Leodh schreef:
Er staat een bakje nat kattenvoer aan het einde van mijn bed, zodat zodra Felix even wakker wordt uit z'n catnap, hij het dan hopelijk ruikt, geïnteresseerd raakt, en even komt eten. Hij is revaliderende van een operatie en at daarvoor al moeilijk, dus hoe meer voedsel in hem komt hoe beter. Hij ligt nu naast me op m'n bed te slapen--cos i am a very safe kitty-space and offer a very big bed that can be all theirs--in plaats van boven opgesloten op de kamer van m'n hospita zodat ie daar gaat eten. maar hij ligt hier zo lekker, dat we niet mohammed naar de berg halen, maar de berg naar mohammed. i am a very supportive cat-stepmom.
however.
did i mention that the smell of wet catfood kiiiiiiiiinda makes me wanna gag? oops. this is an interesting pickle i've gotten myself into.
OH LIVE UPDATE: as i am typing this i am confirmed in why i am suffering through: in midsleep the lill nose perked up, sniffed some and looked like he seriously debated getting up to eat some. fingers crossed next time he is gonna, currently he's taken a few bites once. will keep y'all updated.
Klinkt als goede progress, hopelijk eet hij snel meer!
En mocht het nog kunnen helpen: een dierenarts heeft een keer iets tegen misselijkheid gegeven aan een van mijn katten, wat bij mijn kat toen goed hielp.
-
Meh, moeten de bandavonden nou echt net zijn als ik plannen heb gemaakt? Kan die volgende week niet sowehow gecanceld worden ofzo?
Want ik mis al sommige optredens die ik wel zou willen zien door werk, daarom plande ik deze juist op de dinsdagen.. Echt, dit is het enige grote nadeel van werk in deze branch.
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn