• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic:
    professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 31 maart 2026 - 11:02 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Esquie schreef:
    (...)
    Middag of avondshow???

Zie deze vraag nu pas. Maar ik had dus de avondshow (:

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Hallo, spieren waarvan ik niet wist dat ze bestonden #fitgirl, of zo

Protect the people.

How could I ever hate the li'l tummy if my cat is this happy to use it as a pillow 🥺

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Zometeen weer Alex Warren zien and im sooooooooooo excited 🥹

Life is a beautiful struggle

Hmm, oké toch een drukke dag gehad, maar wel kliekjes gegeten (en geen eten besteld!!) en een wasje erin gegooid. Het énige jammere is dat ik geen zoetigheid in huis heb. I need an evening snack. Ik wil chocolade ;-;

Tijd voor koffie.

ik wil zoetigheid ):<

[ bericht aangepast op 6 april 2026 - 21:42 ]

Tijd voor koffie.

Ah yes, om 1 uur thuis en om 6 uur de wekker. Gotta love concerten en dag erna moeten werken. A Painted Symphony was daarentegen wel echt fantastisch. Wat was de muziek heerlijk en die zang live was echt zoooo goed. Net alsof je het album aan het luisteren was gewoon. Glad I won the ticketwar :Y)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Totaal geen zin in school en mijn klasgenoten vandaag. En de komende dagen moet ik nog vroeger op voor werk..
    Kan ik de vier dagen vrij nog een keer krijgen? xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Net een lang weekend gehad en ik heb nog steeds nood aan weekend 🙃

Jezus ben ik blij dat ik daaruit wakker mocht worden lol. Droomde dat ik weer in mijn eerste dysfunctionele studentenhuis was gaan wonen, wat een fever dream.

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Waarom is een trouwfotograaf zoeken zo moeilijk? (no_chears) ik snap dat het veel werk is, maar ik ga niet €2.900 betalen voor een halve dag, sorry

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Frodo schreef:
    Waarom is een trouwfotograaf zoeken zo moeilijk? (no_chears) ik snap dat het veel werk is, maar ik ga niet €2.900 betalen voor een halve dag, sorry

Een van mijn oude klasgenoten fotografeert nu wel op trouwfeesten. Haar instagram handle is Photographoui. Ik weet niet wat haar prijzen zijn, maar ik dacht misschien helpt het c:

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ik gisteravond, 10x : ik moet echt niet vergeten om een restje uit de vriezer te halen voor ik ga slapen
    *vergeet het*
    Ik vanochtend, 5x : ik moet echt niet vergeten om een restje uit de vriezer te halen.
    *weer vergeten*

Zucht.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Thrall schreef:
    (...)
    Een van mijn oude klasgenoten fotografeert nu wel op trouwfeesten. Haar instagram handle is Photographoui. Ik weet niet wat haar prijzen zijn, maar ik dacht misschien helpt het c:

nawh, thanks <3

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Thrall schreef:
    (...)

Deze naam is wel echt geniaal, hahaha. Goeie marketing/branding

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen