelf.' And I think that's beautiful.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Er staat een bakje nat kattenvoer aan het einde van mijn bed, zodat zodra Felix even wakker wordt uit z'n catnap, hij het dan hopelijk ruikt, geïnteresseerd raakt, en even komt eten. Hij is revaliderende van een operatie en at daarvoor al moeilijk, dus hoe meer voedsel in hem komt hoe beter. Hij ligt nu naast me op m'n bed te slapen--cos i am a very safe kitty-space and offer a very big bed that can be all theirs--in plaats van boven opgesloten op de kamer van m'n hospita zodat ie daar gaat eten. maar hij ligt hier zo lekker, dat we niet mohammed naar de berg halen, maar de berg naar mohammed. i am a very supportive cat-stepmom.

however.

did i mention that the smell of wet catfood kiiiiiiiiinda makes me wanna gag? oops. this is an interesting pickle i've gotten myself into.

OH LIVE UPDATE: as i am typing this i am confirmed in why i am suffering through: in midsleep the lill nose perked up, sniffed some and looked like he seriously debated getting up to eat some. fingers crossed next time he is gonna, currently he's taken a few bites once. will keep y'all updated.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik ben nog steeds niet helemaal over deze droom heen. Papa die de eerste ronde kanker ineens wel heeft overleefd, om vervolgens toch nog een tweede keer terminaal te worden zodat ik hem opnieuw moet zien sterven? That's over the fucking line brain.

Zoya schreef:
    Ik ben nog steeds niet helemaal over deze droom heen. Papa die de eerste ronde kanker ineens wel heeft overleefd, om vervolgens toch nog een tweede keer terminaal te worden zodat ik hem opnieuw moet zien sterven? That's over the fucking line brain.

Ohnee.... heel veel sterkte :c (flower)

Ich liebe dich 27.12.23

Zoya schreef:
    (...)

It DOES

Werkeloos zijn heeft zo'n vooroordeel van oh lekker chill niks doen, nobody warned me for the nerves 0_0"

And the constant thinking and putting yourself down. It really is a bliss!

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Leodh schreef:
    Er staat een bakje nat kattenvoer aan het einde van mijn bed, zodat zodra Felix even wakker wordt uit z'n catnap, hij het dan hopelijk ruikt, geïnteresseerd raakt, en even komt eten. Hij is revaliderende van een operatie en at daarvoor al moeilijk, dus hoe meer voedsel in hem komt hoe beter. Hij ligt nu naast me op m'n bed te slapen--cos i am a very safe kitty-space and offer a very big bed that can be all theirs--in plaats van boven opgesloten op de kamer van m'n hospita zodat ie daar gaat eten. maar hij ligt hier zo lekker, dat we niet mohammed naar de berg halen, maar de berg naar mohammed. i am a very supportive cat-stepmom.

however.

did i mention that the smell of wet catfood kiiiiiiiiinda makes me wanna gag? oops. this is an interesting pickle i've gotten myself into.

OH LIVE UPDATE: as i am typing this i am confirmed in why i am suffering through: in midsleep the lill nose perked up, sniffed some and looked like he seriously debated getting up to eat some. fingers crossed next time he is gonna, currently he's taken a few bites once. will keep y'all updated.

Klinkt als goede progress, hopelijk eet hij snel meer!
    En mocht het nog kunnen helpen: een dierenarts heeft een keer iets tegen misselijkheid gegeven aan een van mijn katten, wat bij mijn kat toen goed hielp.

-

Meh, moeten de bandavonden nou echt net zijn als ik plannen heb gemaakt? Kan die volgende week niet sowehow gecanceld worden ofzo?
    Want ik mis al sommige optredens die ik wel zou willen zien door werk, daarom plande ik deze juist op de dinsdagen.. Echt, dit is het enige grote nadeel van werk in deze branch.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I hate readingslumps

Such a useless spell.

KIDDING all is fine all is well my step streak lives on

[ bericht aangepast op 13 mei 2026 - 0:30 ]

Dramatic