• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Yeah helaas wel :c rechts deze keer, links is er al uit. Dat is gelukkig goed gegaan, maar het blijft echt geen feestje om daar in die stoel te liggen

aaaah, wel fijn om te horen dat de eerste keer dus wel goed ging!

let the fears you have fall away

Ik ga niet liegen, ik voel me echt een IT wizard als mensen naar mij komen met een vraag over Excel.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Catmint schreef:
    (...)

Hier dan mijn horrorverhaal: Ik heb langer zitten wachten op m'n verdoving dan dat ze bezig waren met trekken/eruit peuteren van die kiezen. Alle 4 tegelijk gehad en denk dat ik zonder grap 10 minuten max. in die stoel heb gelegen tegenover 20-30 minuten wachten tot verdoving werkte. Enige waar ik beter op had moeten letten was het schoonhouden van de wonden, maar dat kon gefixt worden met waterstofperoxide spoeling via spuitje in de wond (heerlijk voor degene die het moet doen, zelf heb je niet heel veel last). Maar het kan ook prima gaan dus, alleen ben je een dag of 2 hamster waarschijnlijk :')

oooh wat gek dat het dan zo lang duurde voor de verdoving inwerkte zeg..
    is het de dagen erna te doen met eten?

let the fears you have fall away

lustforlife schreef:
    (...)

oooh wat gek dat het dan zo lang duurde voor de verdoving inwerkte zeg..
    is het de dagen erna te doen met eten?

Je moet niet gelijk stokbrood en pizza gaan eten of dingen waar je veel op moet kauwen, maar gewoon soepjes en zachte dingen ging bij mij wel oké. Ben begonnen met zachte bolletjes uit elkaar te plukken in kleine stukjes en dan gewoon zonder kauwen door te slikken om iets wat niet vloeibaar was naar binnen te krijgen. Maar begin niet te snel met dat soort praktijken, denk dat het o.a. daardoor bij mij is gaan ontsteken toen. Verdoving inwerken duurt gewoon ff, gezien ze zeker moeten weten dat het z'n werk doet. Kan ook zijn dat ik het overdrijf/me niet meer goed herinner, maar heb 100% zeker langer zitten wachten dan dat ze bezig waren. Given, bij mij waren de 2 bovenste kiezen volledig door al en rechtsonder begon toen ook een paar weken voordat ik moest z'n opmars te maken. Dus dat was echt "zo gepiept", alleen linksonder zijn ze bij mij bezig geweest met wat meer equipment.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

😑😑😑😑🫠🙄😒
    annoyed ASF and disgusted right now with people with certain... fetishes.... kunnen mensen stoppen hiermee it is screaming sweet home alabama. thank you.
    (I would wanna use a specific color rn but apparently I'm prevented for not using that color) well dan maar de emoji 🤢

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dat ik weer iedere dag hoofdpijn heb. Omdat één collega eigenhandig (of nou ja, twee) de werksfeer totaal verziekt hebben. Sinds december is er nog geen dag geweest dat ik niet met buikpijn naar kantoor ben gegaan en met praktisch migraine naar huis.

Omnia mutantur, nihil interit

Twee jaar niet solo geschreven en nu ineens 10k in 3 dagen wth

Maar het is fanfiction dus ik heb er ook niks aan :W

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Hellfire schreef:

FF over wieeeee?

Ich liebe dich 27.12.23

Hellfire schreef:

Dit probleem ken ik zooo goed, it's a special kind of hell

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

WillByers schreef:
    (...)

FF over wieeeee?

Stranger Things

(fish)

[ bericht aangepast op 13 jan 2026 - 21:00 ]

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Time for a good cry

Omnia mutantur, nihil interit

Hellfire schreef:
    (...)

Stranger Things

(fish)

Wanna read!

Ich liebe dich 27.12.23

Zo moe. Maar als ik nu slaap ben ik om drie uur klaarwakker. Ik moet nog even op blijven.

[ bericht aangepast op 13 jan 2026 - 21:29 ]

Tijd voor koffie.

Oké vijf uur dan.

Tijd voor koffie.

Oké, vandaag begin ik echt. Low-fodmap here we go. Absoluut geen zin in om enorm te gaan letten op wat ik eet en veel te moeten laten staan, maar als ik me er uiteindelijk beter door ga voelen en vervolgens weet wat ik beter kan mijden om dat zo te houden, dan is dat toch wel een win.