• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Bah, blijkbaar rekent de webshop €1,99 retourkosten (terwijl ik er niks aan kan doen dat ze een jurk met losse naad leveren en ik geen zin heb om iets wat ik nieuw gekocht heb eerst te moeten repareren).

Daar bestel ik dus nooit weer, bah.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

lol, wanneer je een woord net iets te vaak opnieuw typt en het alle meaning verliest.

invasie.
    in-vaas-ie. vasie. wtf is dat nou weer voor woord. is dit wel goed gespeld? wie heeft dit woord bedacht, omg.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Am I delaying making dice molds again, because reasons? Maybe

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Leodh schreef:
    lol, wanneer je een woord net iets te vaak opnieuw typt en het alle meaning verliest.

invasie.
    in-vaas-ie. vasie. wtf is dat nou weer voor woord. is dit wel goed gespeld? wie heeft dit woord bedacht, omg.

De Romeinen 😔

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Papa's kleding uitzoeken. En dan dit handgeschreven briefje vinden tussen zijn notities voor de uitvaart:

Het leven was zo mooi
    Ja, ik sterf wel te vroeg
          veel te vroeg!
    Maar het leven was zo mooi
    Ja, 't was zo mooi...
          jeugd      peuter
                puber
                adolescent
                . . .

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    Papa's kleding uitzoeken. En dan dit handgeschreven briefje vinden tussen zijn notities voor de uitvaart:

Het leven was zo mooi
    Ja, ik sterf wel te vroeg
          veel te vroeg!
    Maar het leven was zo mooi
    Ja, 't was zo mooi...
          jeugd      peuter
                puber
                adolescent
                . . .

Good thing I was already chopping onions

Heel veel hugs girlie ❤️❤️

Dramatic

Gast.. klagen over mensen die foto's maken ergens, terwijl je dat ook gewoon kan negeren en focussen op waar je bent. Al de snark, ik word gek.
    En dan is het gek dat ik niet durfde aan te geven dat het nog lang lopen zou zijn naar iets toe.. Ik kan gewoon niets met de stress van hem. Daarom ook de 'vakantievibes: ja, tot rust komen: nope'. Dit is de laatste vakantie met hem, en deze keer echt.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

10 jaar geleden een oma vertel eens boekje aan oma gegeven. Zoeken zoeken zoeken, maar kon niks vinden. Eindelijk is ie terecht en ze heeft er behoorlijk wat ingeschreven. Kan de hele dag al niet stoppen met huilen.

Life is a beautiful struggle

Ik ben op een verjaardag want mijn jongste neefje is jarig! :)

Gewonnennnnnnn!! 💕💃

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

do not diamond paint with cats on the table

De steentjes liggen nu overal, uiteraard moeten alle bakjes leeg

Huisdemonen 😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

HET IS ZATERDAG WAAROM BEN JE AAN HET BOREN

Ik wil me niet meer zo voelennnnn

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

do i drink the final bit of coffee (risk of poisoning myself with coffee, aka anxiety2.0) (risk not being able to sleep) (risk productivity) or do i not?

i am currently surrounded with cats, that is a nice thing