• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

moe moe moe moe pffff

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

alsnog een scene afgekregen; nu ben ik trots :3

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

I wanna go home :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Deze meid is te laat voor haar overleg. Gelukkig ben ik niet de enige in dat overleg, maar het is zoo irritant

Tijd voor koffie.

Ongesteld en ongelukkig - Seizoen 26, aflevering 1

Dramatic

MOEEEE

Mijn brein breint zoals het breint.

M'n verstandskiezen komen door en moeten waarschijnlijk getrokken worden mweh...
    Zo geen zin in na alle horrorverhalen te hebben gehoord!

let the fears you have fall away

lustforlife schreef:
    M'n verstandskiezen komen door en moeten waarschijnlijk getrokken worden mweh...

Plan je afspraak 2 maart, dan kunnen we samen lijden :')

Dramatic

Renna schreef:
    (...)

aaaah noooo, jij ook

let the fears you have fall away

lustforlife schreef:
    (...)

aaaah noooo, jij ook

Yeah helaas wel :c rechts deze keer, links is er al uit. Dat is gelukkig goed gegaan, maar het blijft echt geen feestje om daar in die stoel te liggen

Dramatic

@Moriendi, Catmint & vergankelijk: thanks for the support lieverds <3 inderdaad, op naar betere oorden!

Even the smallest can change the course of the future

Waarom is "Achter gesloten deuren" zo een waardeloos programma, maar zo leuk om te kijken? Ben echt verslaafd en kijk alle afleveringen op youtube, oeps xD

Ich liebe dich 27.12.23

lustforlife schreef:

Renna schreef:
    (...)

Hier dan mijn horrorverhaal: Ik heb langer zitten wachten op m'n verdoving dan dat ze bezig waren met trekken/eruit peuteren van die kiezen. Alle 4 tegelijk gehad en denk dat ik zonder grap 10 minuten max. in die stoel heb gelegen tegenover 20-30 minuten wachten tot verdoving werkte. Enige waar ik beter op had moeten letten was het schoonhouden van de wonden, maar dat kon gefixt worden met waterstofperoxide spoeling via spuitje in de wond (heerlijk voor degene die het moet doen, zelf heb je niet heel veel last). Maar het kan ook prima gaan dus, alleen ben je een dag of 2 hamster waarschijnlijk :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen