• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 9 april 2026 - 18:24 ]

Tijd voor koffie.

Send good vibes this way want oml deze man kan mij misschien een baan geven in een theater which is the fucken dream

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    Send good vibes this way want oml deze man kan mij misschien een baan geven in een theater which is the fucken dream

Sending all the good vibes!!

Omnia mutantur, nihil interit

Hellfire schreef:

✨️ amazing dream job vibes ✨️

Dramatic

Het ruikt hier naar frieten op het werk en ik heb hongerrrrrr.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Hoofdpijnnnnn

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Mijn conflictmijdendheid is op héél veel manieren zo enorm beneficial in deze tak van sport dat het bijna komisch is

Hellfire schreef:

Ohmg, wat tof! Ik stuur je sparkly jazz hands vibes toe!

-

Misschien moet ik dingen gaan regelen voor de komende dagen in plaats van dit verhaal teruglezen? Maar het is so much fun (:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

OH MY GOD IK DACHT DAT HET KOFFIE & KLETSEN WAS MET EEN CHILLE DUDE MAAR INEENS ZATEN DE DIRECTEUREN ERBIJ

Hellfire schreef:
    OH MY GOD IK DACHT DAT HET KOFFIE & KLETSEN WAS MET EEN CHILLE DUDE MAAR INEENS ZATEN DE DIRECTEUREN ERBIJ

DUDE ANSWER MY TEXT I NEED TO KNOW HOW IT WENT

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Hellfire schreef:

HALLO HOE IS DIT GEGAAN DAN

Niet naar werk kunnen gaat voelt zo stom, maar feest (in New York en in Santa Fe), want ik heb dit tenminste eindelijk af! Can't wait to share it (cat)
    Edit: en @ onder mij: wat tof!! Hopelijk kunnen ze iets leuks voor je verwezenlijken!

[ bericht aangepast op 23 april 2026 - 15:34 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

verwondering schreef:
    (...)

HALLO HOE IS DIT GEGAAN DAN

ECHT MEGA GOED

Ze zoeken eigenlijk een senior maar het lijkt er serieus op dat ze voor mij een andere functie willen creeëren (blush)

Morgen eens zien wat er nu allemaal in m'n nieuwe rugzak past. Idealiter krijg ik m'n werklaarzen, laptop, notitieboek en leesboek erin.

Hellfire schreef:
    (...)

ECHT MEGA GOED

Ze zoeken eigenlijk een senior maar het lijkt er serieus op dat ze voor mij een andere functie willen creeëren (blush)

You know you did good when they want to create something specifically for you!

baby, let's get messy, let's get all the way undone

Wanneer wordt die pijn nou een keer minder, ik ben zo op

[ bericht aangepast op 23 april 2026 - 16:16 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain